Swoją paczkę mam już ja :))

Udostępnij ten post

Zostałam nie lada zaskoczona przez Alę z bloga http://siostry-w-bibliotece.blogspot.com/ . Wiedziałam, że to od niej dostanę moją paczuszkę, jednak nie spodziewałam się, że tak szybko!
Przychodzę do domu ze szkoły, a mama mówi, że nie było nikogo w domu, więc listonosz zaniósł paczkę do babci ( taka nasza niepisana umowa z listonoszem- nikt nie otwiera- paczka do babci). Mama mówi, że podobno strasznie wielka ta paczka, ale jak ją zobaczyłam to nie mogłam uwierzyć. AŻ taka duża? Alu ogromnie Ci dziękuję <3



Jakość zdjęcia jest kiepska, po zrobiłam je zaraz po rozpakowaniu, przy koszmarnym popołudniowym świetle. Niemniej jednak widać piękne "Mroczne umysły"- Alexandy Bracken oraz Jennifer Echols i jej "Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe". Tutaj bohater ma imię na "A" i powiem Wam, że pewnie ciężko było taką książkę znaleźć :P
Dostałam też zestaw pięknych pocztówek i zakładek oraz multum słodyczy ( w tym moje ukochane Haribo^^). Na zdjęciu brakuje jednej sztuki LaFesty, jako, że nie doczekała się zdjęcia :D

Jak widzicie, jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z mojej paczki. Oby Wy też byłyście!
Czekam na zdjęcia do końca października, tutaj pod tym postem, lub ma mailu.

Uściski :)

38 komentarzy :

  1. Piękna paczucha ;) ja swoją zamierzam wysłać w poniedziałek, a prezentową już dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No paczucha naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę jedynie pozazdrościć :) Książki świetne, no i milka Daim... pycha. Przyjemnej konsumpcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że pyszna? Uwielbiam czekolady z Milki, ale tej jeszcze nie jadłam :))

      Usuń
  4. Świetna paczka : ) Aż zazdroszczę ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do kolejnej wymianki :)

      Usuń
  5. Paczka na wypasie, kurka, to musi być naprawdę super uczucie, dostać coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak! :D Najfajniejsze w tym jest to, że dopóki nie otworzysz paczki, możesz tylko zgadywać, co tam w środku jest :P

      Usuń
  6. :) Fajnie dostać taki prezent :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam w takim razie do kolejnej wymianki ! :)

      Usuń
  7. Cieszę się, że paczuszka dotarła cała i zdrowa! No i że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby cudem, gdyby komuś się nie spodobała. Tyle dobroci :D

      Usuń
  8. Cudowna paczka! Na swoją jeszcze czekam, za to koja zyskała aprobatę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paczka :)
    Szkoda, że w tej wymiance nie miałam czasu brać udział. Ale liczę na kolejne, bo książki to moje hobby, jedno z licznych innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejną wymiankę planuję na wiosnę, także zapraszam gorąco :))

      Usuń
  10. Świetna :D Sama bym chętnie taką przygarnęła ;) Teraz czekam tylko na recenzję tych książek i smacznego :>


    Zapraszam do siebie c: http://between--books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna inicjatywa i bardzo fajne skarby. ;) Zakładki są urocze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam za spam. Zapraszam Cię jednak do wzięcia udziału w mojej autorskiej akcji : "Poznaj Johna Grishama z Artemis"
    http://artemis-shelf.blogspot.com/2014/09/akcja-autorska-poznaj-johna-grishama-z.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratki! Obi książki podobno wspaniałe, choć żadnej nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj dostałam paczuszkę i bardzo się z niej cieszę! :D Fotorelację dodam 25 września :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://siostry-w-bibliotece.blogspot.com/2014/09/moja-paczka-wymiankowa.html

      Usuń
  15. Ojejku, jaka mega paczka! Zazdroszczę i okropnie żałuję, że nie wzięłam udziału w tej wymianie... Świetna sprawa, czekam na następną edycję :)
    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałam dzisiaj paczkę :)
    http://zaczytanablondynka.blogspot.com/2014/10/wymianka-na-a.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna paczuszka, zazdroszczę:) I żałuję, że sama nie wzięłam udziału. Kiedy następna wymianka? :)

    OdpowiedzUsuń