Wrześniowy stos

Udostępnij ten post

Dziś krótko, bez zbędnych wstępów, zapraszam Was do oglądania stosiku:


Stosik nr 1-biblioteczne


 1. Janelle Taylor-"W blasku świec"- już przeczytana. Prawdę mówiąc pozytywnie mnie zaskoczyła :)
2.Jennifer Bosworth-"Dziewczyna, którą kochały pioruny"- bardzo chcę przeczytać.
3.Karyn Monk-"Namiętnym szeptem"- zaciekawił mnie opis i ładna okładka, podobna do tych od Lisy Kleypas :))
4. Amanda Quick-"Kontrakt"- Lubię Jayne Ann Krentz w każdym wydaniu :)



Stosik nr 2- własne


5.Sabrina Jeffries-"Narzeczeni mimo woli"- efekt wymianki z Iwi
6. Nora Roberts-"Wyspa Trzech Sióstr"- z Claudią za 9,99
7. Sandra Brown-"Buntownik- jak wyżej
8.Robert Kilen-"Krew Illapa"- nagroda od Fanbooka
9. Colleen Hoover-"Hopeless"- nawet nie wiecie jak ta książka mnie kusiła. Ale ostatecznie dwa czynniki sprawiły, że ją kupiłam- Fenko wystawiła jej złotego robala, no i był Dzień Darmowej Dostawy na znaku. Skorzystałam z okazji :)
10. Jeaniene Frost-"Jedną nogą w grobie"- z Tesco. Tutaj możecie poczytać o zawirowaniach jakie były związane z tą książką.
11. Daniel Glattauer-"Napisz do mnie"- efekt wymiany u Asi Hadzik :)
12. Nora Roberts-"Magia i krew"- jak wyżej

W sierpniu moje półki powiększyły się o 8 nowych książek, z czego jestem naprawdę zadowolona. Połowa z nich to moje własne zakupy, i to po naprawdę okazyjnych cenach :))

I jak? Znajduje się coś tutaj co chcielibyście przeczytać? :)







34 komentarze :

  1. Piękny stos! Widzę, że i Ty uległaś książkom dodawanym do gazet :) Miłej lektury!
    Zazdroszczę "Hopeless".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego- czasem są tak fajne książki i w tak dobre cenie, że żal ich nie kupić :P Do tej pory żałuję tylko, że nie udało mi się złapać 'Jesteś cudem" za 9,99 z jakąś gazetą :(

      Usuń
  2. jest Nora! Jest! Wyspa trzech sióstr należy do serii z kilkoma częściami i jestem ciekawa która spodoba Ci sie najbardziej jak już wszystkie przeczytasz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie i z chęcią już zabrałabym się za czytanie, ale boję się, że bardzo mi się spodoba, a ja nie mam kolejnych części :D

      Usuń
  3. "Hopeless"czytałam , ale podkradłabym Ci Wyspę Trzech Sióstr ;) Nawet w tym samym dniu dodałyśmy post stosikowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam ^^
      Może jakaś telepatia hmm ? :))

      Usuń
  4. Raczej nic dla siebie nie widzę. Masz błąd w tytule. Stosik sierpniowy nie wrześniowy,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, wszystko jest jak należy. Są to książki, które zamierzam czytać we wrześniu, wię stosik wrześniowy :))

      Usuń
  5. Nie czytałam nic z Twoich stosików, ale nie powiem ciągnie mnie do "Hopeless", która jest w mojej bibliotece. Nie wiem, dlaczego jeszcze jej nie wypożyczyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie wiem, ale radzę Ci jak najszybciej tam pójść, zanim ktoś wypożyczy, bo jest naprawdę wyjątkowe :)

      Usuń
  6. Kiedyś sięgnę po książki pani Frost, bo lubię urban fantasy i słyszałam, że książka całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak słyszałam. Muszę jeszcze skądś zgarnąć część pierwszą ^^

      Usuń
  7. Stosik z twoimi własnymi książkami o wiele ciekawszy. Jestem ciekawa "Hopeless" - bardzo popularna
    książka ostatnimi czasy. Miłej lektury! :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie na pewno, bo są moje i nie muszę ich oddawać ^^
      "Hopeless" jest wyjątkowe. W następnym tygodniu powinna ukazać się moja opinia na jej temat :)

      Usuń
  8. Fajny stosik. Szczerze polecam "Hopeless"- sprawiła, że całą noc siedziałam z rozdziawioną buzią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przeczytałam i szczerze mówiąc zatkało mnie. W sposób jak najbardziej pozytywny :))

      Usuń
  9. Ooo ciekawe powieści. Już nie mogę doczekać się recenzji "Hopeless" oraz "Dziewczny, którą kochały pioruny". Pozdrawiam, twoja imienniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj moja imienniczko :D
      Recenzja "Hopeless" w przyszłym tygodniu, a co do "Dziewczyny.."- nie zaczęłam jeszcze jej czytać :D

      Usuń
  10. Raczej nie widzę nic na pierwszy rzut oka, ale poczekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hopeless polecam :) a sama chciałabym przeczytać dziewczynę od piorunów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Hopeless" już przeczytałam i też mogę z czystym sercem polecić :))

      Usuń
  12. Jedna nogą w grobie również posiadam - z resztą chyba mam dwie pierwsze części w formie papierowej a trzecią jako ebook.
    Hopeless zbiera bardzo pozytywne opinie, sama chętnie bym się z nią zapoznała.

    Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej zazdroszczę Hopeless, ale chyba ją zamówię sobie na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też skusiłam się na Hopeless:) Nie dało się inaczej:)
    W ogóle odbiegając od tematu to przez Ciebie kupiłam ten zegarek silikonowy:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa, jaka będzie Twoja opinia na temat Hopeless :) Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę oryginalna: zazdroszczę "Hopeless". XD
    Jestem ciekawa, co takiego ma w sobie ta książka, że jest tak uwielbiana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nic z tego nie czytałam :/ jeszcze nie ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic dla siebie nie widzę, szczerze, to nic nie znam, ale może Twoje recenzje zachęcą mnie do sięgnięcia po którąś z tych książek i gdy napiszę maturę, to może po nie sięgnę :)
    Tobie życzę miłej lektury i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stosik :) Czekam na recenzje "Hopeless" :D

    OdpowiedzUsuń
  20. "Hopeless" bardzo mi się podobała, więc jestem ciekawa Twoich wrażeń, za to ku mojemu zdziwieniu początek drugiej Frost nie wciąga... Muszę go przejść w wolnej chwili i dać się porwać :) Tobie życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też niebawem będę szczęśliwą posiadaczką "Hopeless" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne stosiki - oba! :) Ależ czytania przed Tobą! cóz więc mogę powiedzieć więcej - życzę duużo czasu moja droga :) i przyjemnej lektury oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, chętnie bym podkradła Ci kilka ksiażek ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń