TAG: 25 faktów o mnie :)

Udostępnij ten post

Jako, że dzisiaj obchodzę swoje imieniny, postanowiłam napisać post o sobie samej właśnie. Nie jest to esej, ani nic długiego, tylko krótkie informacje :) Mam nadzieję, że pomysł się Wam podoba. Tak więc zaczynamy ;)

1. To już wiecie, ale tak dla formalności- mam na imię Dominika, w październiku skończę 17 lat i po wakacjach zaczynam drugą klasę technikum w zawodzie technik ekonomista.
2.  Nigdy nie czytałam "Ani z Zielonego Wzgórza", ani "Harry'ego Pottera". Co więcej filmów z młodym czarodziejem również nie oglądałam ( wyjątkiem są "Insygnia śmierci" część 1, gdyż była to wycieczka klasowa, ale ja i tak niewiele z tego wiedziałam :P)
3. Uwielbiam kolor niebieski ♥
4. Od niedawna marzy mi się podróż po wszystkich stanach USA ♥
5. Mam słabość do pięknych imion męskich *_* Czytając książkę dużą uwagę zwracam właśnie na imię chłopaka.
6. Jeszcze do niedawna bardzo łatwo było mnie wygonić z kuchni, teraz jednak coraz więcej tam przesiaduję i kucharzę. Nikogo nie otrułam, w kuchni nie wybuchł pożar, ani nie było powodzi, więc uważam, że jak na razie idzie mi całkiem nieźle ;D
Moje popisy kulinarne part 1. Jedzonko w całości gotowane na parze. Mmm pychotka♥

7.Denerwuje mnie głośne słuchanie muzyki. Przynajmniej zazwyczaj.
8. Uwielbiam malować paznokcie. Często eksperymentuję również z wzorkami- nie są to mistrzowskie zdobienia, ale i tak mi się podobają ;)

Nie zwracajcie uwagi na "Rywalki", Miałam tutaj na myśli mój ulubiony wzorek na paznokciach ;)

9. Będąc w temacie paznokci- kolekcja moich lakierów ciągle się powiększa. Na dzień dzisiejszy wynosi około 50 lakierków♥
To jeszcze nie wszystkie ;D

10. Co roku w wakacje, czytam książki od Jeanette Rallison. Więcej o niej i o jej książkach w poście, który mam nadzieję, już niedługo :)
11. Jestem krótkowidzem. Moja wada wzroku wynosi  -4,75 na oboje oczu.
12. Przez 6 lat nosiłam okulary korekcyjne, a (prawie) rok temu zamieniłam je na soczewki. W okularach można mnie spotkać tylko wtedy kiedy siedzę w domu i jestem pewna, że nikt mnie nie odwiedzi ^^
Mój zestaw ratunkowy, kiedy trzeba gdziekolwiek wyjść ;)

13.Nigdy nie byłam nad morzem, ani w górach.
14. Praktycznie zawsze mam zimne dłonie oraz palce u stóp. Ze świecą szukać dnia, kiedy jest inaczej :)
15. Moją ulubioną porą roku jest jesień.
16.Kocham układać puzzle!
Obecnie układam puzzle na 1500 elementów. Ehh nie lubię tylko tego nieba ;(

17. Nie umiem pływać .Czasy podstawówki, kiedy to wyjazdy na basen były obowiązkowe( chyba, że miałaś zwolnienie od lekarza) i niezbyt przyjazny ( żeby nie powiedzieć chamski) nauczyciel skutecznie mi to  obrzydziły.
18.Panicznie boję się wszelkiego robactwa- czy ma skrzydła, czy dwie nogi, czy cztery, potrafię piszczeć ze strachu ( mówię serio, mam świadków :D) ...
19. ...za to gdy widzę mysz czy coś szczuropodobnego to stoję spokojnie i mnie to nie rusza.
20. Nie lubię brać prysznica. Zdecydowanie bardziej wolę długą kąpiel w wannie.
21. Uwielbiam płyny do kąpieli i żele pod prysznic ( stosowane jako płyny do kąpieli ;P) wszelkiej maści.
Od kilku dni moja nowa miłość ♥

22. Nie lubię nosić niczego na nadgarstku lewej ręki, chociaż ostatnio oswajam się z zegarkami.
23. Mając około 12 lat namiętnie zbierałam różne figurki czy aniołki. Trzymam je do tej pory:
Kawałeczek półki z aniołkami etc.

24. Uwielbiam słuchać radia. Bez telewizora mogę przeżyć, bez telefonu też, ale radio musi być.
25. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kolczyki, pierścionki, bransoletki, zegarki.


Wybaczcie jakość zdjęć, chwilowo nie mam programu do ich obróbki ;(
Dziękuję wszystkim, którzy dobrnęli do końca. Mam nadzieję, że się Wam podobało ;)
Do zobaczenia następnym razem :*


13 komentarzy :

  1. Też lubię malować paznokcie, ale musze mieć na to "fazę" - od dwóch tygodni nie miałam lakieru na paznokciach :( Może mi leń przejdzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię układać niebo! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię układać niebo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś byłam straszną lakieroholiczką, ale z czasem mi to przeszło. Miałam wtedy ok 100 lakierów, a ostatnio ograniczyłam kolekcje do ok. 15 sztuk i jestem z siebie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł. Też kiedyś lubiłam puzzle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny TAG! ;D Ja uwielbiam HP, ale Ani także nigdy nie czytałam. :)
    Pozdrawiam, Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam dużo lakierów, jednak nie umiem malować paznokci, zawsze coś spieprzę...Puzzle również lubię, spora wada wzroku, ja mam mniejszą, ale za to różnicą pomiędzy oczami. Pozostaje mi życzyć wszystkiego najlepszego i spełnienie marzeń :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jak to możliwe, że nie widziałaś Harrego. Nie mogę w to uwierzyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło poczytać coś o Tobie. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne masz te paznokcie, zazdroszczę precyzji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię eksperymentować, ze wzorkami i wszystkiego najlepszego imienniczko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha ha ha, kupiłam ostatnio puzzle 2000 el. i ich układanie skończyło się na spojrzeniu jakiej wielkości są elementy :-) Mam pejzaż górski: niebo, drzewa, woda...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałaś i nie oglądałaś Pottera?! no wiesz Ty co?! :D
    ekonom [*] niech Bóg ma Cię w swojej opiece dziecko drogie ^^ przechodziłam ten nightmare :D
    zobaczyłam puzzle i nagle też mi się zachciało układać... a nie posiadam żadnych bo wszystkie wydałam ;/

    OdpowiedzUsuń