Podsumowanie miesiąca-lipiec 2014

Udostępnij ten post

Jejciu, ależ się stęskniłam♥ Odetnij Dominice dostęp do jej bloga (wystarczy tydzień), a ta już tęskni ;)
Masakra. Ta niemożność napisania czegokolwiek nowego, pochwalenia się czymś fajnym jest zła. Zdecydowanie się uzależniłam od mojego bloga ;D

Statystycznie w lipcu:
  • przeczytałam 5 książek:

Najlepsza książka: "Obsydian", "Lasy w płomieniach"

  • obejrzałam 3 filmy:


Najlepszy film: "Słyszeliście o Morganach?"

  • Pojawiły się również:


Przez ubiegły tydzień solidnie się zastanawiałam nad moim blogiem i pojęciami z nim związanymi. Wiem, że muszę wziąć się w garść i zaktualizować zakładki "Wygrane" oraz "Przeczytane", które dość zaniedbałam.
Mam pomysły już na kilka postów dalej, więc nudzić nie będę się ja i nudzić nie będziecie się Wy. 

Postanowiłam, że zawieszam cykl "Doomisiowe wygrane". Uznałam, że tak naprawdę jest to typowy zapychacz i nie potrzebuje on osobnej nazwy. Zdjęcia moich prezentów będę starała się na bieżąco publikować w zakładce "Wygrane".

Ponadto jest prawie pewne, że pojawię się na Krakowskich Targach Książki ^^ Czy jest tutaj ktoś, kto też się wybiera? :D



10 komentarzy :

  1. Do zobaczenia na targach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się wybrała na Targi, ale to zupełnie drugi koniec Polski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne statystyki! Z chęcią wybrałabym się na Targi, ale niestety mam zdecydowanie za daleko do Krakowa :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik :)
    OneRepublic. Uwielbiam.
    Ja niestety nie wybieram się do Krakowa, choć mam dość blisko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę "Obsydiana" przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kraków odrobinę daleko. Muszę mieć "Obsydiana";)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, od bloga można się uzależnić :) Ja niestety nie będę w Krakowie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam doskonale o Twojej cudownej wygranej, w której nagrodą był właśnie "Obsydian":)) Na Targi mam szczerą chęć i nadzieję dotrzeć, więc do zobaczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników!
    Ja i Ulotna wybieramy się na targi w Krakowie! Oczywiście jeszcze nic pewnego, ale mamy bardzo silną motywację! :)

    OdpowiedzUsuń