"Wymiana na A"- zapisy

Udostępnij ten post

15 ZŁOTYCH ZASAD:

1.Zapisy do "Wymiany na A"  trwają od 23 sierpnia do 6 września 2014 roku.

2. Wymiana przeznaczona jest głównie do osób prowadzących blogi (niekoniecznie książkowe), jednak jeśli bloga nie posiadasz- proszę o link do Twojego konta na lubimyczytać.pl czy do innego tego typu portalu.

3.Losowanie par wymiankowych odbędzie się 7 września 2014 roku. Tego samego dnia, roześlę też wiadomości z informacjami o osobie, która jest naszą wymiankową parą.

4. Przesyłka MUSI być wysłana z potwierdzeniem nadania na własny koszt!

5. Do zabawy zapraszam osoby, które ukończyły 13 rok życia!
Od każdej zasady są wyjątki, więc jeśli masz mniej niż 13 lat i chcesz wziąć udział w zabawie- napisz, a ja  poczytam Twojego bloga (lub konto na lc) i wtedy zadecyduję czy weźmiesz udział w wymianie czy też nie.

6. Po otrzymaniu przesyłki dobrze byłoby poinformować naszego darczyńcę o tym fakcie. Niech się nie zamartwia :)

7. Przesyłkę wysyłamy do dnia 6 października 2014 roku! Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie wyrobicie się w czasie, proszę mnie o tym poinformować.

8. Aby wymiana się odbyła musi zgłosić się co najmniej 9 osób.

9. W paczce powinny znaleźć się:

  • Książka- nie musi być nowa, ważne by nie była zniszczona*. O co chodzi z tym A? Szczegóły niżej:)
W paczce może znaleźć się zarówno jedna jak i kilka książek. To zależy już tylko od naszego darczyńcy :)
  • Pocztówka* lub zakładka do książki
  • Tzw. umilacze, czyli coś do picia lub na słodko, co uprzyjemni nam czas podczas czytania :)
  • Ewentualnie list- Ważne jest, by osoba obdarowana wiedziała od kogo otrzymała prezent. W liście można zawrzeć swoje imię, nick z blogosfery, może adres bloga. Po prostu coś po czym zidentyfikujemy adresata.
10. Bawimy się tylko na terenie Polski, tzn. że aby wziąć udział w wymianie, musisz mieć adres korespondencyjny w Polsce.

11.Pamiętajmy o tym, że wymiana ma być przede wszystkim dobrą zabawą, a nie rywalizacją czy postępowaniem typu "chcę dostać, ale nie wyślę".

12. Wasze adresy będą mi potrzebne tylko po to, aby przesłać je Waszej parce wymiankowej. Nie wykorzystam ich w żadnym innym celu.

13. Tytuł wymiany może wydawać się trudny, jednak taki nie jest. "Wymiana na A" polega na tym, żeby dobrać książkę, która jak najbardziej wpasuje się w gust osoby obdarowanej. Warunkiem jest jednak litera A, gdzie:

  • wydawnictwo książki się zaczyna  na A
  • którykolwiek z głównych bohaterów na imię rozpoczynające się na A
  • autor książki ma imię lub nazwisko rozpoczynające się na A (dotyczy to również wszystkich pseudonimów)
  • tytuł książki zaczyna się na A (jeśli tytuł zawiera przykładowo trzy wyrazy, to którykolwiek z nich musi zaczynać się na A, lecz nie musi to być ten pierwszy)
Czyli po prostu wysyłacie książkę, którą chce dostać twoja para wymiankowa, jednak z uwzględnieniem co najmniej jednego  z tych punkcików :))


14. Jako, że bardzo spodobała się Wam i mnie zabawa w fotografowanie dostanych paczek, to teraz również Was o to proszę. Zróbcie zdjęcie otrzymanej (albo też wysyłanej) paczce  i prześlijcie je wyżej podanego maila ( wymiana.ksiazkowa@onet.pl ). Tym razem nie musicie robić fotorelacji na swoim blogu (chociaż można). Wystarczy wysłać maila :)

15.Osoby zainteresowane pomysłem wymiany, proszone są o:

  • Zostawienie komentarza pod tym postem. Powinno to być coś typu "zgłaszam się", "z chęcią dołączę do zabawy" etc. wraz z adresem swojego bloga, bądź linkiem do konta
  • Umieszczenie banerka akcji na swoim blogu*
  • Przesłanie na adres   wymiana.ksiazkowa@onet.pl uzupełnionego formularza, który znajduje się poniżej; w temacie maila wpisać:

