Filmowa Dominika: "Miłość bez końca", "Miłość i turbulencje", "Jak wytresować smoka 2"

Udostępnij ten post


Dziś nie książkowo, a filmowo :)



"Miłość bez końca" jest to film, na który miałam ochotę zaraz po obejrzeniu zwiastuna . Liczyłam, że może uda mi się przeczytać książkę i tak odkładałam seans na później. Jednak coś zaskoczyło i pomyślałam "Mam ochotę na ten film. Teraz. Zaraz.Natychmiast". I obejrzałam. Dostałam naprawdę dobrą produkcję i jestem miło zaskoczona. Wbrew pozorom to nie jest tylko historia o miłości. Trudne decyzje,wygórowane oczekiwania rodziców oraz tajemnice- tego też możecie się spodziewać. Dopiero mniej więcej w połowie filmu zobaczyłam, że ten szatyn, co gra główną rolę to Pettyfer. Przeżyłam szok :D
(Wyk. Alex Pettyfer, Gabriella Wilde, Joely Richardson; Premiera: 2014; Ocena: 8/10)









Miłość i turbulencje to z kolei produkcja francuska i sama nie wiem czy jeszcze kiedyś po takową sięgnę czy raczej będę z nią uważać. Bo widzicie Francuzi wcale i w ogóle nie są pruderyjni i nie bawią się w jakiekolwiek delikatne ujęcia. Jak idą to po całości. Nie jestem osobą, której liczne zbliżenia fizyczne (czy może półzbliżenia) przeszkadzają, jednak w tym filmie akurat momentami bywało chamsko i niesmacznie. Wulgarnych wyrażeń również to dotyczy. Jednak gra aktorska jak najbardziej na plus- główni bohaterowie się spisali na medal, a i tym drugoplanowym nic nie brakuje.

Mimo wszystko filmu nie spisuję na straty :)
(Wyk. Ludivine Sagnier, Nicolas Bedos, Jonathan Cohen; Premiera: 2013; Ocena: 5/10)












I ostatni film w zestawieniu-perełka. Czkawka i Szczerbatek rządzą! Poznałam ich dopiero przy okazji premiery drugiej części filmu i się zakochałam. A druga część utrzymuje poziom pierwsze, jeśli nawet nie jest lepsza. Dużo dobrego humoru, dużo wzruszeń, dużo nauki która płynie z ekranu. Takie bajki, aż chce się oglądać :)
(Wyk. -----; Premiera: 2014; Ocena: 10/10♥)


Tak prezentuje się lista obejrzanych we wrześniu filmów. W kolejnym zestawieniu coś czuję, że będzie bajkowo, bo ostatnio wracam do wieku 10 lat i oglądam Disneya ^^


Wszystkie zdjęcia pochodzą z filmweb.pl




W dalszym ciągu męczę "Elitę". Jestem już w połowie, ale już w myślach układam słowa do recenzji. Coś czuję, że już dawno nie ponarzekałam tak całkowicie na jakąś książkę. A Wy co czytacie?


15 komentarzy :

  1. Też stosunkowo nie dawno poznałam "Jak wytresować smoka" tylko poprzez mojego brata, który miał jakąś manię na tym puncie ;) "Miłość i turbulencje" nie znam, jednak może się kiedyś skuszę (kłania się moja faza na francuskie filmy ;D )

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym oglądnąć ,,Miłość bez końca". Obejrzałam ,,Jak wytresować smoka 2" i muszę przyznać, że ze wzruszenia się popłakałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo oglądasz! Ja od wakacji obejrzałam... 1/2 filmu :( I nie mam czasu by dokończyć ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie obejrzałabym "Miłość bez końca" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Największą chęć mam na ,,Miłość bez końca" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś tak romantycznie :) - Jednak ja obejrzałabym Smoki 2 :) Jedynka mnie rozbawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłość i Smoka na pewno obejrzę, bo mam straszna ochotę na te filmy. Za tą francuską produkcję raczej podziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ,,Miłość bez końca" i bardzo podobał mi się ten film :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam ,, Miłość bez końca '' i podobało mi się, bardzo chcę obejrzeć ,, Jak wytresować smoka 2'', bo pierwsza część absolutnie uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno obejrzę "Jak wytresować smoka" 2, to może być moja kolejna ulubiona bajka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubisz filmy? Ja też:) Ostatnio oglądałam film "Dziewczyna w czerwonej pelerynie" i bardzo chciałabym Ci go polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Miłość bez końca" chętnie bym obejrzała. A "Jak wytresować smoka 2" pozycja obowiązkowa do oglądnięcia z synkiem :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam Tysiąc Imion, a z ciekawości przeczytałabym i obejrzała Miłość bez końca - książkę mam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Miłość bez końca" na pewno obejrzę, tak samo jak "Wytresować smoka 2", gdyż pierwsza część bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszą propozycję na pewno łapię:)

    OdpowiedzUsuń