Mój rok 2014 w zdjęciach

Udostępnij ten post

Witam Was kochani w poniedziałkowe popołudnie! Niektórzy z Was może byli dziś w pracy, inni w szkole, ja jednak porządnie leniuchuję ^^ I tak ma zostać jeszcze przez tydzień <3

Dzisiejszym postem zapraszam Was na kilkudniowy maraton z mojego życia. Zaplanowałam subiektywny przegląd najlepszych i najgorszych książek, podsumowanie roku i być może coś tam jeszcze :) A teraz pomysł, który sam mi się nasunął wczoraj wieczorem, a mianowicie- mój rok w zdjęciach!

Naprawdę trudno jest wyselekcjonować te najfajniejsze zdjęcia z całego ogromu, jednak te, które wybrałam są w pewien sposób dla mnie ważne. Robię to przede wszystkim dla siebie, żeby za rok o tej porze usiąść i zagrzebać się w archiwum. Ale myślę, że dla części z Was to również może być pasjonująca wycieczka. Zapraszam!



 1. Moja karta biblioteczna, która jest ze mną już rok. Głupia karta, a ja się tak tym ekscytuję :D
2. "Cisza", czyli kocham Fitzpatrick ♥
3. Wtedy, kiedy robiłam to zdjęcie, spadł pierwszy śnieg :D
4. Drugi, bądź trzeci stosik z nowej biblioteki



5-7. Moje wygrane w różnych konkursach
8. Zwyciężczyni mojego konkursu i jej nagroda :)



9. Strasznie podoba mi się to zdjęcie. Poza tym jak jeszcze zauważycie, lubię robić fotki moim książkom :D
10. Kolejny stosik
11. Piękna okładka "Rywalek" i moje udane paznokcie :)
12. Mój kubeczek z seansu "Niezgodnej" :P


13. Zdjęcie robione na jakiś konkurs. Nie wyszło pięknie, jednak kreatywnie chyba tak. Niestety nie wygrałam :(
14. Książka, którą wymieniłam jako pierwszą :)
15. Jedna z lepszych książek 2014 roku


16-19. Typowo kulinarnie. Mój galaretkowy deser z nieudanym serduszkiem, pierwsze podejście do gotowania na parze, pancakes z bitą śmietaną oraz cola z tytułem jednej z piosenek One Republic <3


20-23. Cztery z tegorocznych wymianek. Dwie pierwsze organizowane przeze mnie, dwie na dole przez Asię :)


24-25. Tegoroczne wakacje
26. Nie mogłam się powstrzymać :D Na wakacjach poznałam Daemona, a to zobowiązuje :D
27. Zdjęcie na konkurs do Gosiarelli. Nie udało mi się wygrać, jednak zdjęcie mi się podoba :))



28-31. Trochę mnie w kawałkach. Na pierwszym zdjęciu moja fryzura na jakąś uroczystość, potem paznokcie ( tym razem nie do końca udane). Później moje nowe buty, a na końcu  selfie :D


32. Seans z Tatumem. Do tej pory nie znam zakończenia...
33. Dwa nowe zeszyty takie piękne <33
34. A'la tatuaż. Miałam wtedy kaca książkowego :)
35. Kolorowe i pyszne drinki, wypite w jak najlepszej atmosferze :)


 36-39. Kraków. Wjeżdżam do Krakowa, później widzę tłumy. Trzecie zdjęcie to moja podróż do domu z "Onyksem", a na ostatnim to moje targowe zdobycze :))


40-43. Prezentowo. Broszka z okazji rocznicy bloga, cienie na urodziny, a dwie książki prezent na Mikołajki <3




44-47. Świątecznie. Gwiazdy robione bratu na lekcję, lalka Dominika (takie rzeczy tylko w Pepco :D) oraz "Opowieść wigilijna" :)



48-50. Kropki i te sprawy. To jeszcze nie uzależnienie :D Na górze moje śliczne skarpetki, później sukienka i prezenty dla bliskich. Oczywiście w kropki :D