"Wymiana na A"- [ swój nick]
Proszę Was żebyście w temacie maila wpisali ten sam nick, z którego zgłosiliście się w komentarzu, tak żebym nie miała problemu z rozpoznawaniem Was :)

Krótki formularz zgłoszeniowy:
1.Imię i nazwisko
2.Adres korespondencyjny
3.Co czytam? Czyli opisz  jakie gatunki książkowe lubisz, a czego nie. Co cenisz w powieści, a co napawa Cię przerażeniem? Może ulubionych autorów. Tę informację wysyłam osobie, która szykuje dla Ciebie paczkę. W tym punkcie możesz też podać wytypowane przez Ciebie lektury z "A", które chciałbyś przeczytać. Tak dla ułatwienia życia drugiej osobie :)
4. Adres bloga oraz link do jakiegokolwiek konta np. lubimyczytać.pl, granice.pl, nakanapie.pl
5.Opcjonalnie- napisz coś od siebie. Cokolwiek, co chciałbyś żeby ta druga osoba  przeczytała :)
6. Wyrażam zgodę na przesłanie mojego adresu mojej parce wymiankowej. ( Ta informacja jest tylko dla mnie, tak abym nie miała żadnych wątpliwości)

15. Jako, że bardzo spodobała się Wam i mnie zabawa w fotografowanie dostanych paczek, to teraz również Was o to proszę. Zróbcie zdjęcie otrzymanej (albo też wysyłanej) paczce  i prześlijcie je wyżej podanego maila ( wymiana.ksiazkowa@onet.pl ). Tym razem nie musicie robić fotorelacji na swoim blogu (chociaż można). Wystarczy wysłać maila :)

Wysłanie maila jest jednoznaczne z przystąpieniem do wymianki, nie można się już wypisać, także proszę o dokładne przemyślenie swojej decyzji.
Każda osoba, która chce wziąć udział w wymianie zobowiązuje się do wysłania paczki w określonym przeze mnie terminie tj. do 6 października 2014 roku. Powinna też przeczytać obowiązujące ją zasady oraz je stosować.
Nie jest obowiązkiem obserwowanie mojego bloga, jednak to tutaj będę na bieżąco publikowała wszystko co będzie dotyczyło wymiany, więc lepiej, żeby czegoś nie pominąć :))


*Pod pojęciem niezniszczona rozumiem: brak plam, brak zagiętych rogów,brak podartych kartek, brak zaznaczeń długopisami etc.
*Do paczki może być dołączona pocztówka. Chodzi mi o pocztówkę z miasta, w którym mieszkasz, ale i niekoniecznie. Może to być również karta, z jakimś fajnym motywem.
*Umieszczenie banerka akcji na swoim blogu nie jest obowiązkowe, aczkolwiek byłoby mi bardzo miło :)



Bawmy się razem!
Jakieś pytania?

30 komentarzy :

  1. Ja chętnie wezmę udział, ale że jestem jeszcze na wakacjach, w dodatku za granicą, formularz wyślę po 26 września, tak samo banerek wstawię pozniej. Mam nadzieję, że to nie jest problem.

    Chciałabym jednak zwrócić uwagę na to, że w poprzedniej wymiance moja parka nie dodała notki z fotorelacją (potem nawet nie odpisywała na maile, chociaż na blogu dalej pojawiają się posty). Więc liczę na to, że tym razem to się nie powtórzy. Czułam się niefajnie, gdy każdy pokazał co dostał, włącznie ze mną, a mojej paczuszki wysłanej nikt nie miał możliwości obejrzeć.

    Pozdrawiam gorąco z (niestety) deszczowego Sztokholmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś jedyną osobą, która zapewne czuła się pokrzywdzona, ponieważ osoba przez Ciebie obdarowana nie zrobiła zdjęć. Jak dla mnie jest to tylko kilka minut roboty, które myślę, że każdy potrafi znaleźć, najlepiej zaraz po otworzeniu paczki, żeby nie zapomnieć. Jednak w poprzedniej wymiance było kilka takich osób, które zdjęć nie opublikowały. Przyznaję, że po części jest to też moja wina, gdyż mogłam tego bardziej dopilnować i przycisnąć te osoby, a jednak tego nie zrobiłam. Nie wiem ,może liczyłam na to, że jeśli ma się świadomość, że zgłasza się do takiej zabawy to stosuje się zasady. Nawet po to, aby nie czuć się głupio, gdy wszyscy te zdjęcia publikują a ten ktoś nie. Rozumiem, że każdy ma jakieś zobowiązania, ale mimo wszystko należałoby jednak poinformować mnie czy darczyńcę o tym, że chwilowo nie może tego zrobić. Dostałam nauczkę i teraz tego dopilnuję. Jednak w "Wymianie na A" zdjęcia są punktem obowiązkowym. Jeśli ktoś pominie ten punkt, po prostu nie będzie mógł wziąć udziału w kolejnej takiej zabawie.

