Podsumowanie miesiąca-wrzesień 2014

Udostępnij ten post


weheartit.com


Wrzesień u mnie wypadł bardzo korzystnie. Przeczytałam 3 książki:


Recenzja tej ostatniej ukaże się jeszcze w tym tygodniu :)

...i 2 magazyny:



Ponadto zrecenzowałam 3 zaległe pozycje z sierpnia: "Hopeless", "Wampiry w wielkim mieście" oraz "W blasku świec" oraz opublikowałam opinie na temat filmów obejrzanych w sierpniu.

Obejrzałam  filmy:

  • Miłość bez końca
  • Jak wytresować smoka 2- tutaj nie mogę przeboleć, że nie znalazłam wersji z dubbingiem ;( Ale mimo wszystko rewelacja ♥
  • Miłość i turbulencje
W dwóch ostatnich dniach września opublikowałam dwa posty: 

Przeczytałam dwie książki z listy 10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego, a jest dopiero wrzesień :)
Opublikowałam też zdjęcie swojej wymiankowej paczki ^^

Rozpoczyna się październik- jak dla mnie zdecydowanie najlepszy miesiąc w roku!
25-go wypadają moje urodziny, które w tym roku chcę spędzić na Targach w Krakowie(sobota). Pojadę na 70%. Tak więc całkowitej pewności nie mam, jednak nadzieję owszem ^^
Poza tym zaczęła się jesień (kocham jesień!)no i  zaliczyłam już chorobę. Co roku się zdarza :P

Słyszeliście o biedronkowej promocji?  Książki, filmy i muzyka- do poczytania na stronie sklepu. Ja może skuszę się na jakąś płytę, bo książek fajnych dla siebie nie widzę.


                                        Kto nie słyszał jeszcze piosenki do "Kosogłosa"? :)



26 komentarzy :

  1. Gratuluję wyniku :) O biedronkowej promocji nie słyszałam, ale również nic ciekawego dla siebie nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w Biedronce i niby coś tam było, ale nic nie kupiłam :)

      Usuń
  2. Gratulacje, piękne wyniki, u mnie wrzesień czytelniczo słaby, ale i tak lubię jesień, muszę wyjść porobić trochę zdjęć przyrody może coś fajnego mi wyjdzie:)
    Tak, tak od jutra w biedronce jak kupi się 2 książki po 12.99zł to 3 książka za 1 grosz:) Wpadnę na pewno poszperać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka w tym roku jest piękna <3 ( tfu tfu, żeby nie zapeszyć :))

      Usuń
  3. U mnie o jedną mniej, ale Tobie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam urodziny w październiku :) A wrzesień wypadł u Ciebie całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, nie słyszałam o biedronkowej promocji, zaraz zajrzę na ich stronę:) Nawiasem mówiąc, widziałam ostatnio na zaprzyjaźnionym blogu informację o wymianach przez Ciebie organizowanych, teraz już wezmę udział, bo nigdy wcześniej nie miałam okazji zapoznać się bliżej z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Zapraszam do mnie na wiosnę :))

      Usuń
  6. Też przeczytałam trzy książki :) Udanego października.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście niezłe wyniki ;)
    Lubisz jesień? Ja nie bardzo... zimno, ponuro, brrr...
    Dzięki za link do biedronkowej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przyznaj, że jak na razie jest pięknie (przynajmniej u mnie. I niech tak zostanie przynajmniej do końca października) :))
      proszę :)

      Usuń
  8. Oby i mi się udało zawitać do Krakowa na Targi :D Jesieni nie lubię, bo jest zimno i ponuro. Chociaż zapowiadają, że tegoroczny październik będzie ciepły i słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest! U mnie przynajmniej :) Ciekawa jestem kogo spotkam na tych Tragach :))

      Usuń
  9. Gratuluję wyniku :)
    Ja też lubię jesień, ponieważ zapowiadam przyjście mojej ulubionej pory roku - zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zimę lubię przez kilka pierwszych dni :D

      Usuń
  10. Hej! Też przeczytałam w tym miesiącu 3 książki :) Niezbyt mnie atysfakcjonuje ten wynik, ale cóż poradzić... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że przeczytałaś coś w ogóle :)

      Usuń
  11. Gratuluję wyniku i (mam nadzieję) do zobaczenia na Targach w Krakowie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. no! Jaki ładny miesiąc! pozdrawiam i ślę buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem niezłe wyniki :) Gratuluję i życzę urodzin spędzonych w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń