O książkowych wyzwaniach i planach słów kilka

Udostępnij ten post

Za niedługo rozpocznie się rok 2015, a z nim pomysły na nowe postanowienia. Ja sama nigdy nie przepadałam za takim planowaniem: w tym czasie zrobię to to i to. Wszystko wychodziło w trakcie. Jednak teraz chciałabym coś zmienić. Jest to dla mnie ważny rok, bo wtedy kończę 18 lat. W zasadzie to nie wiem na co liczę, że się zmieni. Dalej będą tą samą osobą, przypuszczam, że z takimi samymi planami na życie. Zmieni się tylko liczba w wieku, a dla mnie jest to wyjątkowe :) Ale nie o tym dzisiaj.

Wracając do planów- zamierzam powypisywać się z kilku wyzwań, w których biorę udział. Zauważyłam, że tak naprawdę tylko zajmują mi czas, a już nie przynoszą takiej satysfakcji, jak jeszcze kilka miesięcy temu.

Kolejną sprawą jest wygląd bloga. Już mi się nudzi powoli taka szata graficzna, chciałabym coś w odcieniach granatu, czerni, bieli- jednak kropki zostaną na pewno ! :) Zna się ktoś na czymś takim i chciałby mi pomóc? :)

Szukam też challenge'ów ( jakkolwiek to się odmienia) książkowych. Z jednej strony wypisuję się z wyzwań, z drugiej szukam czegoś nowego, świeżego. Jak dotąd mam kilka takich:






















Nie jestem pewna czy BINGO to challenge, jednak o czymś takim właśnie mówię. Mam plan, wybieram tylko co i kiedy mam czytać, żeby wpasowało się w napisy na tabliczkach :) Nie mam zielonego pojęcia z jakich stron to wzięłam, bo już chwilę leżały w folderze na pulpicie :(
Inny przykład:




Jak widzicie zaczerpnięte z zszywki. Trochę nudziło mi się na lekcji, a na takie okazje to zszywka rządzi :P Tutaj jest to pięknie zrobione i po polsku i bardzo ciekawe wyzwania. Jestem ciekawa czy znajdę autora z moimi inicjałami :D
Znacie jakieś podobne wyzwania? Bardzo chętnie bym je pooglądała :))

Wpis dość chaotyczny no i nie da się ukryć, że typowo luźniejszy, bo w grudniu jeszcze takowego nie było :(
Ale dużo czytam, na recenzję czekają dwie książki ( Uwielbiam Sarah Jio <3) i film :)
A co tam u Was? :)
Facebook <---------- klik

Edit: Właśnie zauważyłam, że po opublikowaniu posta jeden obrazek jest nie na swoim miejscu. Nie wiem dlaczego, w edytorze jest wszystko okej :(

18 komentarzy :

  1. Też zastanawiałam się nad jakimiś zmianami na blogu :D Tylko u mnie to jest tak, że najpierw coś sobie wymyślę, a później i tak plany nie dochodzą do skutku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję, że i ze mną tak będzie :( Ale myślę pozytywnie!

      Usuń
  2. Ten ostatni challenge zrobie napewno, co do reszty, to jeszcze się zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już dawno temu zaprzestałam udziału w wyzwaniu, do którego zapisałam się na początku roku. Denerwowało mnie, że niejako narzucało mi, co i kiedy mam czytać - a ja nie lubię takich nakazów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie trochę racji w tym jest. Sama w tym roku miałam taki problem- ta książka będzie mi pasowała do wyzwania, to ją przeczytam właśnie teraz. Jednak jeśli nie podołam w 2015, to trudno, ważne, że zacznę :))

      Usuń
  4. O, te spolszczone wyzwanie to i ja mam wyróżnione na swoim blogu, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jakie będą wyniki, bo z kilkoma punktami już widzę, że będę miała problem :))

      Usuń
  5. Też mam zamiar wprowadzić coś nowego na bloga, jednak jeszcze nie mam żadnego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja coś zaczynam planować na nowy rok, to zwykle się nie wywiązuję ze swoich obietnic. Cieszę się, że zostaną kropki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aja trzymam za siebie kciuki, żeby się udało :) Ja jestem zakochana w tym wzorze, więc nie może być inaczej :)

      Usuń
  7. Też się rozglądam za jakimiś wyzwaniami na nowy rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie mam pojęcia co będzie z przyszłym rokiem, bo zapowiada się ciężko, więc nie wiem czy znajdę czas na jakieś wyzwania, ale na pewno pomyślę o nich. :) Wyzwanie, które ty znalazłaś na zszywce, ja widziałam na kwejku i powiem ci, że się nad nim zastanawiam, także... Zobaczymy. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten rok też będzie ciężki, jednak wierzę, że mi się uda sprostać i wyzwaniom i wszystkiemu innemu i Tobie również tego życzę :)

      Usuń
  9. Ostatnim wezwaniom postaram się sprostać :)

    OdpowiedzUsuń