Czwarty tom sagi "Wybrani" już w październiku! :)

Udostępnij ten post

Wpadam na chwilkę, tylko po to, aby poinformować wszystkich tu obecnych, że znana jest data premiery, tytuł i okładka czwartej części sagi "Wybrani"!
Wygląda ona tak (pozwoliłam sobie zaczerpnąć zdjęcie z portalu http://bookgeek.pl/):


Data premiery: 22 październik 2014

Ta okładka jak dla mnie jest najładniejsza z nich wszystkich :) W ogóle te polskie okładki są ładniejsze od oryginałów nie? :) No i Carter ( odwieczny dylemat, który z nich to Carter, jednak dla nie jest to ten po mojej prawej, w białej koszuli) wygląda bosko! Hmm, czyżby ten cały czarny strój drugiego chłopaka coś oznaczał?
Wszystko mi się tutaj podoba. Okładka mi się podoba, tytuł mi się podoba, data premiery mi się podoba. Wszystko fajnie i pięknie :)
Tutaj i tutaj moje opinie na temat poprzednich części. "Dziedzictwo" mnie nie zachwyciło, jednak to nie zmienia faktu, że w dalszym ciągu chcę poznać zakończenie tej historii" :) Tutaj  poczytacie więcej o "Zbuntowanych" :)
I pomyśleć, że nie dalej jak dwie, trzy godziny temu siedziałam z przyjaciółką i zastanawiałyśmy się, jak ta okładka będzie wyglądać :P Jakaś telepatia czy coś :D

Jeszcze w tym tygodniu na blogu pojawi się recenzja "Wampirów w wielkim mieście", które mnie urzekły, moja opinia na temat "Dawcy pamięci" ( jutro jadę do kina^^) oraz być może stosik :))
Buziaki :*

36 komentarzy :

  1. Masz rację , ta okładka jest najładniejsza z całej serii i aż mi wstyd ,że utknęłam na pierwszym tomie -"Wybranych" ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam! ♥
    Ja też jutro idę na "Dawcę pamięci" :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale byłyby heca jakbyśmy się wybrały do tego samego kina, na ten sam seans :D Ale szczerze wątpię, bo w moim przypadku na sali było tylko 6 osób :P

      Usuń
  3. Boże, zbankrutuje...
    Ale tak, okładka najlepsza ze wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że nie ty jedna :D Jak widzę ile jeszcze ciekawych książek do końca tego roku wydadzą, to aż mnie coś skręca :D

      Usuń
    2. Ja wiem ;D a mam jeszcze zaległości w starych ;D

      Usuń
    3. Cóż, u mnie może z zaległościami nie jest jeszcze aż tak strasznie, ale na pewno jest kilka takich, które bardzo chcę przeczytać, ale zawsze coś mi wyskoczy i odkładam to na później :))

      Usuń
  4. Dobrze, że o tym, piszesz. Powiem siostrze to się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jej radość będzie wielka :)

      Usuń
  5. czekam na czwarty dom, mam nadzieję, że będzie lepszy. okładka już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu zabrać się za serię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak. Dla mnie Carter to ten po lewej :P
    Po drugie, książka od razu zaczyna się z "grubej rury" i bardzo dobrze :P
    Po trzecie już ja się postaram o coś o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma mowy. Ten po lewej ( ten cały na czarno) to musi być Sylvain, bo ten drugi jest przystojniejszy :P
      Podobno w tej części Allie wreszcie zdecyduje się na tego właściwego chłopaka, i rozwiąże się większość tajemnic, także czekam czekam :))

      Usuń
    2. W 2 części na okładce to Carter obejmuje Allie, jak wynika z resztą z treści książki. Od początku wierzę (patrząc na okładkę 4 części), że po lewej jest Carter, a po prawej Sylvain.

      Usuń
  8. Ten po twojej prawej to Stlvain.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ! Ten po prawej to Sylvain , a po lewej Carter <3

      Usuń
    2. Dla mnie to jest Carter, bo jest przystojniejszy :) Chociaż z opisów w książce wynika inaczej to ja i tak wiem swoje :D

      Usuń
  9. Carter to ten po prawej - zdecydowanie! Okłada jest prześliczna i jak na razie najładniejsza :D Wiadomo ile ma być części Wybranych? Myślałam, że to będzie trylogia. :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo ma być 5 części :))

      Usuń
  10. O ŚWIETNIE, CZEKAM:) JA TO NIE ZNOSZĘ NASZYCH OKŁADEK, ALE KAŻDY MA INNY GUST:* Z TYCH WSZYSTKICH TA FAKTYCZNIE JEST NAJ, NAJ:) OSOBIŚCIE LUBIĘ TE OKŁADKI Z TAKĄ RUDĄ DZIEWCZYNĄ:) CARTER TO OCZYWIŚCIE TEN W BIAŁEJ KOSZULI, PO PRAWEJ NA 100%! DUŻO CZASU MI ZAJĘŁO SZUKANIE INFO O TYM, ALE NA CHŁOPSKI ROZUM TO MUSI BYĆ CARTER, BO TEN DRUGI WYGLĄDA NA FRAZCUZA WIĘC MUSI BYĆ SYLVAINEM:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są nawet ładniejsze od oryginałów :) Oczywiście- ten w kręconych włosach to MUSI być Sylvain, a nawet jeśli to nieprawda to i tak zdania nie zmienię :D Dla mnie ten w białej koszuli to na zawsze będzie Carter ♥

      Usuń
  11. Niestety, ale nawet nie przeczytałam pierwszej części chociaz kiedyś bardzo chciałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może tego "chciejstwa" zostało jeszcze trochę, bo seria jak dotąd jest naprawdę fajna :)

      Usuń
  12. Czemu ja myślałam, że to trylogia? !? :))) hłe hłe
    dwie już za mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak na początku myślałam :) Ale w sumie cieszę się, że będzie tego więcej :)

      Usuń
  13. Tej serii jeszcze nie czytałam, ale mam w planach :)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy tylko się pojawi to z pewnością przeczytam, gdyż pozostałe 3 części już przeczytane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero po dwóch, ale już nie mogę się doczekać :))

      Usuń
  15. Nie mogę się doczekać :D Nocna Szkoła to moja najukochańsza seria <33
    Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam http://przeczytam-to.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy będziemy odliczać :P
      A na bloga już zaglądam :)

      Usuń
  16. Ja myslałam że Carter to ten po prawej jak i moje kolezanka. Przynajmniej takie zdanie moje. Aż wstyd że właśnie 1 tom skończyłam a drugi dopiero na gwiazdkę zaczne czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej na Gwiazdkę niż w ogóle :) Jak wrażenia?

      Usuń