Zapowiedzi-lipiec 2014 #2

Udostępnij ten post

Co miesiąc będę prezentować Wam kilka propozycji książkowych, zapowiedzi na dany miesiąc. Będą to książki, które MUSZĘ przeczytać, jeśli nie od razu to w przyszłości na pewno  :D



Taniec z drugą osobą jest aktem zaufania. Elegancja i intymność… jesteście blisko pocałunku, tak blisko, że czujecie bicie serca swojego partnera. Ale dla Vanessy, taniec jest śmiertelny – i musi bardzo uważać komu ufa…
Vanessa Adler uczęszcza do elitarnej szkoły baletowej – tej samej, do której uczęszczała jej starsza siostra, Margaret, zanim zniknęła. Dziewczyna czuje, że nigdy nie przestanie żyć w cieniu sławy swojej siostry. Ale Vanessa, ze swoimi wspaniałymi czerwonymi włosami i jasną skórą, posiada jakiś rodzaj mocy podczas tańca – zatraca się w muzyce, oddycha innym powietrzem, a świat wokół niej płonie…
Wkrótce zwraca na siebie uwagę trzech mężczyzn: przystojnego Zep’a, tajemniczego Justin’a i wielkiego, enigmatycznego choreografa – Josef’a Zhalkowsky’ego. Kiedy Josef prosi Vanessę, aby została główną tancerką w balecie „Ognisty ptak”, dziewczyna nie ma pojęcie o niebezpieczeństwie, jakie się w tym kryje – a płonące siły mają zostać uwolnione…

Awwww jak ja chcę przeczytać tę książkę *_* I ta śliczna okładka ♥


Autor: Yelena Black

Tytuł: "Taniec cieni"
Wydawnictwo: Albatros
Data premiery: 07.07.2014 r.




Zniewolenie
Nash Kirkland jest cenionym scenarzystą. Zawsze pisze tylko o tematach, które dobrze poznał dzięki solidnie zebranym materiałom. Teraz pracuje nad scenariuszem o magii, dlatego prosi o pomoc Morganę Donovan. Wszyscy w okolicy uważają ją za czarownicę, ale Nash jest sceptykiem. Czary i gusła? To dobre dla naiwnych. Tylko że od kiedy poznał Morganę, myśli o niej dniem i nocą. Czyżby rzuciła na niego urok?

Urzeczona
Detektyw Mel Sutherland prowadzi śledztwo w sprawie zaginionego dziecka swojej przyjaciółki. Nie wierzy w nadprzyrodzone moce, ale skoro tradycyjne metody zawodzą, zgadza się zasięgnąć rady jasnowidza Sebastiana Donovana. Początki współpracy są trudne. Mel nie wierzy w sukces, Sebastiana irytuje jej pełna rezerwy postawa. A jednak to dzięki jego wizjom śledztwo przynosi rezultaty. Mel zaczyna postrzegać Sebastiana w zupełnie innym świetle.

Co prawda czytałam już każdą opowieść o Donovanach, ale miło byłoby je sobie odświeżyć no i postawić na półce w nowym, bardzo ładnym wydaniu ^^


Autor: Nora Roberts
Tytuł: "Zaklęte uczucia"
Wydawnictwo: Mira
Data premiery: 16.07.2014 r.






Tood Hewitt jest jedynym chłopcem w osadzie pełnej mężczyzn. Odkąd osadnicy zostali zarażeni Szumem, Todd słyszy wszystko, co mężczyźni myślą, a oni słyszą wszystko, co myśli on.

Za miesiąc Todd ma stać się mężczyzną, ale wśród otaczającej go kakofonii orientuje się, że miszkańcy osady coś przed nim ukrywa – coś tak strasznego, że Todd zmuszony jest uciec wraz ze swoim psem, którego prosty, lojalny głos również słyszy.

Ścigani przez wrogo nastawionych osadników, natrafiają na dziwną, milczącą istotę: dziewczynę. Kim ona jest? Dlaczego nie została zabita przez chorobę, tak jak wszystkie inne kobiety w Nowym Świecie?

Chropowata narracja Todda wciąga czytelników w zapierającą dech podróż, w toku której chłopiec stojący u progu dorosłości musi się oduczyć wszystkiego, co zna, aby pojąć, kim naprawdę jest.

Zaznaczony w tekście fragment totalnie mnie rozbroił ;) Poza tym nie spotkałam się jeszcze z takim motywem, tak więc czekam :)

Autor: Patrick Ness
Tytuł: "Na ostrzu noża"
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc
Data premiery: 16.07.2014 r.





AYDEN: Myślałam, że nareszcie jestem bezpieczna, wtulona w ramiona Jeta, otulona jego muzyką. Że kiedy jestem z nim, nic mnie już nie zrani. Ale on miał własne demony, a ja nagle się przekonałam, że żeby mu pomóc, muszę najpierw uporać się z moimi...

JET: Ayden była moim największym marzeniem i długo nie mogłem uwierzyć, że dla mnie zrezygnuje ze swojego.Zaczęliśmy wierzyć w naszą przyszłość, gdy nagle okazało się, że rozdzielić nas może nasza
przeszłość…
Pokazuję drugą część, a nie miałam jeszcze okazji przeczytać pierwszej. Ale nic straconego- kiedyś poznam obie ^^

Autor: Jay Crownover
Tytuł: "Zaryzykuj miłość" (tom II)
Wydawnictwo: Amber
Data premiery: 24.07.2014 r.


Opisy i zdjęcia okładek pochodzą ze strony wydawnictw oraz portalu lubimyczytac.pl .

9 komentarzy :

  1. Ciekawi mnie "Taniec cieni" - niebanalna historia i ładna okładka. Może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ostrzu noża to i moje must read :)
    brytyjski yt się tą książką zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zapowiedzi z Miry Złodziej dłoni jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie jedynie "Na ostrzu noża" zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytam "Taniec cieni" i "Na ostrzu noża" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. "Na ostrzu noża" zapowiada się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Na ostrzu noża" oraz "Taniec cieni" wydają się interesujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zaciekawiły właśnie te dwie pozycje.

      Usuń
  8. Uuu, Taniec cieni jest ciekawy. Bardzo chętnie rozejrzę się za tą książką :)

    OdpowiedzUsuń