Zapowiedzi-grudzień 2014 #6

Udostępnij ten post

Grudzień do miesiąców obfitujących w ciekawe premiery nie należy, ale nie uważam, że to coś złego. W końcu wydawnictwa zamykają rok wydawniczy, a ja i bez tego mam dość do czytania :))
Znalazłam dwie książki, które chciałabym przeczytać, jednak nie jest to takie pilne :)


Rosie i Alex od dzieciństwa są nierozłączni. Życie zadaje im jednak okrutny cios: rodzice Alexa przenoszą się z Irlandii do Ameryki i chłopiec oczywiście jedzie tam razem z nimi. Czy magiczny związek dwojga młodych ludzi przetrwa lata i tysiące kilometrów rozłąki? Czy wielka przyjaźń przerodziłaby się w coś silniejszego, gdyby okoliczności ułożyły się inaczej? Jeżeli los da im jeszcze jedną szansę, czy Rosie i Alex znajdą w sobie dość odwagi, żeby spróbować się o tym przekonać?

Czy warto czekać na prawdziwą miłość? Czy każdy z nas ma swoją "drugą połówkę"? Może dowiemy się tego po lekturze tej ciepłej i wzruszającej powieści.

W zwiastunie "Love,Rosie" zakochałam się od pierwszej chwili. (Sam <33) I dlatego znajdzie się tutaj papierowa wersja historii. Jest to jedna z tych okładek, które ładniejsze są filmowe, aniżeli te zwykłe :)




Autor: Cecelia Ahern
Tytuł: "Love, Rosie" ( dawniej -"Na końcu tęczy")
Wydawnictwo: Akurat

Data premiery: 03.12.2014 r.



Zaczekaj na mnie to opowieść Avery o uczuciu jej i Camerona, o bólu i szczęściu. Teraz głos ma Cameron. Z jego perspektywy ta sama historia wygląda całkiem inaczej… Jest przyciąganie, któremu nie warto się opierać. Cameron Hamilton to ideał mężczyzny i marzenie wszystkich dziewczyn. Lecz pierwszego dnia w college’u spotyka tę jedyną. Jest przeszłość, od której nie wolno uciekać. Na Avery Morgansten nie działa urok błękitnych oczu Camerona. Czegoś panicznie się boi, chce o czymś zapomnieć. Czy dlatego go odpycha? Są ludzie, o których trzeba walczyć. Ale Cameron nie pozwoli jej odejść. Musi przekonać Avery, że jest warta miłości. Że sama potrafi kochać. Bo są uczucia, którym trzeba zaufać…

"Zaufaj mi" znalazło się na liście, ze względu na nazwisko pani Armentrout. Jest to historia Avery i Camerona z "Zaczekaj na mnie", opowiedziana z punktu widzenia chłopaka ( swoją drogą to strasznie modne ostatnio)



Autor: J.Lynn (Jennifer L.Armentrout")
Tytuł: "Zaufaj mi"
Wydawnictwo: Amber

Data premiery: 04.12.2014 r.


Opisy i zdjęcia okładek pochodzą ze strony lubimyczytac.pl

19 komentarzy :

  1. Love rosie już się ekranizacja zapowiada a ja jeszcze książki w rękach nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie "Love, Rosie", ale to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak wypadnie na tle tej książki film, ale z tego co jak dotąd czytałam, to jest niesamowity :))

      Usuń
  3. Czytałam "Love, Rosie" polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe nowości. ja czekam na "niebezpieczne istoty" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! "Piękne istoty" tak bardzo mnie zwiodły, że już nigdy nie spojrzę na duet Stohl&Garcia :))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zaczęłam jej czytać, planuję ją czytać w święta :)

      Usuń
  6. Chętnie skusiłabym się na "Love, Rosie" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love, Rosie chciałabym sobie sprawić na Mikołajki, ale nie wiem, czy mi się to uda. Jeśli tak to od razu zabieram się za czytanie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę czekać na opinię :)

      Usuń
  8. Mam w planach "Love, Rosie" ale film... Do książki jakoś mnie nie ciągnie, ale lubię takie historie oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We mnie tkwi takie przekonanie, że jak chcę obejrzeć film, to muszę poznać jego papierową wersję :)) A zwiastun jest niesamowity!

      Usuń
  9. A co tam! Też bym przeczytała "Love,Rosie" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chciałabym mieć na swojej półce ,,Love, Rosie" :)

    OdpowiedzUsuń