Zapowiedzi - wrzesień 2014 #4

Udostępnij ten post

Wydawnictwa są złe. Jako wytrawna ekonomistka, na drugim roku nauki w szkole średniej ( wciąż nie wierzę, że teraz jestem już w drugiej klasie O.o), chciałabym się nauczyć lepiej  oszczędzać. Na książkach zwłaszcza, bo to na nie tracę fortunę. Ale nie. Wydawnictwa są okropne i mi nie pomagają. Wypuszczają na rynek tyle premier, które mnie ciekawią, że to jest straszne i świetne zarazem. Kocham je wszystkie za to, że chcą jak najbardziej umilić nam czas szkolny i w ogóle, ale zbankrutuję kiedyś. Naprawdę.


Departament Obrony przysłał swoich ludzi. Jeśli tylko dowiedzą się co potrafi Daemon i że jesteśmy połączeni, już jest po mnie. Podobnie jak i po nim. I jeszcze jest ten nowy chłopak w szkole, który ma własną tajemnicę. Wie co mi się przydarzyło i może pomóc, ale żeby to zrobić muszę okłamać Daemona i trzymać się od niego z daleka. Tak jakby to było w ogóle możliwe.


Ale wtedy wszystko się zmienia…



Widziałam kogoś kto nie powinien żyć. I muszę o tym powiedzieć Daemonowi, nawet jeśli wiem, że nie zaprzestanie poszukiwań, dopóki nie dotrze do prawdy. Co stało się z jego bratem? Kto go zdradził? I czego chce Departament Obrony od nich i ode mnie?



Nikt nie jest tym na kogo wygląda. I nie każdy wyjdzie żywy z pajęczyny kłamstw…


Przecież wy wiecie, że ja kocham Daemona Black'a i w ogóle ♥

Autor: Jennifer L.Armentrout
Tytuł:  "Onyks"


Wydawnictwo: Filia
Data premiery: 17.09.2014 r.



Światowy bestseller czytany przez miliony czytelniczek zakochanych w parze bohaterów.
Każdy kryje w sobie tajemnicę, wystarczy ją obudzić.
Kim jest Mara Dyer?
W tajemniczych okolicznościach giną dwie dziewczyny, przyjaciółki głównej bohaterki. Wygląda na to, że ich śmierć została przepowiedziana, ktoś wiedział co si się wydarzy.

Powieść z paranormalnym twistem i przesłaniem: pozory mylą. Spodoba się nastolatkom płci żeńskiej, szczególnie, że główna bohaterka – wbrew przestrogom - zakochuje się w najbardziej nieodpowiednim i intrygującym chłopaku ze szkoły.



Czekam niecierpliwie. Moją uwagę książka przyciągnęła już chwilę temu, a tu się dowiaduję, że ją wydają w Polsce! Szok :))


Autor: Michelle Hodkin
Tytuł:  "Mara Dyer. Tajemnica"


Wydawnictwo: YA!
Data premiery: 10.09.2014 r.




Livie zawsze była tą bardziej zrównoważoną z sióstr Cleary. Poradziła sobie z tragiczną śmiercią rodziców. Jednak pod zewnętrzną powłoką twardej i silnej młodej kobiety, kryje się mała dziewczynka, uczepiona ostatnich słów ojca: „Spraw, bym był dumny”. Obiecała, że się postara…Przez ostatnie siedem lat każda decyzja, słowo i czyn przybliża ją do wytyczonego celu.


Livie trafia do Princeton z życiową misją: uczęszczać na zajęcia, zdać na medycynę i poznać dobrego, porządnego faceta, za którego pewnego dnia wyjdzie za mąż. Nie planuje jednak: galeretkowych shotów, sympatycznej współlokatorki-imprezowiczki, której nie potrafi odmówić i Ashtona – przystojnego kapitana uczelnianej osady wioślarskiej. Jego zdecydowanie NIE planuje. Ashton jest aroganckim dupkiem, który rozpala zwykle uśpiony temperament Livie, ponadto uosabia wszystkie cechy, których dziewczyna pragnie u faceta uniknąć. Co gorsza, jest przyjacielem i współlokatorem Connora, który, jak się akurat składa, idealnie spełnia wymagania Livie. Dlaczego więc dziewczyna cały czas wraca myślami do Ashtona?
Czy obowiązkowa i przykładna dotąd Livie zostanie zmuszona, by zrezygnować z ostatniej obietnicy, jaką złożyła ojcu? A wraz z nią z jedynej drogi życiowej, którą zna?

