Podsumowanie miesiąca-listopad 2014

Udostępnij ten post



Listopad zleciał mi niesamowicie szybko. Głównie obfitował on w naukę i kilka obejrzanych filmów, więc książkowo rewelacyjnie nie było. Ale cóż, są rzeczy ważne i ważniejsze :)

W listopadzie przeczytałam 4 książki:




"Kosogłos" bardzo mi się podobał, ale poza tym większego WOW nie było. Ot takie przeciętniaki.
Ale ukazało się 6 recenzji, 4 październikowe :)


Filmowo wyglądało to tak:

  • "Gwiazd naszych wina"
  • "Pamiętnik"
  • "22 JUMP STREET" <3
To wszystko mam zamiar umieścić w "Filmowej Dominice" w grudniu ( teraz zdałam sobie sprawę, że w listopadzie filmowo nie było NIC!)

Opublikowałam zapowiedzi ( teraz tworzę również te grudniowe- nie ma nic ) oraz be Happy (które blogowo postanowiłam zawiesić. Ach ten słomiany zapał :) Tworzę je nadal tylko dla siebie, bo tak naprawdę niewiele osób poza mną, wie o co w nich chodzi :))

Wielką frajdę sprawiło mi tworzenie Zombie Apocalypse Book TAG. Robienie masy zdjęć, losowanko, kolejne zdjęcia, a potem wertowanie książki w poszukiwaniu imion. Kocham takie zabawy :))

Wystartowałam też z cyklem SZATYNKA POLECA ( Boże dopomóż, żebym w nim wytrwała chociaż pół roku :D)- w dalszym ciągu zapraszam :))

Poza tym zapraszam Was bardzo serdecznie do Wymianki Świątecznej u Fenko! Najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że bawimy się nie tylko książkowo! Ja niestety z powodu ograniczonych funduszy i z braku czasu udziału nie biorę, jednak kolejną wymiankę zdominuję :D

http://krolowamoli.blogspot.com/2014/11/wymianka-swiateczna.html

Zainteresowanych zapraszam na FP bloga- to tam jeszcze w tym tygodniu dodam zdjęcie paczki wymiankowej, z wymiany u Asi :))

Dziś Dzień Darmowej Dostawy!- Korzystacie? Ja osobiście mam postanowienie, że nie kupię żadnej książki do końca roku. Cóż jak na razie trwam, ale do północy jeszcze tyyyle godzin :D

25 komentarzy :

  1. 4 książki to nie taki zły wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie jest zły, lepsze 4 książki niż nic, tylko, że jak tak patrzę na podsumowania innych, którzy wyrabiają w miesiącu nawet z 10 książkami, to czuję się taka malutka :))

      Usuń
  2. 4 książki to świetny wynik, nadal lepszy niż większości osób w naszym wieku, które książki omijają szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest to co podnosi mnie na duchu :))

      Usuń
  3. U mnie tylko jedna książka więcej, ale wiadomo jak to jest, liczy się jakość a nie ilość ;) Osobiście czekam na promocje oscylujące wokół 50% :) Na inne nawet nie spoglądam :) Powodzenia w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, ale u mnie tak naprawdę tylko "Kosogłos" ratuje sytuację :)

      Usuń
  4. Jak nie przepadam za sci-fi i innymi tego typu historiami, tak "Kosogłos" i reszta trylogii, bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już przewertowałam Matrasa i inne strony, ale nic mi tyłka nie urwało... nie teraz to innym razem :) jakoś darmowa dostawa mnie nie jara... to jakieś 7 zł... lepiej żeby dali darmowy przedmiot :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się powstrzymałam i nic nie zamówiłam :P Ale to 7 zł razy 4 i mamy książkę :))

      Usuń
  6. Odświeżam sobie trylogię Collins, z racji premiery Kosogłosa. Nadal utwierdzam się w przekonaniu, ze W pierścieniu ognia było najlepszą częścią całej, jakże cudownej serii. 6 recenzji? Mogę sobie pomazyć *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wyrobiłam sobie zdania na temat tej najlepszej :)

      Usuń
  7. Też biorę udział w wymiance u Fenko - tym razem nie mam zamiaru żałować, że nie wzięłam udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Fenko stworzy fotorelację czy coś, będę z przyjemnością oglądać :))

      Usuń
  8. Szkoda, że nie bierzesz udziału w wymiance. Mi Kosogłos bardzo się podobał. Ja również przeczytałam 4 książki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje! Miło wiedzieć, ze przeczytałaś Kosogłosa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosogłos <3 Dla mnie the best !!

    zaczytane.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak podnosisz statystyki polaków, którzy ponoć nie czytają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze :)) To jest pozytywne :))

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak, tylko zawsze zastanawiam się nad wiarygodnością tych ankiet, sondaży, bo ile razy nie pójdę do Empiku, to ktoś z książka zawsze stoi przy kasie, w bibliotekach też wchodzą i wychodzą. Ale i tak najbardziej zaskoczyła mnie wiadomość, że Czesi biją rekordy w czytaniu, ale u nich znów obowiązują inne ceny książek.

      Usuń
  12. U mnie wynik podobny, bo 5 książeczek przeczytałam, ale jak na mnie to słabo. Na razie jednak nie mam możliwości czytać dużo, bo przygotowuje się do matury i egzaminów na studnia :c Staram się, ale czasu i tak mi w tygodniu braknie.

    Życzę Ci powodzenia w grudniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo no to powodzenia życzę :))
      i dziękuję :)

      Usuń