Zombie Apocalypse Book Tag

Udostępnij ten post


Bardzo dziękuję Ali za nominację do ZABT. Publikuję moje odpowiedzi dopiero miesiąc po nominacji, i być może trochę bez związku z czymkolwiek, ale jednak są ;) Zapraszam!

Zasady:
Wybierasz 5 lub 10 książek i na podstawie losowania, wybierasz książkę, którą kartkujesz i otwierasz na przypadkowo otworzonej stronie. Imię, które zobaczysz jako pierwsze, to będzie osoba przypisana do jednego z dziesięciu punkcików.


Pierwszą wylosowaną książką są "Rywalki" Kiery Cass. Jak zobaczyłam jakie kategorie przygotowane zostały do pierwszej książki, to aż zatarłam ręce z radości ( no dobra tego nie zrobiłam, ale byłam blisko^^). Jestem taka zła i nikczemna. Tak bardzo źle życzę bohaterom tej książki? ;) Oto co wyszło:

1.Osoba, która zginie jako pierwsza
Anne (str.128)- no nieee! Nieee! Anne to jedna z pokojówek Ami i chociaż nie jest moją faworytką z całej trójki, to nie życzę jej źle. Jest wierna, oddana i lojalna. Dlaczego musi ją spotkać taki los?

2.Osoba, której podstawię nogę, aby uciec przed zombie
Ami (str. 166). O kurczę, ja to jednak jestem nikczemna. Zło wcielone normalnie :P Jestem taka smutna z tego powodu. Ja ucieknę, a Ami pozostawię na pastwę zombie. Buhahaha :D Dobrze jej tak!


Druga książka, której bohaterów ja powinnam się bać to.... <losowanie trwa>  "Gwiazd naszych wina" od Johna Greena (rzeczywiście fajnie się rymuje :D)

3. Osoba, która jako pierwsza przemieni się w zombie
Gus (str.272)- Nie. On nie wygląda mi na zombie(W sumie to nikt nigdy nie przypominał mi zombie :D). W zasadzie nawet nie wiem na kogo liczyłam, kartkując książkę, ale na pewno nie na niego. Chociaż z drugiej strony, było więcej niż prawdopodobne, że skoro jest jednym z głównych bohaterów, to prędzej czy później się pojawi :)

4.Osoba, która mi podstawi nogę, aby uciec przed zombie
Modraszek (str.46)- Zastanawiałam się, czy Modraszek będzie się liczył, ale uznałam, że imię to imię. Bo Modraszek to pluszowy miś (słowem wyjaśnienia, dla tych co nie czytali :)). Cóż chyba jednak przeżyję.


Trzecia książka, gdzie bohaterowie będą musieli wykazać się inteligencją i ... no cóż idiotyzmem. A jest to <werble> "Delirium" od Lauren Oliver.

5.Drużynowy idiota
Alex (str.324)- Alex zdecydowanie bardziej pasował by na mózg drużyny niż na idiotę. Nie można być idiotą, żeby być w stanie robić takie rzeczy jak on ( nie będę spoilerować). I raczej z reguły jest poważny, niż przesadnie zabawny.

6.Mózg drużyny
Hana (str.315)- Hana może nie będzie najlepszym drużynowym mózgiem, jakiego mogłabym sobie wymarzyć, jednak nie jest głupia i wie co robi. Jest odważna, wielu rzeczy się nie boi, stawia czoło nowym wyzwaniom. Mogłam trafić gorzej :)


Przedostatnia książka, której bohaterowie na serio muszą wykazać się wiedzą, bo od nich zależy moje życie. Ludzie postarajcie się! ;) A książka to "Odlot" Jennifer Echols ( no to pewnie już po mnie)

7.Drużynowy medyk
Grayson ( str.182)- szczerze mówiąc, niewiele pamiętam z tej książki, więc nie wiem dokładnie czy Grayson w jakimś stopniu na medyka się nadaje czy nie, jednak myślę, że podstawy powinien znać. A jeśli nie, to już możecie wymyślać słowa pożegnania dla mnie ;)

8.Ekspert do spraw broni
Jake (str.42)- Jake to starszy brat Graysona. Przeczytałam kawałek i przypomniałam sobie, że został on wysłany na misję do Afganistanu. Czyli był żołnierzem, więc myślę, że biorąc pod uwagę tę książkę, lepiej trafić nie mogłam. Jakikolwiek kontakt z bronią musiał mieć. Może lepiej wyrzućcie kartkę z mową pożegnalną dla mnie. Jeszcze mam szansę ;D


I ostatnia książka, która już nie potrzebuje mojej ręki do wylosowania to "Niezgodna" od Veronici Roth. Co tym razem dla mnie szykują?

9.Awanturnik drużyny
Cztery(str.246)- Cztery wszcząłby awanturę, gdyby coś go naprawdę mocno zdenerwowało, ale na takiego co zaczyna bez powodu to nie wygląda. Jest silny, ale umie się opanować. Przynajmniej z tego co pamiętam ;)

10.Kapitan drużyny
Caleb (str.328)- na samym początku chcę wspomnieć, że to JA powinnam być kapitanem drużyny. Co-ja tylko wybiorę rekrutów, a niech sobie nimi ktoś rządzi? Po moim trupie! ;)
Caleb to brat Tris ( w tej chwili widzę jego filmową wersję, której nie lubię od momentu, gdy zobaczyłam filmowy pocałunek Gus'a i Hazel z GNW) i nie wiem czy byłby wystarczająco silny, by zostać kapitanem. Raczej by wysiadł na samym początku. Wiedzę to on posiada, ale gorzej z wykorzystywaniem jej w praktyce.

I tak oto prezentuje się moja osobista drużyna do walki z zombie. Nie brak  w niej osób, które mnie zdradzą, albo nie podołają zadaniu. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że zombie zapadają powoli w sen zimowy i będą spać, aż do wiosny. Może chociaż tych rekrutów wyszkolę, albo zatrudnię Jace'a :D

Kogo nominuję? Wszystkich, którzy mają ochotę przyłączyć się do zabawy! Zobaczymy, co Wam wyjdzie :D

11 komentarzy :

  1. Zamieniłabym Hanę z Alexem, to po pierwsze, a po drugie, Cztery pasuje do awanturnika, bo czasami aż się dymi jak się zdenerwuje. Ale Caleb kapitanem? Coś tego nie widzę, szczególnie nie po tym jak zachował się w Zbuntowanej (nie piszę konkretów, bo nie wiem czy czytałaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. He he, śmiechowa zabawa :) Ciekaw jestem, co by wyszło z moimi książkowymi bohaterami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, ciekawy TAG :) Ale Zombie to jednak nie moje klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowa zabawa muszę to przyznac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny TAG! Chętnie zrobię coś takiego u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jestem z tobą siostro, jeśli o podstawianie nóg Ami chodzi ^^ Masz moje całkowite poparcie!
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny TAG :3
    Ale żeby Caleb na Kapitana drużyny? :) Wolałabym tam Cztery, ale że to Twój TAG to po co narzekam xD

    ~Pozdrawiam alicee 16
    alawkrainieksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy TAG. Zgadzam się z Tobą- to Ty powinnaś być kapitanem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śmieszny TAG, że się komuś to z fejsa chciało przerabiać na blogi... :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zabawa, tylko faktycznie czasochłonna, a ja jestem zbyt leniwa :P ale któż wie, może zaproszę zombiaków na moja półkę z książkami :P

    OdpowiedzUsuń