Lubimy Czytać TAG

Udostępnij ten post

Miałam dziś przysiąść i napisać zaległe dwie recenzje, ale mi się nie chce. W ogóle przez ostatnie 3 dni nic mi się nie chce. Też tak macie?
Dlatego postanowiłam zrobić TAG. Długo szukałam czegoś, co chciałabym, żeby się pojawiło, az przypomniałam sobie o Lubimy Czytać TAG. Czyli jest po prostu związany z tym portalem :) Z amerykańskiego youtube'a, na nasz polski przeniosła do Daria z Więcej Książków, a jej vlogowy odpowiednik jest tutaj. Nie mam zielonego pojęcia, czy ktoś przeniósł go już na jakiś blog ( w sensie, że pisany), ja się przynajmniej z tym nie spotkałam. To co? Zaczynamy!

1.Jaka książka została ostatnio odznaczona jako "przeczytana"?
Jest to ta nieszczęsna "Elita". Mam w zwyczaju odznaczać książki jako "przeczytane" dopiero wtedy gdy je zrecenzuję na blogu, w innym wypadku byłaby to "Dziewczyna, którą kochały pioruny".

2. Co obecnie czytasz?
Cóż na lubimyczytać.pl jest to "Aż po horyzont" Morgan Matson, jednak tą książkę już dawno skończyłam. Zaczęłam teraz "Nikt mi się nie oprze" od Susan Elizabeth Phillips :)

3.Co ostatnio odznaczyłeś/są jako "chcę przeczytać"?
"Neva" Sary Grant. A jeszcze wcześniej "Piękna katastrofa" od Jamie McGuire, która opisem mnie kompletnie zaczarowała :)

4. Co planujesz przeczytać jako następne?
"Córkę burzy" Richelle Mead. Planować zawsze można. Targi się zbliżają. Już widzę, jak zabieram się za "Córkę burzy" :D

5. Czy używasz systemu gwiazdek?
Owszem używam. Jest to jak dla mnie najlepszy system oceniania, taki sam zresztą stosuję na blogu.

6. Czy bierzesz udział w jakiś tegorocznych challenge'ach?
Nie wydaje mi się. Chyba, że chodzi o wyzwania organizowane na blogach ( ale to Lubimy Czytać TAG). Albo się zgłosiłam i zapomniałam. Ale raczej nie :))

kompletnie bez związku z czymkolwiek:)

7.Czy masz swoją listę życzeń na LubimyCzytać.pl?
Jedna z lepszych rzeczy, które się znajdują na lc. Posiadam dwie półki- "Chcę w prezencie" i "Chcę mieć na własnej półce" i na nich obu razem zgromadziłam 88 książek. Jednak niektóre występują i na jednej i na drugiej półce. Są tam książki, które przeczytałam i tak mi się spodobały, że chciałabym je mieć na własność, ale i takie, do których wystarczy mi sam opis. Przykłady: "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele" Jennifer Echols, "Mara Dyer. Tajemnica" Michelle Hodkin, "Na krawędzi nigdy" J.A.Redmerski czy "Pułapka uczuć" Colleen Hoover :)

8. Jaką książkę planujesz kupić jako następną? 
W tym momencie mówię o Targach i już nawet spisałam sobie listę co chcę kupić. Jednak jest ona bardzo długa, więc podam tylko kilka propozycji:
-"Buntownik" Jay Crownover
-"Ostatnia spowiedź" Nina Reichter tom 1
-"Taniec cieni"- Yelena Black


9. Czy masz jakieś ulubione cytaty na LubimyCzytać.pl?

Jest tego dwie strony, a to i tak nie wszystko :)

- Trzymasz życie bardzo krótko. - A cóż to ma znaczyć? - Boisz się wszystkiego, nad czym nie masz kontroli"-"Szeptem"


"Nieszczególnie zależało jej na towarzystwie innych dziewczynek, ale jeśli będzie miała dużo książek, znajdzie w nich pociechę. Lubiła książki bardziej niż cokolwiek innego."-"Mała księżniczka"


10.Jacy są Twoi ulubieni autorzy na LubimyCzytać.pl?
Mogę ich wypisać nawet nie zerkając na moje konto :D

  • Nora Roberts, 
  • Cassandra Clare,
  • Becca Fitzpatrick, 
  • Jayne Ann Krentz, 
  • Janette Rallison 
  • Suzanne Collins

11. Czy jesteś w jakiś grupach na LubimyCzytać.pl?


Tego również jest dwie strony, więc wymienię tylko kilka przykładowych:
*Wymienię/sprzedam

*Blogowi Recenzenci
*Gry i zabawy
*Rozmowy z autorami
*Konkursy lubimyczytać.pl

Tak prezentuje się ten TAG. Zapraszam do niego każdego, kto ma ochotę się w to pobawić, a w szczególności:
Dziewczyny z Literary Land
Kamila
Ami
Dziewczyny z Wonderland of books
Oliwię
oxfordkę


26 komentarzy :

  1. Lubię korzystać z tego portalu, i może też kiedyś zrobię ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukałam na Twoim blogu informacji, że masz tam konto,ale nic nie znalazłam. W takim razie Ciebie również nominuję :D

      Usuń
    2. No jak to? W bocznym pasku jest wstawka z LC :) Ale nominację przyjmuję i zabieram się za pisanie posta :D

      Usuń
    3. Aż specjalnie poszłam zobaczyć, bo uwierzyć nie mogłam, ale faktycznie tam jest :P Chyba ślepnę albo coś :D Czekam na wyniki :)

      Usuń
  2. Widze nowy tag.. Nie jestem fanką takiego czegoś, ale poczytać nie zaszkodziło.

    OdpowiedzUsuń
  3. O takim tagu jeszcze nie słyszałam, ale fajny ;) Też bym chciała Marę Dyer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz czytam o tym tagowaniu :)
    Też mam lenia do pisania :( Czytanie idzie jako tako :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nowe cosik jest :))
      Takie chwile, w moim przypadku najlepiej jest przeczekać i same miną :)

      Usuń
  5. Dzięki za nominację :) Postaram się wkrótce zrealizować ten tag na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pfff a mnie nie zaprosiłaś :P Minionki zawsze spoko :D A Lubimy Czytać też mam :) i zaglądam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprosiłam każdego, kto ma ochotę się bawić, więc w tej kwestii możemy się kłócić :P Ale zrobię to jeszcze tak bardziej oficjalnie, więc czuj się nominowana :D
      Ale szukałam u Ciebie czegoś na temat lc i nie znalazłam :(

      Usuń
    2. Miałam kiedyś ten dodatek na blogu, ale był jakiś błąd i nie wykazywało więc wyrzuciłam.
      http://lubimyczytac.pl/profil/183773/oxfordka
      pytania te same? może jeszcze dziś napiszę :) teraz czuję się zaszczycona :D hhahah

      Usuń
    3. no i wszystko jasne :))
      Tak pytanka te same :)

      Usuń
  7. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostrzegłam wśród Twoich ulubionych autorów kilku takich, których i ja lubiłam lub nadal lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, to będziesz na targach? W który dzień? :) ja mam z tymi odznazaniem jako przeczytanymi zupełnieb tak samo :):

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż, kolejny sposób na dowiedzenie się w pewnym sensie czegoś o współblogowiczach. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :)
    Na moim blogu zostałaś nominowana do Zombie Apocalypse Book TAG. Serdecznie zapraszam :)
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/2014/10/zombie-apocalypse-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nie będę mieć pomysłu na notkę, albo gotowej recenzji wykorzystam ten Tag.

    OdpowiedzUsuń