Zapowiedzi- październik 2014 #5

Udostępnij ten post

W październiku na szczęście jest o wiele mniej interesujących mnie pozycji książkowych, z czego w zasadzie jestem zadowolona. Wszak moja lista i bez tego ciągle się powiększa. A oto co wyszukałam:






Zanim Tobias poznał Tris…

Szesnastoletni Tobias, syn przywódcy Altruizmu, dokonał swojego wyboru. Stał się Nieustraszonym o imieniu Cztery, by zacząć wszystko od nowa. I nie pozwolić, by strach zmieniał go w tchórza.
Lecz test to zaledwie początek…

Jestem dopiero po pierwszej części, czyli "Niezgodnej", ale szalenie interesuje mnie historia Tobiasa.


Autor: Veronica Roth
Tytuł: "Cztery"
Wydawnictwo:  Amber

Data premiery: 07.10.2014 r.







Po ataku Nathaniela szkoła staje się miejscem paranoicznym – jest w niej więcej strażników niż uczniów. Ceną za bezpieczeństwo podopiecznych jest ich wolność.
Zdesperowana Allie zrobi wszystko, by powstrzymać podstępnego wroga. Zgadza się nawet na udział w niebezpiecznych nocnych misjach zorganizowanych przez Lucindę. Carter i Sylvain są gotowi walczyć u jej boku. Obaj ją kochają, lecz dziewczyna musi podjąć jedną z najważniejszych decyzji w swoim życiu. Żaden z nich nie będzie czekać wiecznie.

Przede mną jeszcze "Zagrożeni", mimo wszystko ciekawi mnie jak potoczą się losy Allie ( ona musi być z Carterem! :))


Autor: C.J. Daugherty
Tytuł: "Zbuntowani"
Wydawnictwo:  Otwarte

Data premiery: 22.10.2014 r.










nie-znalazłam-opisu-


W tym przypadku, nie czytałam żadnej części serii, ale od dawna na nie poluję. Trzecia część ma piękną okładkę i chcę ją, już!


Autor: Nina Reichter
Tytuł: "Ostatnia spowiedź" tom 3
Wydawnictwo:  Novae Res

Data premiery: 23.10.2014 r.













Będąc dzieckiem, Lucas Maxfield wierzył, że przyszłość jest otwartą księgą pełną cudów i z ufnością czekał na kolejny dzień… Jeden z tych dni okazał się końcem jego życia. Po tragedii, która dotknęła jego rodzinę, Lucas zwątpił we wszystko, w co kiedyś wierzył. Choć ze wszystkich sił starał się zapomnieć o przeszłości, ta nie przestała go prześladować.
Gdy Lucas spotkał na swej drodze Jacqueline, po raz pierwszy od dawna odważył się do kogoś zbliżyć. Ale czy ktoś, kogo dusza rozprysła się w drobny mak i kto wie, że w jednej chwili można stracić wszystko, zdoła znaleźć w sobie dość siły, by raz jeszcze… pokochać?

Ostatnia książka to z kolei "Tak blisko" opowiedziane oczami Lucasa. Już zacieram rączki :))

Autor: Tammara Webber
Tytuł: "Tak krucho"
Wydawnictwo:  Jaguar

Data premiery: 29.10.2014 r.






I jak? Widzicie coś dla siebie? :)

Wszystkie zdjęcia oraz opisy książek pochodzą z http://lubimyczytac.pl/

33 komentarze :

  1. Zdecydowanie ostatni tytuł:)) A okładka przedostatniej książki jest faktycznie bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie czytałam "Tak blisko", a szkoda. Chyba muszę nadrobić. "Tak krucho" mogłoby mi się spodobać. A ta przedostatnia faktycznie ma śliczną okładkę :). Przyciąga oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwoliłam sobie przeglądnąć Twoją półkę na lc i uważam, że "Tak blisko" powinno Ci się jak najbardziej spodobać :))

      Usuń
  3. Czytam właśnie "Niezgodną". Przede mną jeszcze tom drugi i trzecie, ale "Cztery" to moje absolutne must have w październiku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Ostatnią Spowiedź. Tom II wymieniłam nawet nie zaglądając. Spodziewałam się genialnej opowieści, ale to chyba nie dla mnie. Chociaż muszę przyznać, że okładka II tomu świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam masę różnych opinii na temat tych książek, ale i tak bardzo chcę przeczytać :)

      Usuń
  5. Niestety żadna książka przez Ciebie wymieniona nie przemawia do mnie. Poczekam na inne premiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będzie ich trochę. Listopad zapowiada się pięknie :D

      Usuń
  6. Cieszę się, ze "żaden z nich nie będzie czekać wiecznie", bo akurat w serii C.J. Daugherty, chwiejna miłość Allie jest bardzo męcząca. Mam nadzieję, ze coś się zmieni i wątek główny w końcu wyjdzie na pierwszy plan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i owszem. Na chwilę obecną mam dość zarówno Cartera i Sylvaina :)

      Usuń
  7. Zbuntowani!! Już nie mogę się doczekać :) Innymi też bym nie pogardziła. W październiku dużo fajnych premier się szukuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Październik, październikiem, jak popatrzę na listopad to jest jeszcze lepiej :D

      Usuń
  8. Zbuntowani! Musowy mus, skoro już się trzy tomy przeczytało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musowy mus- ciekawe sformułowanie, ja bym użyła go w stosunku do "Tak krucho.." :D

      Usuń
  9. Trzy ostatnie będą moje ;) Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej kusi mnie "Ostatnia spowiedź"

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja tylko ostatnią, bo z poprzednich nie czytałam poprzednich części :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. wczoraj zostawiłaś mi komentarz pod stosikiem - mogłabyś tam wrócić, zostawiłam do Ciebie prośbę ;)

      Usuń
    2. Byłam już i odpowiedziałam :)

      Usuń
  12. "Cztery..." i "Zbuntowani" <3 Nie mogę się już doczekać Targów w Krakowie i tych cudeniek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że tyle nas będzie w Krakowie :))

      Usuń
  13. Czekam na te same książki :) Będziesz na targach na spotkaniu z C.J. Daugherty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, jednak spotkanie jest o 16 i nie jestem pewna czy będę jeszcze wtedy w Krakowie :(

      Usuń
  14. Mnie najbardziej w październiku interesuje ostatnia część "Ostatniej spowiedzi" na którą czekam już tyle czasu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwa pierwsze tytuły są jak najbardziej dla mnie. Na "Zagrożonych" czekam już od kilku miesięcy, a i "Cztery" bardzo chętnie przeczytam, bo spodobała mi się postać Tobiasa. Pozostaje tylko czekać na premierę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie na szczęście nic nie zainteresowało. Piszę "na szczęście", bo trwam w swoim postanowieniu o niekupowaniu kolejnych książek i oszczędzaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uznałam, że po Targach w Krakowie kupię nową książkę, tylko i wyłącznie na miejsce jednej już przeczytanej ( mojej własnej oczywiście) :))

      Usuń