Mam zamiar nadrobić jeszcze pierwszą część, jednak książka mnie ciekawi. I ta prześliczna okładka :D


Autor: K.A.Tucker
Tytuł:  "Jedno małe kłamstwo"
Wydawnictwo: Filia
Data premiery: 17.09.2014 r.



Ciemność ogarnęła świat Nocnych Łowców. Chaos i destrukcja obezwładniają Nefilim, ale Clary, Jace, Simon i ich przyjaciele łączą siły, żeby walczyć z największym złem, z jakim kiedykolwiek się zetknęli. Brat Clary, Sebastian Morgenstern, systematycznie usiłuje zniszczyć Nocnych Łowców. Posługując się Piekielnym Kielichem, zmienia ich w istoty z koszmaru, rozdziela rodziny i kochanków, powiększa szeregi swojej armii Mrocznych. Nic na świecie nie jest w stanie go pokonać… ale jeśli Clary i jej drużyna wyprawią się do królestwa demonów, mogą mieć szansę…


Ludzie stracą życie, miłość zostanie poświęcona, cały świat się zmieni. Kto przeżyje w szóstej i ostatniej, wybuchowej części „Darów Anioła"?


Ahhh "Dary Anioła" ^^ A ja utknęłam na trzeciej części -,-

Autor: Cassandra Clare
Tytuł:  "Miasto Niebiańskiego ognia"
Wydawnictwo: MAG
Data premiery: 24.09.2014 r.




Mia straciła wszystko. Czy miłość pokona śmierć?


Po tragicznym wypadku, w którym zginęli jej najbliżsi, Mia trwa w stanie dziwnego zawieszenia. Musi podjąć decyzję, czy walczyć o odzyskanie przytomności, czy też poddać się i umrzeć. Próbując rozstrzygnąć ten dylemat, wspomina dotychczasowe życie.



Poruszająca książka o dającej wsparcie rodzinie, przyjaźni, samotności i znajdowaniu swego miejsca na ziemi, o umiejętności żegnania się z przeszłością i przyjmowania tego, co nadchodzi. "Zostań, jeśli kochasz" opowiada o potędze miłości i wyborach, których każdy z nas musi dokonać


Popłakałam się na zwiastunie i tak naprawdę to to było bodźcem do działania. Wypożyczyłam wczoraj tą książkę ( wydaną jako "Jeśli zostanę") i jak mi się spodoba, będę chciała mieć własne wydanie na półce :)

Autor: Gayle Forman
Tytuł:  "Zostań, jeśli kochasz"
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Data premiery: 10.09.2014 r.




Wola przetrwania, która pokonuje wszelkie przeciwności.

Współczesny świat, w którym obok ludzi żyją wiedźmy – dobre białe oraz złe czarne. Piętnastoletni Nathan jest mieszańcem obu zwaśnionych, ściganym i wyalienowanym, lecz zdecydowanym przetrwać za wszelką cenę. Pierwsza część trylogii, która zostanie przetłumaczona w kilkudziesięciu językach.


Wiedźmy obok ludzi- i like it!



Autor: Sally Green
Tytuł:  "Zła krew"
Wydawnictwo: Uroboros
Data premiery: 24.09.2014 r.





America jest jedną z czterech dziewcząt, które utrzymały się w ścisłej czołówce Eliminacji. Ukochana przez zwykłych ludzi, znienawidzona przez obecnego króla, dziewczyna wciąż nie jest pewna swych uczuć. A jednak nadchodzi moment ostatecznego wyboru, tym trudniejszego, że cały los Illei może spoczywać właśnie w rękach Ami.

Czy dziewczyna powróci do swej dawnej miłości, czy zdecyduje się zostać królową i podjąć walkę o lepszy świat dla siebie i wszystkich mieszkańców Illei?


Utknęłam na pierwszej części, a tu już trzecia... Masakra 






Autor: Kiera Cass
Tytuł:  "Jedyna"


Wydawnictwo: Jaguar
Data premiery: 10.09.2014 r.



Życie poza domem jest dla Delli Sloane nowym doświadczeniem. Mroczne sekrety jej przeszłości nie były czymś, czym miała ochotę się dzielić z kimkolwiek. Nigdy by nie zrozumieli.


Woods Kerrington nigdy nie był tym, którego przyciągały słabe kobiety. Wydawało mu się, że z nimi trzeba obchodzić się jak z jajkiem. A jemu nie chodziło o zaangażowanie, tylko o przyjemność. Noce pełne niegrzecznych zabaw to dokładnie to, co chciał, kiedy lustrował wzrokiem każdą gorącą laskę jaką spotkał na swojej drodze.



