be Happy! #1 wrzesień

Udostępnij ten post

Od dzisiaj startuję z nową serią postów, o ile taki wymysł można tak nazwać.
Co miesiąc postanowiłam wypisywać 5 rzeczy, które sprawiły, że w danym miesiącu poczułam się szczęśliwa. Na fb roi się od takich postów, a i na blogach coraz częściej zwraca się uwagę na to, żeby cieszyć się z małych rzeczy. Biorę przykład z tych osób i w każdym miesiącu będę znajdować co najmniej 5 pozytywnych i miłych rzeczy, które mnie spotkały :)
No to zaczynamy!

1. Wyjście na bezalkoholowego drinka z najlepszymi dziewczynami na świecie! :*

2. Piąteczka z matematyki! Uhuhu :D Zawsze tak dobrze zaczynam, a potem coś się psuje, ale ważne, że mam piąteczkę :D

3.  Zajęłam drugie miejsce w powiatowym konkursie ortograficznym ^^

4. Festyn rodzinny, na który wybrałam się z Darią i Justyną :* Jechałyśmy na czymś takim podobnym o:
zdjęcie zaczerpnięte z internetu
Więcej na to nie wsiądę ;P


5.Przeczytałam wpisy na blogu u Marty. Jeśli jeszcze jej nie znacie-zaglądajcie szybciutko. Dziewczyna rewelacyjnie pisze, tak aby każdy zrozumiał. Pisze o tym co ważne, albo o tym na co zwykle nie zwraca się uwagi. Rozwiązuje nurtujące problemy i stara się pomóc czytelnikom. Zaglądajcie bo naprawdę warto!

10 komentarzy :

  1. Zainteresowałaś mnie blogiem Marty, chętnie zajrzę i trochę poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak trzymaj, zawsze warto szukać pozytywów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygrany w konkursie i piąteczki. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i świetny pomysł. Trzeba promować ideę cieszenia się z mały rzeczy, drobiazgów. To niezwykle ważne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywne rzeczy zawsze warto zapamiętywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy post, a za namiar na fajnego bloga dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na notki! Ja, jako pesymistka próbująca walczyć z pesymizmem, a tym samym ze swoją naturą - jestem zachwycona taką ideą! :)
    I gratuluję piątki z matematyki! U mnie to by był cud. I niedowierzanie. I od razu pobiegłabym do nauczycielki, żeby powiedzieć jej, że oddała mi NIE MOJĄ pracę, bo piątka z matematyki i ja... nawet nie powinnyśmy występować w tym samym zdaniu ^^
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń