Podsumowanie miesiąca-sierpień 2014

Udostępnij ten post



Zaledwie wczoraj zakończyliśmy wakacje 2014 ( no przynajmniej większość :)), a już dzisiaj patrzymy na własny plan lekcji i zastanawiamy się co ludzi opętało, żeby tyle zajęć dokładać?! Wczorajszy dzień mimo, że smutny, był równocześnie wesoły, ponieważ my blogerzy obchodziliśmy swoje święto.Miał ktoś jakieś marzenia, plany związane z blogiem? :)

Czytelniczo sierpień wypadł jak dla mnie bardzo dobrze. Przeczytałam 8 książek, zrecenzowałam 4 ( w tym jedną z lipca) :
5.Kerrelyn Sparks-"Wampiry w wielkim mieście"
6.Janelle Taylor-"W blasku świec"
7."Colleen Hoover-"Hopeless"

5,6,7 czekają na recenzję, natomiast dwie ostatnie to tylko cienkie Harlequiny, na których temat już wypowiedziałam się krótko i zwięźle na lubimyczytać.pl. Nie wymagały one całej recenzji. Podlinkowałam do lc :)

Sierpień był miesiącem, w którym wszystkie przeczytane przeze mnie książki bardzo mi się podobały i nie żałuję ich przeczytania ( no może z wyjątkiem tych Harlequinów). Ponad połowa książek, była moim pierwszym spotkaniem z danym autorem, tak więc coraz lepiej :)
Oprócz tego zrecenzowałam wydanie specjalnie English Matters, a dziś dostałam kolejne dwa magazyny, tak więc też spodziewajcie się recenzji :)

W sierpniu obejrzałam 5 filmów:

  • Jestem numerem cztery
  • Historia Kopciuszka
  • Dwa tygodnie na miłość
  • Miasteczko Innocence
  • Dawca pamięci
W sumie nawet nie sądziłam, że ich tyle, może napiszę zbiorową opinię na ich temat :)

Oprócz tego na blogu pojawiły się:
Wrześniowy stosik ( do stosika dzisiaj dołączyły dwie książki : "Wampiry z Morganville" oraz "Jeśli zostanę". Obie z biblioteki)




I wiecie co? Gdyby nie to, że we wrześniu zaczyna się szkoła, to byłby on moim ulubionym miesiącem :)) 


Jak Wam minął sierpień? :)

PS Powstała nowa zakładka "ODDAM". Zobaczycie tam książki, które mam na wymianę.

23 komentarze :

  1. Gratuluję. Powodzenia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem pracowity miałaś ten miesiąc! Fajne książki przeczytałaś - niektóre ja też ;) z filmów musze obejrzeć dawcę pamięci i jestem numerem cztery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni miesiąc wakacji- to dlatego ;) A teraz znowu wszystkiego będzie mniej, bo i nauki więcej :(
      "Dawcę pamięci" będę polecać zawsze i wszędzie, a "Jestem numerem cztery" całkiem fajnie się oglądało :)

      Usuń
  3. Dużo się u Ciebie działo- ładne podsumowanie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      również Cię pozdrawiam !

      Usuń
  4. Bardzo udany miesiąc, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dużo książek i filmów. Gratuluję:) Mi sierpień minął zdecydowanie za szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sierpień zawsze mija zdecydowanie za szybko :D
      A co do filmów to nawet się nie spodziewałam, że jest ich tyle :D

      Usuń
  6. Ja też zastanawiam się, kto układał ten mój plan - codziennie do 15:20! Masakra!
    Nie miałam okazji czytać żadnej z wymienionych przez Ciebie książek, chociaż "Dziedzictwo" stoi u mnie na półce. Gratuluję wyników, u mnie podobne tylko jedną książkę mniej ;)
    Mam takie same odczucia względem września ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu no to jeszcze gorzej niż u mnie. Ja najdłużej siedzę do 14.50 +autobusy i na 15.40 jestem w domu :)) Ale znając życie mój plan jeszcze się z pięć razy zmieni :))
      "Dziedzictwo" stoi i się kurzy :P W moim odczuciu wypadło słabo, ale cóż trzeba przeczytać, jak chce się poznać dalsze losy bohaterów :)
      Dokładnie- gdyby tylko nie ta szkoła ... A tak to październik zasługuje na miano najlepszego miesiąca ever :D

      Usuń
  7. Gratuluję wyników sierpniowych i życzę powodzenia w szkole.
    Z chęcią poczytam może zbiorową opinię na temat filmów, gdyż chyba żadnego jeszcze nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Napiszę tą opinię :)

      Usuń
  8. Ja również jestem zadowolona za swojego sierpnia :) Jestem bardzo ciekawa, jak w Twoich oczach wypadną pozostałe części serii "Delirium" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to ciekawi. Słyszałam i czytałam naprawdę skrajne opinie na temat "Pandemonium" i "Requiem" :))

      Usuń
  9. udany miesiąc, świetne lektury! ciekawe jak odbierzesz Wampiry....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam "Wampiry.." dziś ze sobą do szkoły, licząc na jakąś wolną chwilę, i choć było ich sporo, nie przeczytałam ani kawałka :P

      Usuń