Wymarzone Czytadełko

Udostępnij ten post



Sam pomysł zabawy narodził się u Dominika z bloga Śniący za dnia, a do zabawy nominowały mnie dziewczyny z bloga Literary Land za co bardzo serdecznie Wam dziękuję i przepraszam, że odpowiedzenie na nominację zajęło mi prawie dwa miesiące :))

1. Jaki tytuł nosiłaby Twoja wymarzona książka? 
Coś chwytliwego, co od razu zapada w pamięć, taki tytuł, który możemy sobie przypomnieć, mimo, że  nie pamiętamy o czym opowiada książka.

2. Do jakiego gatunku literackiego można by ją zaliczyć?
Jako, że mam słabość do romansów, to zdecydowanie byłby to romans. Ewentualnie z domieszką fantastyki lub kryminału, jeśli tylko udałoby mi się coś takiego napisać :)

3. Do stylu pisarskiego jakich autorów mogłabyś/mógłbyś przyrównać formę treści w tej książce?
Moją mistrzynią w pisaniu jest jak na razie Nora Roberts. Myślę, że to jej jest najbliżej do takiego ideału.
4. Gdzie miałaby się toczyć akcja książki?
Zdecydowanie świat realny.

5. Kto byłby jej głównym bohaterem?
Chciałabym napisać romans, który opowiada historię z dwóch różnych punktów widzenia-mężczyzny i kobiety. Wiem jednak, że dziewczynie ciężko jest się poczuć facetem, więc schody byłyby na pewno :D

6. Na czym opierałby się wątek przewodni?
Jak romans to tylko miłość. Ale tak jak pisałam w punkcie drugim można by tą miłość pomieszać z wątkiem szaleńca opętanego żądzą zemsty, albo z wątkiem faceta w ciele ośmiornicy ;)

7. Książka posiadałaby szczęśliwe zakończenie czy też nie?
Zdecydowanie bardziej wolę happy-endy i w romansach głównie takowe występują. Dlatego zakończyłabym moją książkę bardzo szczęśliwie.

8. Napisana byłaby prostym językiem czy może treść kryłaby symbolizm i szczyptę filozofii?
Nie sądzę, że potrafiłabym odnaleźć się w takim symbolicznym wydaniu, więc stawiam na prostotę.

9. Co prezentowałaby okładka?
Nie wiem co mogłoby to być konkretnego, ale  utrzymałabym ją w pastelowych odcieniach, albo postawiła na minimalizm, typu czarne tło, białe napisy.

10. A może już odnalazłaś/odnalazłeś "Wymarzone czytadełko? :)
Nieee, jeszcze nie :D Jest wiele książek, które są naprawdę rewelacyjne, jednak czy są to moje wymarzone czytadełka? Chyba jednak nie :)

Z mojej strony do zabawy zapraszam:




20 komentarzy :

  1. Bardzo dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło :). Niedługo zamieszczę odpowiedzi na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać z niecierpliwością :))

      Usuń
  2. Ciekawe. Nie wiedziałam, że kochasz romansy. Czeka u mnie sporo książek Roberts, ale jakoś nie mogę ich zacząć. Nie przepadam za tym gatunkiem, wolę fantasy lub kryminały.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na blogu dość często pojawiają się właśnie romanse :)) Ale z takich zabaw zawsze można się czegoś dowiedzieć :P

      Usuń
  3. Tytuł musi być zapadający w pamięć, sporo jest książek, których za nic nie mogę sobie przypomnieć. Jeszcze gorzej mam w filmami - prawie żadnego tytułu nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak często mam, dlatego założyłam sobie konto na lubimyczytać oraz na filmwebie :))
      Ale i tak jest jeszcze cała masa książek, których fabułę pamiętam jak przez mgłę, ale tytułu w ogóle :(

      Usuń
  4. Fajny pomysł z tym postem ;) Ja niestety mam raczej mało czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego faceta w ciele ośmiornicy:P Z chęcią przeczytałabym Twoją książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :) Muszę w końcu zapoznać się z jakąś książką Nory Roberts.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są praktycznie wszystkie jej książki, ale Trylogia Klucze, Znak siedmiu, seria o MacGregorach lub pojedyncze: "Dom na Skarpie" czy "Czarne wzgórza" mogę Ci polecić na pierwsze spotkanie :D

      Usuń
  7. O :) Miło, że zostałam nominowana. Czy ja wyglądam na taką, która nie skorzysta? Nie :D jak znajdę wenę to napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://literackafantazja.blogspot.com/2014/08/wymarzone-czytadeko.html

      Usuń
  8. Dzięki Dominika za wzięcie udziału w zabawie :) Mam nadzieję, że zabawa Ci się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej późno niż wcale! :) Bardzo się cieszę, że wzięłaś udział. Książka na pewno wyszłaby świetnie i z wielką przyjemnością bym ją przeczytała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że już kolejna osoba z chęcią przeczytałaby coś mojego, jednak na razie ograniczam się tylko do recenzji :D

      Usuń
  10. Dziękuję za nominację. Odpowiedzi pojawią się na moim blogu w przyszłym tygodniu, myślę, że we wtorek najpóźniej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń