Podsumowanie miesiąca-październik 2014

Udostępnij ten post

wygrzebane z internetów

Co roku żałuję, że październik się kończy. Jest to jeden z moich ulubionych miesięcy, który w tym roku był wyjątkowo piękny. Nadszedł listopad, który jest preludium do świąt, nadchodzi fala świątecznych promocji i kupowania prezentów (uwielbiam kupować prezenty!).
Bardzo lubię ten okres.
W październiku przeczytałam 6 książek:


3 ostatnie pozycje czekają na dokończenie recenzji. "Aż po horyzont" oraz "Onyks" są zdecydowanie warte uwagi.
Filmowo poległam. Obejrzałam "Piękną i Bestię" wersję Disneya. Uwierzycie, że oglądałam to pierwszy raz? :) Dawniej bałam się Bestii :P

Na blogu pojawiły się również:


Przełomowym wydarzeniem było założenie FP bloga, jednak jak na razie cosik kiepsko mi idzie :( Zapraszam :)


24 komentarze :

  1. FP bloga to niełatwa sprawa i wiele czasu trzeba mu poświęcić ;) Na pocieszenie powiem, że mi też kiepsko idzie ale nie przejmuję się tym zbytnio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FP to tylko dodatek do bloga, ale mimo wszystko jakoś tak miło gdy ktoś zaglądnie :))

      Usuń
  2. Aaaaaa!!! jak fajnie :D Domi ma fb :D ja tyż mam! o -> https://www.facebook.com/literackafantazja
    jesteś lepsza w przeczytanych książkach ja ogarnęłam dwie i pół pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już lubię :P Ejjj-lepsze dwie i pół niż zero :D

      Usuń
  3. Świetny wynik :) Czekam na recenzję 'Aż po horyzont' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :) Świetny wynik, oby listopad był także owocnym miesiącem pod względem czytania. Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku. Prowadzenie FP jest trudne, szczególnie zdobywanie lajków. Z mojej strony masz wsparcie w postaci "lubię to" :)
    "Piękną i Bestię" widziałam kilka razy, w różnych wersjach, jednak najpiękniejsza moim zdaniem jest francuska wersja. Polecam, zobacz sobie, jest bajeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Francuska? Zaraz zobaczę sobie na filmwebie :)

      Usuń
  6. Gratuluje wyniku i czekam na recenzję Onyksa. Sama w końcu muszę zdobyć tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. ;) Ja w tym miesiącu przeczytałam 8 książek, a zrecenzowałam połowę, więc nie jest źle. :p Ja nie mogę się doczekać już świąt! Czekam na tyle książek... co z tego, że sama je kupię, jeśli będzie to mój prezent. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dużo przeczytałaś ^^ A każdy prezent jest dobry. Nawet taki, który kupujemy sobie sami :D

      Usuń
  8. Ja też uwielbiam październik :). To zdecydowanie mój ulubiony miesiąc, a w tym roku był wyjątkowo piękny :).
    Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i pierwsze dni listopada niczego sobie :))

      Usuń
  9. Uwierzę, że pierwszy raz oglądałaś "Piękną i Bestię", bo ja dotąd ani razu jej nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, a już myślałam, że jestem w tym odosobniona :D

      Usuń