10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego

Udostępnij ten post

Z takim postem spotkałam się niedawno na blogu  Marzeny .
Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, że ściągnęłam sobie ten pomysł ;D
Nie bardzo lubię robić plany, bo wiem, że zazwyczaj nic z tego nie wychodzi. Jednak kiedy wczoraj po raz kolejny poszłam do biblioteki i po raz kolejny wyszłam stamtąd z dwiema książkami powiedziałam sobie "Dość. Spiszę co chcę przeczytać, tak aby mieć czas na naukę, na czytanie i jeszcze kilkanaście innych rzeczy". Bo stosik opublikowałam niedawno, a tutaj kolejne nowe książki dochodzą :P



1.Jennifer Echols- "Uratuj mnie" - przeczytane!
Podałam propozycję "Uratuj mnie", ponieważ to właśnie ją dzisiaj wypożyczyłam, nie zmienia to jednak faktu, że chciałabym przeczytać i skolekcjonować wszystkie książki tej autorki.


2.Richelle Mead- "Córka burzy"  -przeczytane!
Z serii "Zalega na półce, a chcę to przeczytać" :P


3. Nora Roberts-Rodzina Stanislasky 
Chciałabym poznać tę serię, jednak w roku szkolnym wystarczyłoby mi poznanie chociaż pierwszej, tej o Nataszy(?) bodajże :)


4.Lisa Kleypas- "Ścieżka słońca"  przeczytane!
Utknęłam na "Jeziorze marzeń" i kurczę nie wiem dlaczego do tej pory nie sięgnęłam po drugą część. Przecież mi się podobało!


5.Jennifer Estep- "Dotyk Gwen Frost"- przeczytane!
Tę serię chciałam poznać jeszcze wcześniej, ale wyszło jak wyszło :)


6. K.A.Tucker- "Dziesięć płytkich oddechów"
Piękna okładka, świetny opis i praktycznie same pozytywne opinie. Czego chcieć więcej?


7.Gayle Forman- "Jeśli zostanę" -przeczytane!
W poniedziałek udało mi się wypożyczyć tę książkę, więc z czytaniem nie będzie problemu :)


8.Suzanne Collins- "Kosogłos" -przeczytane!

Boże, nie czytałam "Kosogłosa, a w listopadzie jest film! Jestem okropna :)



9. Brodi Ashton- "Podwieczność" -przeczytane!
Kolejna z serii "Zalega na półce"



10.Jeaniene Frost- "W pół drogi do grobu"
No bo mam drugą część, a pierwszej nie :P

Chciałabym sukcesywnie zmniejszać moją listę "chcę przeczytać", więc mam nadzieję, że mi się uda :)
Do tego dojdą jeszcze lektury ("Kordian", "Lalka", "Zbrodnia i kara" ) plus mnóstwo innych chciejek.

Czytaliście coś, cokolwiek? Polecacie, odradzacie? Jakie są Wasze plany na ten rok szkolny?
Pochwalcie się w komentarzach :))




25 komentarzy :

  1. Fajnie, że zrobiłaś taką listę również u siebie! :) Jennifer Echols czytałam tylko "Love story" i bardzo mi się spodobała. Czytałam "Dotyk Gwen Frost" i polecam. Tak właściwie to muszę w końcu zabrać się za przeczytanie trzech kolejnych tomów z serii. Bardzo mnie ciekawi "Jeśli zostanę" oraz "Dziesięć płytkich oddechów". Jeśli chodzi o serię Igrzysk Śmierci, to przeczytałam tylko pierwszy tom, ale niedługo biorę się za drugi ;) Powodzenia w czytaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cieszę się, że nie masz nic przeciwko :) Też czytałam "Love story" i chociaż na kolana mnie nie powaliła, to bardzo przyjemnie spędziłam przy niej czas. Co do "Dotyku.." wiem, że w bibliotece jest pierwsza część, więc jak tylko przeczytam to co mam przeczytać, będę chciała zabrać się za Gwen. "Dziesięć płytkich oddechów" to moje must have, a "Jeśli zostanę" już przeczytałam i za niedługo opublikuję na ten temat post na blogu :) Zabieraj się za drugi, a potem potowarzysz mi podczas czytania "Kosogłosa", bo film już w listopadzie! :D

