English Matters- WYDANIE SPECJALNE 9/2014

Udostępnij ten post



Śmiało mogę powiedzieć, że Wydanie specjalne "English Matters" nr 9/2014, było jak dotąd najlepszym numerem jaki miałam okazję przeczytać. Nie jestem fanką mody. Ubieram się tak jak mi się podoba, a nie w to, co wyznaczają najnowsze trendy. Dlatego nie sądziłam, że ten numer tak bardzo przypadnie mi do gustu. Bo ileż można o tej modzie? Jak widać można dalej i to w taki sposób, żeby nie odczuwać znużenia.
W tym numerze poczytamy:

  • o tym jak powstała i jak rozwija się znana marka Louis'a Vuitton'a. Trochę historii oraz nowatorskich rozwiązań.
  • o tym kto zasługuje na miano ikony stylu. Znajdziemy tutaj informacje o Vivienne Westwood,  Stelli MaCartney, Christopherze Bailey oraz Alexandrze McQuinn. I chociaż o nich czytałam to sądzę, że moja ignorancja mody i ludzi z nią związanych sprawi, że szybko zapomnę jak się poszczególne osoby nazywały i z czego są znane :)
  • o czasach wiktoriańskich- czyli kto, jak i w co się ubierał.
  • o Mediolanie, jako skupisku najlepszych i najbardziej znanych marek
  • o blogach modowych. Przegląd kilku najpopularniejszych blogów zagranicznych. Znalazł się tutaj polski akcent- blogi klik i klik.
  • o zielonym spojrzeniu na modę
  • o ciemnej stronie mody- wykorzystywanie taniej siły roboczej. Niby się słyszy, niby się czyta, a i tak ciężko to pomieścić w głowie.
W tym numerze EM możemy również szczegółowo prześledzić Suit & Tie Justina Timberlake'a.
Jak zawsze do każdego artykułu dołączony został mini-słowniczek, pomagający zrozumieć treść oraz transkrypcja fonetyczna do wybranych wyrazów.

Za egzemplarz serdecznie dziękuję wydawnictwu Colorful Media



PS Recenzja drugiego magazynu,który widzicie u góry posta, ukaże się końcem tygodnia :))

23 komentarze :

  1. O czasach wiktoriańskich? No nie! Muszę mieć to wydanie!
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że mi przypomniałaś, że muszę zabrać się za czytanie moich magazynów językowych. Muszę przyznać, że zaskakują mnie te magazyny swoją różnorodnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. W każdym numerze jest coś co kogoś zainteresuje.

      Usuń
  3. O nie wiedziałam, że będzie w tym wydaniu tyle fajnych tematów. Ja też nie lubię ubierać się tak, jak narzuca moda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby było ładnie i wygodnie :)

      Usuń
  4. Nie czytuję tej gazetki ;) ale chciałabym sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  5. Angielski nie bardzo rozumiem, więc niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to podziwiam osoby, które rozumieją rosyjski. Dla mnie to czarna magia :D

      Usuń
  6. Przede mną również oba magazyny. A że ja modą się trochę interesuję, już zacieram ręce:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poczytam o marce LV oraz o wykorzystywaniu siły roboczej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego numeru jeszcze nie czytałam, ale zaraz się za niego zabieram.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam język angielski. Chętnie bym je dorwała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam już o tych magazynach i jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń