Lista par wymiankowych- "Wymiana na A"

Udostępnij ten post

Witajcie!
Przedstawiam Wam nasze pary wymiankowe. Ciut z lekkim poślizgiem, ale jednak :)
Jest tak samo jak ostatnio-pary są mieszane, komuś innemu wysyłamy, a od kogoś innego otrzymujemy :)
W razie pytań- pytajcie.

         KTO WYSYŁA                                                 KTO OTRZYMUJE
1. Fenko                                                                      Gosia J.
2.Oliwia P.                                                                  Wongraven
3.Anka z WoB                                                            alinka malinka
4.Artemis                                                                    Fenko
5.alinka malinka                                                         Doomisia♥
6.Wongraven                                                              Anka z WoB
7.Asikowy Kącik                                                        Artemis
8. Gosia J.                                                                   Oliwia P.
9. Doomisia♥                                                              Asikowy Kącik


Maile z ankietami postaram się wysłać jeszcze dzisiaj ( ewentualnie jutro po południu), dajcie znać czy doszły :)

Proszę Was także, o zrobienie zdjęcia paczuszce, którą wysyłacie, żeby w razie czego ( kiedy druga osoba nie opublikuje, lub nie prześle mi zdjęć) móc pokazać co się wysłało, tak aby inni mogli to podziwiać :))

Miłego szykowania paczek!




16 komentarzy :

  1. Dziękujemy! :) do mnie ankieta doszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maila, mam :) Paczka powinna zostać wysłana w tym tygodniu, ale zobaczę jeszcze jak będę stała z czasem :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mail otrzymany! Paczuszka powinna wylądować u Ani jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna inicjatywa. Zastanowię się nad następnymi literakami, może wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet wylazłam coś na B... zgłoszę się przy następnej literce na 100% :)

      Usuń
    2. Tematów do następnej wymiany, mam bardzo dużo i te literkowe jak i wiele innych bardziej tematycznych, tak więc zobaczymy :))

      Usuń
  5. Miałam się zgłosić, zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że spodoba się alince paczka ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, chętnie wezmę udział w kolejnej takiej wymianie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następną planuję na wiosnę, także zapraszam :))

      Usuń
    2. Dopiero na wiosnę? Oj, szkoda, że tak późno :)

      Usuń
  8. Paczuszka dziś została nadana. Mam nadzieję, że zawartość się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany dawno mnie nie było, a tu takie wydarzenia , super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na kolejną odsłonę :) bardzo mi się spodobało. Boję się tylko, że przegapię ;)

    OdpowiedzUsuń