Najgorsze książki przeczytane w 2014

Udostępnij ten post

Drugi dzień mini maratonu czas zacząć :) Miałam problem czy zacząć od tych najlepszych, czy raczej od tych nielubianych, ale..
..na pierwszy ogień idzie ciemna strona mocy, czyli książki, które zdecydowanie nie podbiły mojego czytelniczego serca w tym roku.















Jest ich 9. Nie liczyłam ile książek faktycznie przeczytałam, więc nie mam porównania, ale mogę Wam zdradzić, że tych najlepszych jest o dwie więcej :)


Jeszcze takie zapytanie: wspominałam kiedyś, że następną wymiankę książkową planuję na wiosnę. Miałam wtedy na myśli Dzień Kobiet. Jednak wczoraj pomyślałam, że może warto by zrealizować mój pomysł wcześniej- na Walentynki konkretnie? Jakieś pomysły? Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna i pomocna, więc będę wdzięczna za każdą. Jeśli się zgodzicie będziemy wspólnie poszukiwać nazwy, tak by zaraz na początku roku rozpocząć zapisy :))

27 komentarzy :

  1. Mi "Piękne istoty" bardzo się podobały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z nich więc ciężko mi powiedzieć. Wiem, jednak że będę omijać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :) Im więcej lepszych książek tym lepiej :)

      Usuń
  3. Nie znam żadnej, ale to chyba dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Piękne istoty" mi się akurat podobały, tak samo "Królowa lata", ale czytałam ją... dobre kilka lat temu, więc pewnie teraz już nie polubiłabym tej książki tak bardzo.

    Ja jestem chętna na kolejną wymiankę, niezależnie kiedy się odbędzie i jaka będzie jej tematyka! Więc już wyczekuję zapisów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś odmiennego :)
      Czyli jesteś chętna na wymiankę walentynkową. To dobrze :)) Zobaczymy co i jak i będziemy szukać fajnej nazwy :))

      Usuń
  5. Dziewczynę, którą kochały pioruny mam w planach. Zobaczymy jak mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście odradzam, ale czasem tak jest, że na nic zdają się przestrogi innych, my sami musimy się przekonać czy mają oni rację czy też nie :)

      Usuń
  6. Nie czytałam żadnej, ale w tym wypadku to chyba dobrze, więc pewnie po żadną nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim osobistym rozrachunku zdecydowanie odradzam :D

      Usuń
  7. Żadnej nie czytałam (na szczęście) i raczej będę je omijać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Elitę" czytałam i popieram ^^ Właśnie przez nią boję się wziąć za "Jedyną" bo następnej takiej męczarni chyba nie zniosę. :/
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też, ale chcę też skończyć tę serię. Chociaż z drugiej strony zostają jeszcze nowelki i "The Heir" o córce Ami, więc to tasiemiec jakiś po prostu :D

      Usuń
  9. Czytałam tylko "Dziewczyna ,którą kochały pioruny" . Niezbyt ciekawa , typowa młodzieżówka niezapadająca w pamięć ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło wspominam Piękne Istoty, ale każdemu co innego się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam żadnej i jak widzę to dobrze :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy bardziej potraktować to jako wyrocznię do unikania tych tytułów czy zrobić na przekór i specjalnie spróbować wyżej wymienionych pozycji. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam żadnej z wymienionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, więc nie mam punktu odniesienia.

      Usuń
  14. Nie znam żadnej z tych książek. Sama nie wiem czy chcę je poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decyzja należy do Ciebie, ja jednak stanowczo odradzam :)

      Usuń
  15. Zgadzam się! ,,Piękne istoty" powinny być w tym rankingu.
    Może w wymiance walentynkowej można by wysyłać tylko romanse albo książki z miłosnym wątkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piąteczka :)
      A co do wymiany- to masz rację :)

      Usuń