Fotorelacja z wymiany wakacyjnej

Udostępnij ten post

Witajcie w ten jakże ekscytujący wieczór, kiedy to siedzę i patrzę czy moja lista czytelnicza na blogerze powiększyła się o czyjś nowy wpis ( tak. Ja i to moje jakże barwne życie towarzyskie). I uznałam, że jeśli ktoś nudzi się razem ze mną ( przy okazji może oglądając tak jak ja jakiś film) to będzie sobie mógł poczytać i pooglądać zdjęcia z organizowanej przeze mnie wymianki. Chętni? :D
miałam problem z dodaniem zdjęcia do kolażu. Odpuściłam :)



0. Prezent Asi
1. Prezent Marty
2. Prezent Moniki
3. Prezent Kasi
4. Prezent Dominiki
5. Prezent Dominiki (mój)
6. Prezent Justyny
7. Prezent Magdy
8. Prezent Ali
9. Prezent Magdy


10. Prezent Alicji
11. Prezent Gabrysi

Raz jeszcze dziękuję Wam za wspaniałą zabawę!
Na przyszłość będę pamiętać, żeby warunek dodania zdjęcia nie był obowiązkowy, bo widzę,że kilka osób tego nie zrobiło. Cóż, uczymy się na błędach :))
Dobrej nocy :)




10 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają. Szczególnie pierwsza;)

      Usuń
  2. Jeśli jeszcze kiedyś zorganizujesz taką wymianę to na pewno wezmę udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie świetne są te fotki, zrób obowiązkowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejną edycję wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tymi wymiankami. Ja też mam Instagrama, ale siostra się tym zajmuje.
    http://instagram.com/sisters92

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety, ale szkoda, że się nie załapałam :) mam nadzieję, że jeszcze kiedyś urządzisz, choć w roku akademickim będę mieć pewnie czasu jak na lekarstwo i może mi się nie udac... Sama miałam ochotę coś takiego zrobić i może skuszę się, zanim wrócę na uczelnię ;)

    OdpowiedzUsuń