      A na przyszłość lepiej zrobić zdjęcia paczki, którą wysyłamy i tej którą otrzymujemy. Dzięki temu zyskujemy gwarancję, że nasz prezent nie zostanie pominięty :)
      A co do wysyłania formularza, myślę, że nie robi to różnicy. Ty i osoba, która będzie szykować Ci paczuszkę będziecie miały trochę wydłużony czas szykowania prezentu, jeśli będziecie potrzebowały :))

      Udanego odpoczynku!

      Usuń
  2. Pomyślę nad wymianką, fajny pomysł z tym A :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, ale niestety teraz nie uda mi się wziąć udziału. Dziś w nocy wyjeżdżam za granicę na miesiąc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od każdej reguły są wyjątki-jeśli chcesz to mogę wykombinować tak, że dopiero jak wrócisz prześlesz formularz i przygotujesz paczkę :)) Jak będziesz chciała wydłużę też czas przygotowania paczki. Wszystko zależy od Ciebie :)
      Miłego pobytu życzę! :)

      Usuń
  4. O rety, ale się cieszę! ;) już wysyłam maila :D
    dobrze, że z tym "A" dałaś takie szerokie pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie Fenko :) Nawet nie przypuszczałam, że mieszkamy tak niedaleko siebie :))
      A z tym "A" to chodzi o to, żeby jak najlepiej wbić się w gust osoby, której szykujemy prezent :))

      Usuń
  5. A jeśli chcesz, to zgłoś wymiankę tu: http://wymianki-wyzwania.blogspot.com/
    Myślę, że więcej osób się o niej dowie ;) a może zostanie też opublikowana tutaj, jeśli ją zgłosisz:
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do "Wymianek.." już zgłosiłam, tak samo jak ostatnio, więc myślę, że było więcej chętnych osób :))
      Niemniej jednak dziękuję! :)

      Usuń
  6. Pomysł bardzo ciekawy, ale nie omeg sobie na to pozwolić, bo mam za mało książek niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda :( Ale liczę, że Twój księgozbiór powiększy się kiedyś na tyle, że weźmiesz udział w którejś następnej wymianie :))

      Usuń
    2. Tez mam taką nadzieję :)

      Usuń
  7. Zgłaszam się:)
    Formularz wysłany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    http://artemis-shelf.blogspot.com/
    Baner wstawiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mail doszedł, cieszę się, że dołączyłaś :))

      Usuń
  9. Zgłaszam się na 100%! Mimo zawirowań z poprzedniej wymianki nadal z chęcią wezmę udział :D
    Niedługo wrzucę banerek i wyślę maila :D
    I zapraszam na http://biblioteczka-blanki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że teraz będzie tylko lepiej, beż żadnych problemów :)
      dzięki za zgłoszenie :)

      Usuń
  10. Pewnie, że się zapisuję. Ostatnia wymianka u Ciebie była świetna zatem czemu nie i tym razem:). Banerek już jest mail wysłany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł :) Naprawdę gratuluję inwencji o ile jest to Twoja autorska akcja. Zgłaszam się i liczę na świetną zabawę :)
    http://lepsza-strona-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, sam pomysł nie jest mój, zaczerpnęłam go z innego bloga, ale tak mi się spodobał, że zechciałam go zrobić trochę po swojemu :)
      Dzięki, że dołączyłaś!

      Usuń
  13. Czy mogę się zgłosić, mimo że od dwóch minut jest już 7 września? Jeżeli tak to formularz wyślę z rana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka minut w zasadzie nie robi różnicy, pod warunkiem, że do godziny 16 dostanę formularz :))

      Usuń
  14. Cóż to za fantastyczny pomysł ;) Dlaczego dopiero dziś go odkryłam?

    OdpowiedzUsuń