To, z czego nie zdawał sobie sprawy to to, że ona była krucha od pierwszego spotkania. Beztroska dziewczyna, która nie przejmuje się tym, co świat o niej myśli, była bardziej krucha niż mógłby sobie kiedykolwiek wyobrazić…


Nie czytałam jeszcze nic od Abbi Glines ( o ja głupia, były w biedronce za 12 zł, to nie kupiłam :( ), ale chcę to nadrobić :)


Autor: Abbi Glines
Tytuł:  "Przypadkowe szczęście"
Wydawnictwo: Pascal
Data premiery: 10.09.2014 r.




Ellery, utalentowana malarka, wycierpiała więcej niż jakakolwiek dwudziestotrzylatka. Teraz kiedy wreszcie ma nadzieję, że zostawiła za sobą strach i chorobę, los wymierza jej nowy cios.
Connor Black to marzenie każdej kobiety. Młody, seksowny, bogaty.
Ale przeżył tragedię i jest przekonany, że wszystko w nim umarło.
Niespodziewanie Ellery budzi w nim uczucia, których wcześniej nie doświadczył. Niepokoi go, że nie zwraca uwagi na plotki o nim i o kobietach…
Bo Ellery wie, że nie mogą być razem. Jej tragedia ma ciąg dalszy i może zniszczyć Connora – na zawsze… 
Bo kocham wydawnictwo Amber i te książki ^^

Autor: Sandi Lynn
Tytuł:  "Na zawsze"

Wydawnictwo: Amber
Data premiery: 09.09.2014 r.



Lady Sophia Sydney zrobi wszystko, by usidlić niedostępnego sir Rossa Cannona, zrujnować jego reputację i wywołać skandal, o którym mówić będzie cały Londyn. Podstępem wprasza się więc do jego domu.

Każdego ranka ponętną urodą wodzi go na pokuszenie… sposobem, w jaki pochyla się nad stołem, by podać mu posiłek, który ugotowała… sposobem, w jaki jej dłonie delikatnie, acz zmysłowo muskają jego ramię. Każdego wieczoru sugeruje mu spojrzeniem, że aż do świtu mogliby poświęcać się nieokiełznanej pasji… gdyby tylko pozwolił jej dzielić ze sobą łoże.

Wie, że sir Ross Cannon zakochuje się w niej coraz mocniej każdego dnia. Jej plan nie przewidział jednak tego, że sama się w nim zakocha. Ani tego, że sir Ross poprosi ją o rękę…



Lubię Lisę Kleypas, czy to romans, czy romans historyczny ^^



Autor: Lisa Kleypas
Tytuł:  "Bez skrupułów"


Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Data premiery: 09.09. 2014 r.




CORA: wszyscy myślą, że jestem twarda, nawet chłopcy, z którymi pracuję w salonie tatuażu. Skąd mają wiedzieć o moim złamanym sercu? I niech tak zostanie. Nie powtórzę tamtego błędu, nie dam się więcej zranić. Jeśli jeszcze kiedyś się zakocham, to w porządnym, spokojnym facecie, bez bagażu mętnej przeszłości. Takim, który nie
boi się zaangażować. Na pewno nie kimś takim jak Rome Archer…

ROME: nie tak wyobrażałem sobie odejście z wojska. Myślałem, że to będzie koniec wspomnień. Koniec wyrzutów sumienia. Ale w domu spadł na mnie nowy cios. Nie umiałem się z tym uporać, chociaż próbowałem
– w zbyt wielu barach, zbyt wielu łóżkach. Nie umiałem odnaleźć niczego, co nadałoby mojemu życiu sens. Sam nie potrafi łbym tego zrobić nigdy. Wtedy spotkałem Corę Lewis…



Bo ten Rome to chyba brat Rule'a z "Buntownika". Nie czytałam "Buntownika", ale aż się ślinię na widok tej książki ^^

Autor: Jay Crownover
Tytuł:  "Jego walka"
Wydawnictwo: Amber
Data premiery: 16.09.2014 r. 

Wszystkie zdjęcia i opisy zamieszczonych książek pochodzą z lubimyczytać.pl oraz ze stron wydawnictw.

Co tu dużo mówić- bardzo dużo się tego nazbierało, nie wiadomo co kupić najpierw na początek kupię "Onyks" zdecydowanie :D
Na co wy czekacie we wrześniu?






