SZATYNKA POLECA #1

Udostępnij ten post

Zaobserwowałam, że dużo osób z blogosfery tworzy listy polecanych wpisów. Bardzo lubię je przeglądać, więc pomyślałam- dlaczego nie? Mam słomiany zapał, jednak mam nadzieję, że inicjatywa potrwa dłużej, bo jest naprawdę świetna! Zapraszam do części pierwszej polecanek ;)





1. Kilka miesięcy temu poznałam Martę. Jej wpisy są czasem budujące, czasem dające do myślenia, a czasem podczas czytania, mam ochotę zasłonić się gazetą. Bo to o mnie. Dzisiaj mam dla Was trzy takie perełki:
Jak przegrać życie?- kiedy obudzisz się ze świadomością, że nawaliłeś/aś?
Zrozum, że Ci się nie należy- życie pożycza, a nie daje.
Nasza klasa- Dla mnie ten wpis jest taki  własny. Chociaż jestem dopiero w szkole średniej, łapię się za głowę, kiedy widzę co to się porobiło z moją gimnazjalną klasą...

2. Jeśli pokłóciłeś/aś się z grafiką i nie lubisz każdego, kto się tym bawi, bo Tobie nie wychodzi- zapraszam tutaj. Jestem dumna z logo, które udało mi się stworzyć ( to u góry ;))

3. Czy są tu jacyś fani "Szeptem"? Ewentualnie "Black Ice"? Mam dla Was wywiad z samą autorką ^^

4. A może tak jak ja, przechodzisz okres kiedy nie wiesz co ze sobą zrobić? Kilka słów o tym, jak wybrać studia.

5. Ula Łupińska opowiada o swojej pracy. Jak to jest móc nazwać się korektorem?

6.Albo bibliotekarzem? Tym razem gościmy u Jarka Domańskiego.

7. Nie macie pomysłu na świąteczny prezent dla mola książkowego? Book Geek otworzył sklep z książkową biżuterią! Książka to zawsze dobry prezent, ale jakby połączyć ją  z biżuterią? :))

8. MEN posiłkuje się u czytelników. Chcesz mieć wpływ na wybór lektur szkolnych? Kliknij tutaj, a dowiesz się więcej!. A ja będę czekać na wpis dotyczący wyboru lektur gimnazjalnych ;)

9. Gdy Ci smutno, gdy Ci źle włącz Minionki rozchmurz się! <3

10. Lubicie Pitch Perfect? Zwiastun drugiej części czeka na oglądających. Zabawa gwarantowana! :)

11. I na koniec pyszna strona, a na niej przepis na pyszne pierniczki <3


Polecam film: 22 JUMP STREET ( idealny na poprawę humoru ;D)
Polecam muzykę: Wszystko, czego słuchałam w listopadzie :) No prawie :))


Jeśli chcecie mi coś polecić-obojętnie- piosenkę, śmieszny filmik, książkę, ciekawy wpis, film czy cokolwiek innego-piszcie śmiało! :) Wszystkie propozycje mile widziane :) Lubicie czytać takie wpisy?

10 komentarzy :

  1. BARDZO FAJNE ZESTAWIENIE:) CHĘTNIE ZERKNĘ NA NIEKTÓRE LINKI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł :) Z chęcią przeczytam niektóre podlinkowane artykuły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta książkowa biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W wolnej chwili odwiedze kilka stronek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam takowy pierwszy :D połowe właśnie podlinkowałam i będę ogarniać co tam ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja sobie po prostu wrzuciłem w zakładki ten wpis i w wolnym czasie poczytam. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Canva jest niezwykle przydatna, tylko nie ma dostępnych wszystkich potrzebnych wzorów, na przykład dla mnie, ale daje radę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe linki, w wolnym czasie przejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że bardzo lubię takie wpisy. Nie mam czasu na samodzielne szukanie fajnych miejsc i dlatego korzystam z poleceń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny misz masz, najbardziej zainteresował mnie drugi artykuł, gdyż sama chce utworzyć sobie logo, ale mam do tego słomiany zapał, a dwa nie jestem dobra w te klocki :P

    OdpowiedzUsuń