Brakuje jeszcze tak wielu zdjęć, z różnych spotkań, wyjazdów. Nie robiłam fotek, albo gdzieś je zagubiłam niestety :(
Świetnie się bawiłam podczas tworzenia tego postu. Trochę z tęsknotą patrzę na te zdjęcia, bo wiem, że to się już nie powtórzy. Ale mam nadzieję, że Wam też się podobało :) Ściskam mocno i zapraszam już jutro na kolejnego posta :))

28 komentarzy :

  1. Ja równiez bardzo lubię robić zdjęcia, by po pewnym czasie zajrzeć do nich i powspominać to co już było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na podsumowanie roku :D Może za rok i mi uda się coś takiego stworzyć :D Zazdroszczę broszki kosogłosa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      jeśli tak to będę czekać, bo niesamowicie lubię takie coś oglądać :)

      Usuń
  3. Widać , że rok byl książkowo udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia świetne. Uwielbiam oglądać wszelkiego rodzaju zdjęcia, na których są książki - takie małe dziwactwo. I AW - uwielbiam. Pożyczyłam swój egzemplarz dla koleżanki 3 miesiące temu chyba czas się o niego dopomnieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Ja również lubię oglądać zdjęcia, na których są książki. Tak samo jak lubię robić im zdjęcia :) A o książkę koniecznie się dopominaj :)

      Usuń
  5. Uwielbiam oglądać zdjęcia:) Teraz już troszkę wiem jak wyglądasz, a mi dzięki temu jest jakoś łatwiej:) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti-przecież moje zdjęcie niezmiennie od kilku miesięcy "wisi" po prawej stronie bloga" :D

      Usuń
  6. Ładna sukienka, karta biblioteczna i oczywiście broszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka była wyborem, po który chodziłam kilka razy bo nie wiedziałam czy kupić czy nie, ale notabene jestem z niej bardzo zadowolona także było warto :))
      dziękuję :)

      Usuń
  7. Widzę, że ten rok obfitował nie tylko w dobre lektury. :) Oby kolejny był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam taki turkusowy zeszyt! <3 Teraz w sumie żałuję, że go zmarnowałam na angielski, skoro mam taką małą wojenkę z moją nauczycielką, no ale. Było, minęło. Za rok wybiorę jakiś piękny do polskiego! :3
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy prowadzi taką wojenkę z jakimś nauczycielem :D Ale nic straconego, zawsze można kupić drugi i lepiej go zagospodarować :) Ja w ogóle jestem w tym roku zadowolona z okładek moich zeszytów jak nigdy dotąd. Wchodzę do sklepu i nie mam pojęcia co wybrać :))

      Usuń
  9. Podoba mi się pomysł na tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może u Ciebie takie coś zobaczę hmm? :D

      Usuń
  10. Oby kolejny rok był jeszcze lepszy! :) Pięknie zapakowałaś prezenty dla najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Ciebie również!
      A prezenty tak naprawdę pakowałam pierwszy raz i skorzystałam z porad Pauli z http://www.onelittlesmile.pl/ :D Także dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  11. 'Jutro' mam w planach :) Ile tam słodyczy widzę :P Cudowne skarpetki w kropki, uwielbiam pocieszne skarpety :D

    Książkowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja "Jutro" nie mogłam przeczytać. Strasznie nudne mi się wydawało :( Słodycze słodyczami sama tego na szczęście nie jadłam :D A skarpetki ja też lubię jak mają ładne wzorki :D

      Usuń
  12. Świetny post. Fajnie tak powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "lubię robić fotki moim książkom :D" - Ja też. :) Do tego stopnia, że w 2014 roku zrobiłam ok. 150 zdjęć książkom, ok. 40 mojej psinie i żadnego sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co fotografować siebie jak się ma tyle innych rzeczy? :D

      Usuń