be Happy! #2 pażdziernik

Udostępnij ten post

Pamiętacie to jeszcze? :) Staram się znaleźć chociaż jeden pozytyw każdego dnia, chociaż bywa ciężko. Ale mimo to dalej próbuję :)

1.  Spędziłam najlepsze urodziny ever! Kto jeszcze nie słyszał- zapraszam tutaj :D

2. Przeczytałam "Onyks" ♥♥ Jeszcze więcej Daemona poproszę ♥

3. Pierwsze miejsce w konkursie z angielskiego należy do mnie! I wiecie co?  Jako nagrodę dostałam fiszki od wydawnictwa Cztery Głowy :)) Te, które mi się marzyły ^^

4.  Zdobyłam autograf C.J. Daugherty dla Darii ♥ Twoją minę kochana, będę wspominać do końca życia :D

5.  Jadłam Magic Stars! Pyszne :))

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam Was też kochani do wymianki, organizowanej tym razem nie przeze mnie, ale przez Asię :)) Boże Narodzenie, mandarynki, piosenki świąteczne, czujecie ten klimat ? :)) Jeśli tak to biegiem do wymianki ;D
http://bojalubiekaweiksiazki.blogspot.com/2014/10/bozonarodzeniowa-wymianka-u-hadzi-2014.html?showComment=1415030181128#c788666640832660877

10 komentarzy :

  1. :)))) Same fajne rzeczy Cię spotkały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przeczytać ,,Onyks", bo chce więcej nagiej klaty Daemona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre rzeczy Cię widać spotkały ostatnio :) A ja muszę przeczytać w końcu Obsydiana, bo wszyscy tak polecają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwia!- do czytania "Obsydiana marsz! :D Tylko pamiętaj, że Daemon jest już zaklepany ♥

      Usuń
  4. Och, jestem w trakcie czytania ''Onyksu'' i po prostu... Daemon! <3

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daemon wyraża więcej niż tysiąc słów ♥

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę, że takie fajne rzeczy spotkały cię w minionym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że listopad będzie równie pozytywny :))

      Usuń