33 komentarze :

  1. Ja czekam na Onyks - mam nadzieję, że wydawnictwo dalej zrobi mi niespodziankę i dostanę ją jako egzemplarz recenzencki jak nie to i tak kupie :) A takę czekam na kolejny tom Darów Anioła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać "Onyksa". Po takim zakończeniu pierwszej części i tych dodatków na końcu, już mnie ręce świerzbią ^^

      Usuń
  2. Świetne premiery. Szczególnie ma ochotę na trzy pierwsze pozycje od góry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również czekam na "Jedyną" Kiery Cass, a reszta moich wyczekiwanych książek jest nieco inna :)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko, każdy na coś czeka :P

      Usuń
  4. Jestem ciekawa ksiazki 'Zostań jeśli kochasz' pomimo tego, że nie widziałam zbyt pochlebnych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wczoraj skończyłam "Jeśli zostanę" ( jeszcze poprzednie wydanie) i bardzo mi się podobało :))

      Usuń
  5. Zostań jeśli kochasz, Jedyna, Kłamstwo doskonałe to na nie czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyna, Miasto niebianskiego ognia - to moje typy :) i jeszcze ostatnia pozycja brzmi fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zła Krew" przyciągnęła moją uwagę przez zagraniczny booktube, gdzie większość ludzi się nią zachwycała. Ale resztę nowości też chętnie przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja usłyszałam o niej po raz pierwszy dopiero przy okazji polskiej premiery. Cóż chyba muszę częściej oglądać zagranicznych booktuberów :P

      Usuń
  8. "Onyx" i szósty tom "Darów Anioła" od jakiegoś czasu już posiadam , ale chwilowo nie mogę się przemóc , by je przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o angielskich wersjach? :)
      U mnie długo "Onyks" nie postoi. Założę się, że pewnie nawet zawalę jakiś sprawdzian, jak będę w trakcie czytania :D

      Usuń
  9. Przeczytałam pierwszą część serii Lux, więc czekam na "Onyx" :)
    Jestem też ciekawa zakończenia serii "Dary anioła", choć już nawet nie pamiętam o czym były poprzednie części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam lukę w pamięci, więc zamierzam przypomnieć sobie wszystkie trzy tomy, które przeczytałam i zabrać się za następne trzy mniej więcej od razu, żeby znowu nie pozapominać :))

      Usuń
  10. No dziękuję Ci bardzo! ;P Musiałaś zainteresować mnie JESZCZE JEDNYM TYTUŁEM? Mianowicie chodzi mi o Złą krew. Wystarczyło mi wyłapać z opisy "wiedźmy" i przepadłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz mi wszystkie moje przewinienia :P Ciężkie jest życie książkoholika :D

      Usuń
  11. Na pierwszy wzgląd jakby nic mnie nie zainteresowało ;) Może to i dobrze, bo i tak półki od nieprzeczytanych u mnie książek za chwilę zaczną pękać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie wrzesień jest chyba najfajniejszym miesiącem pod względem świetnych premier :D Trzeba zabierać się za te "półkowe" :P

      Usuń
  12. Ja czekam we wrześniu/październiku na Cesarzowa nocy, Mroczny zakątek i jeszcze parę innych się nadarzy. Z pewnością Kawiarenka pod różą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach jak dużo tego i wszystko fajne i naprawdę wszystkiego się chce:) Na pewno kupię "Miasto niebiańskiego ognia" do kolekcji:) Zastanawiam się nad Marą... :) "Na zawsze" brzmi nieźle :) Onyx później, jak przeczytam "Obsydian" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę moje zachwyty nad "Obsydianem" jeszcze nie sprawiły, że szybko po niego sięgnęłaś. Chyba muszę się bardziej starać :D Bo ja tak KOCHAM DAEMONA BLACK'A ! ♥
      A "Mara.." ma tak cudowną okładkę, że nawet dla niej samej warto kupić książkę :P

      Usuń
  14. Sporo tego ;) Mam ochotę przeczytać "Jedno małe kłamstwo" oraz "Zostań, jeśli kochasz".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak o resztę pozycji mniej ode mnie :D

      Usuń
  15. Na kilka z tych książek z pewnością będę miała ochotę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje mi życzyć miłego czytania :D

      Usuń
  16. Na kilka tytułów chętnie by się skusiła, ale zrobiłam wielkie zakupy, więc muszę spasować.

    OdpowiedzUsuń