SZATYNKA POLECA #2

Udostępnij ten post

Witam Was w drugim już odcinku polecanek. Co ciekawego znalazłam w tym miesiącu?


1. Interesujący tekst o naszych snach. Jak wiele nie wiedziałeś/aś?

2. Mam problem z przyznaniem się do tego, że prowadzę bloga. Czuję się dziwnie nieswojo i nie na miejscu, gdy ktoś się przyzna, że zna i czyta moje teksty. Niby nie mam się czego wstydzić, bo blog jest częścią mnie, ale jednak jest mi ciężko. Ten tekst powoli pomaga mi uświadamiać sobie, że powinnam się otworzyć.

3. Trochę prawdy o polskich filmach.

4. Jak to napisała autorka- nawet milki nie lubią wszyscy, czyli kilkanaście punktów na temat polepszenia własnego życia :)

5. Tegoroczne wyzwanie, które oczywiście znalazłam pod koniec roku. Zamierzam troskę go zmodyfikować, wedle własnych potrzeb i sprawdzić ile stanów uda mi się zobaczyć w 2015 :)

6. 35 sposobów na bardziej udane i szczęśliwsze życie.  Niektóre spełniam, niektóre chcę dopiero zacząć. Jak to jest z Wami? :)

7. Na ten wpis natknęłam się przeglądając linki u Karolki. Wart zrobić samemu sobie całoroczny rachunek sumienia. Wstyd przyznać, ale podczas czytania tego tekstu śmiało mogłam wziąć do ręki gazetę i się nią zakryć.

8. Niby już po świętach, jednak piękne kokardy przydadzą się na każdą okazję. Ja sama już skorzystałam i efekt znakomity :)

9. Jak to jest być ekspertem do spraw wszelakich?

10. A jak Tobie minął dzień?

11. Coś dla osób uczących się. 10 porad, które uczynią Wasze szkolne życie lepszym!  Tekst znaleziony już dawno, sama zdążyłam zastosować klika porad i wiecie co? Łatwiej jest mi się dostosować. Robię coś po swojemu i lepiej na tym wychodzę :)

12. Na koniec bardzo mocny tekst. Autorka sprawiła, że rozmył mi się makijaż, który z takim poświęceniem nałożyłam na siebie dziś rano. I bardzo jej dziękuję!

Polecam film: Drobna niedogodność
Polecam muzykę: Grudniowa playlista. :)

Jeśli chcecie mi coś polecić-obojętnie- piosenkę, śmieszny filmik, książkę, ciekawy wpis, film czy cokolwiek innego-piszcie śmiało! :) Wszystkie propozycje mile widziane :)

10 komentarzy :

  1. Fakt, muszę się zgodzić z Kacprem, że polskie filmy to w większości przypadków monotematyczne dno reżyserskie, robione na jedno kopyto w dwóch gatunkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakby nie było zawsze można znaleźć kilka perełek czy liczyć na poprawę :)

      Usuń
  2. Co do 6 to teraz codziennie wstaje o tej samej porze, ale jak trzeba będzie wrócić do szkoły to trochę się to zmieni (pon-pt wstawanie o 7, a w weekend o 10).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja o 7 już stoję na przystanku :) ale co do weekendu to masz rację-zawsze lepiej pospać kilka godzin dłużej :)

      Usuń
  3. Otworzę sobie link, który nazwałaś bardzo mocny tekst. Jestem ciekawa co się w nim znajduje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to rundka odwiedzin po blogach, zaplanowana na później ^^
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ciekawe linki już przeglądam :D

    OdpowiedzUsuń