      Usuń
  2. Ja też nie lubię robić planów, nigdy ich nie dotrzymuję;) w roku akademickim i tak więcej lektur przeczytam... A co do Kosogłosa to faktycznie, czytaj! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zawsze warto spróbować i zobaczyć co z tego wyjdzie :)

      Usuń
  3. Kosogłosa czytaj szybciutko! Co do reszty książek, to nie czytałam żadnej...
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany książkowe i u mnie rzadko wypalają... Niestety. Mam nadzieję, że Tobie uda się wytrwać w postanowieniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tylko "Kosogłosa", jak dla mnie to najgorsza część. Czekam na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam z z naprawdę skrajnymi opiniami i muszę przyznać, że trochę boję się tego tomu :(

      Usuń
  6. Gwen jest podobno świetna, siostra bardzo lubi.
    Dziesięć płytkich oddechów też podobno ciekawe.
    Kosogłos to nie moja działka.
    Kordian i Zbrodnia i Kara to moje klimaty, Lalka mnie strasznie znużyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lektury według słów mojej nauczycielki od polskiego są naprawdę fajne, a ja wierzę jej na słowo, niemniej jednak zobaczymy jak to wszystko się rozwinie :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł na listę.
    'Kosogłosa' koniecznie przeczytaj, wspaniała ksiażka, wspaniała seria, wspaniała głowna bohaterka.
    Pierwsza pozycja mogłaby zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mieszane uczucia co do czytania "Kosogłosa". Z jednej strony chcę przeczytać, a z drugiej mam wielkie obawy, bo to już koniec i wiele osób mówi, że się zawiodło :(

      Usuń
  8. Najbardziej chciałabym przeczytać "Dziesięć płytkich oddechów"!
    Fajna lista, ale nie wszystko znam, chętnie poczytam więc Twoje recenzje :)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie mogę doczekać się już ich lektury! :D

      Usuń
  9. Do szkoły już nie chodzę ale "Podwieczność" chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Planyyy...? Lektury, lektury na konkursy, a dopiero w dalszej kolejności książki dla przyjemności ;( Na pewno "Zbuntowani", "Metro 2033", "Dawca" i "Wielki marsz". A jak mi się uda to jeszcze "Hopeless" i "Mroczne umysły" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku staram się tak zorganizować sobie czas, żeby mieć go jak najwięcej wolnego. Przypuszczam, że i u mnie za niedługo wystartują jakieś konkursy :) Kilka z Twoich propozycji również chcę przeczytać np. "Dawcę" :))

      Usuń
  11. Podoba mi się ten post, choć mnie i tak on by nie zmotywował do realizowania planów,dlatego trzymam kciuki, żebyś przynajmniej Ty przeczytała wszystkie te książki ze swojej listy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno bardzo mi się przydadzą :))

      Usuń
  12. Nie lubię tak planować, bo i tak czytam inne książki niż miałam w planach ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak zazwyczaj mam, ale jeszcze się wrzesień nie skończył, a ja już przeczytałam dwie z planowanych :) Jak tak dalej pójdzie za niedługo stworzę kolejną podobną listę, może mnie to zmobilizuje :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam robić listy, dzięki nim łatwiej realizuje mi się pewne rzeczy. Ciężej jest o nich całkowicie zapomnieć :) A jeszcze bardzie uwielbiam skreślać już to co osiągnęłam. Teraz jestem w trakcie tworzenia listy 100 książek, które chciałabym sobie kupić :) W następnym tygodniu pojawi na moim blogu www.zaczytanav.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń