Zapowiedzi-sierpień 2014 #3

Udostępnij ten post

W tym miesiącu ciut z poślizgiem, jako, że wypadł mój tygodniowy wyjazd, ale są :))


Czy co roku we wrześniu zastanawiasz się, jak przetrwać szkołę i nie zwariować?
„Wybrani. Niezbędnik Nocnej Szkoły 2014/2015” pomoże Ci zaplanować czas, podpowie, jak się uczyć, rozwiązywać konflikty, być bardziej kreatywnym i zostać milionerem :). Znajdziesz w nim kultowe cytaty z Twojej ulubionej sagi, kalendarz, plan lekcji i informacje przydatne wszystkim uczniom. W oczekiwaniu na czwarty tom „Wybranych” przeczytasz prequel serii – opowiadanie „Dzień, w którym zgasły światła” – i dowiesz się, jak wszystko się zaczęło…

Rok z „Wybranymi” będzie pełen sukcesów!

Ten kalendarz, to nie jest moje must have, bo:
-po pierwsze- jak już zakupię sobie jakiś kalendarz, na początku jestem nim podekscytowana, a dwa tygodnie później o nim zapominam, by odświeżyć sobie pamięć pod koniec roku szkolnego ;)
-po drugie- szkoda mi wydać tych 30 zł na kalendarz, kiedy mogę kupić za nie książkę ^^  Ale mimo wszystko jest fajny ;D

Autor: C.J.Daugherty
Tytuł:  "Wybrani. Niezbędnik Nocnej Szkoły"
Wydawnictwo: Otwarte
Data premiery: 13.08.2014 r.



Mam na imię Ruby. Niektórzy nazywają mnie Liderką, ale tylko ja wiem, kim jestem naprawdę. Potworem.

Przede mną najbardziej ryzykowana misja w moim życiu – wojna, w której stawką jest ocalenie tych, których kocham. Zwycięstwo może oznaczać przegraną bitwę o samą siebie.

Jestem ostatnią z Pomarańczowych i jestem gotowa na wszystko.

Nie czytałam "Mrocznych umysłów", ale chcę. I drugą część też chcę przeczytać ( mam tylko nadzieję, że spodoba mi się pierwsza)


Autor: Alexandra Bracken
Tytuł: "Nigdy nie gasną"
Wydawnictwo: Otwarte
Data premiery: 11.08.2014 r.





Tood Hewitt jest jedynym chłopcem w osadzie pełnej mężczyzn. Odkąd osadnicy zostali zarażeni Szumem, Todd słyszy wszystko, co mężczyźni myślą, a oni słyszą wszystko, co myśli on.

Za miesiąc Todd ma stać się mężczyzną, ale wśród otaczającej go kakofonii orientuje się, że miszkańcy osady coś przed nim ukrywa – coś tak strasznego, że Todd zmuszony jest uciec wraz ze swoim psem, którego prosty, lojalny głos również słyszy.

Ścigani przez wrogo nastawionych osadników, natrafiają na dziwną, milczącą istotę: dziewczynę. Kim ona jest? Dlaczego nie została zabita przez chorobę, tak jak wszystkie inne kobiety w Nowym Świecie?

Chropowata narracja Todda wciąga czytelników w zapierającą dech podróż, w toku której chłopiec stojący u progu dorosłości musi się oduczyć wszystkiego, co zna, aby pojąć, kim naprawdę jest.

Ta książka pojawiła się w lipcowych zapowiedziach, lecz jak zauważyłam data premiery przesunęła się na sierpień.

Autor: Patrick Ness
Tytuł: "Na ostrzu noża"
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc
Data premiery: 06.08.2014 r.


W zaklętym kręgu
Boone jest samotnym ojcem, dlatego chętnie korzysta z pomocy sąsiadki Anastazji. Przyjaźnią się, są sobie coraz bliżsi i coraz śmielej wspominają o wspólnej przyszłości. Jednak Boone nie wie, że Anastazja ma niezwykły dar – jest uzdrowicielką. Gdy w dramatycznej sytuacji jej zdolności wychodzą na jaw, Boone zaczyna obawiać się związku z tak niezwykłą kobietą…

Oczarowani
 Rowan wykonuje zawód, o którym marzyła, ale coraz częściej ogarniają ją znużenie i nuda. Zmęczona codzienną rutyną, wynajmuje chatę w lesie. Liczy na to, że w odludnym miejscu łatwiej pozbiera myśli i zaplanuje zmiany. Tyle że zamiast upragnionego spokoju, czeka ją wiele emocji. Przede wszystkim za sprawą bardzo tajemniczego sąsiada…

No bo Nora Roberts to jest to co Tygryski lubią najbardziej!


Autor: Nora Roberts
Tytuł: "Przeznaczenie"
Wydawnictwo:  Mira
Data premiery: 13.08.2014 r.



Na coś czekacie? :)

8 komentarzy :

  1. Z powyższych tytułów dla mnie raczej nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym przeczytać ten prequel Wybranych, no ale trochę szkoda mi 30 zł, bo z tymi kalendarzami mam tak samo jak ty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra pewnie się skusi na Wybranych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie czytałam ,,Mrocznych umysłów", ale mam zamiar nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo chcę zdobyć "Mroczne Umysły" i kontynuację i zrobić sobie mini-maraton ;) Tyle się dobrego nasłuchałam na temat tych książek, że nie mogę się zawieść!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam Mroczne Umysły, więc będę polować także na 2 tom:) tym bardziej, że tak fajnie się komponuje z 1:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie interesowałam sie przedtem tymi pozycjami. Zobaczymy co recenzje wykażą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością przeczytam "Nigdy nie gasną", bardzo spodobał mi się pierwszy tom "Mroczne Umysły" i oczywiście muszę wiedzieć, co stało się z moimi ulubionymi bohaterami! :)

    OdpowiedzUsuń