Liebster Blog Award oraz kilka ogłoszeń parafialnych

Udostępnij ten post




Dawno nie było u mnie żadnego Liebsterka, a że nie mam siły na napisanie czegoś twórczego ( czytaj: recenzji "Dziedzictwa", które udało mi się skończyć) i na dodatek zostałam dwukrotnie nominowana to dzisiaj tak luźniej :))

Pytania od Natalie :

1.Wyobraź sobie, że masz moc ożywienia jednego bohatera (filmu, książki, obojętnie). Kogo wybierzesz?
Katy z "Obsydiana"! Szkoda, że tylko jednego, bo jeśli można by było więcej, to do Katy dołączyłoby rodzeństwo Black'ów. Moja miłość♥

2.Jaka jest najgorsza ekranizacja, jaką kiedykolwiek widziałaś/łeś?
"Piękne istoty". Sama już nie wiem co było gorsze-książka czy film na jej podstawie :)

3.Jakiego blogera/blogerkę chciałbyś/łabyś poznać osobiście?
Każdego! Ale tak najbardziej to:
Dominikę
Alę i Gabrysię
Gosię
Izę

4.Gdybyś mogła/mógł wyjechać do miejsca akcji jakiejś książki (rzeczywistego miejsca), jaka książka by to była?
Do Irlandii wykreowanej przez Norę Roberts. Albo w ogóle do Irlandii :P

5.Czy do czytania potrzebujesz całkowitej ciszy, czy wolisz to robić np. przy muzyce?
Całkowitej ciszy zdecydowanie.

6.Jak organizujesz sobie czas? Robisz plany i listy, czy robisz to, na co aktualnie masz ochotę?
Ooo u mnie z organizacją czasu jest naprawdę kiepsko. Od czasu do czasu robię sobie listę z rzeczami do zrobienia, jednak ostatnio doszłam do wniosku, że taka lista to tylko strata czasu, ponieważ i tak nie zrobię połowy rzeczy, które tam zawarłam. Wolę robić coś spontanicznie :D

7.Na premierę której książki właśnie czekasz?
Żeby to tylko jedna była!

  • kolejne części "Obsydiana"
  • ostatnią część DA
  • "Maybe someday"-Colleen Hoover
  • Michelle Hodkin-"Mara Dyer. Tajemnica"
  • Shannon Messenger- Let The Sky Fall & Let The Storm Break
Brałam pod uwagę moje oczekiwanie na polskie premiery tych książek :))

8.Po książkę jakiego autora/ki na pewno nie sięgniesz?
Nigdy nie mówię nigdy :) Moje priorytety mogą się bardzo zmienić wraz z wiekiem :)

9.Co najczęściej robisz, gdy jesteś chora/y (nie, nie chodzi o kasłanie, smarkanie, jęczenie itp.)
Tak naprawdę robię wszystko, żeby tylko nie mieć poczucia straconego czasu. Mogę sprzątać, uczyć się, ale najlepiej to czytać oczywiście :))

10.Co najbardziej irytuje Cię w zachowaniu ludzi na facebooku?
Wstawianie tzw. karniaków na czyjeś tablice, zaproszenia do gier, w które i tak nie zagram, albo dodawanie nowego zdjęcia co dwa dni. A jeszcze lepiej jak jest to zdjęcie typu "patrzcie ile schudłam"...

11. Gdybyś mógł/mogła, jakie pytanie zadałbyś/łabyś jakiemuś autorowi? Komu?
Bardzo chciałabym się spotkać z Norą Roberts i Jeanette Rallison. Jednak nie mam pojęcia o co mogłabym się zapytać. To marzenie jest za bardzo nierealne, żebym się nad nim kiedykolwiek głębiej zastanawiała.

Pytania od Marceliny :

1. Harry Potter vs. Władca Pierścieni - Kto Twoim zdaniem wygrywa ten pojedynek? Uzasadnij swój wybór.
Nie czytałam ani HP, ani WP, więc się nie wypowiem :)

2. Czy istnieje seria, o której kolekcji marzysz, ale dotychczas nie mogłeś pozwolić sobie na jej zakup?
To nie tak, że nie mogłam sobie pozwolić na zakup jakichś serii, tylko, że zawsze jest coś ważniejszego. Chciałabym skompletować wszystkie książki Jeanette Rallison wydane w Polsce, wszystkie książki od Nory Roberts ( albo przynajmniej te najlepsze) czy te od Jayne Ann Krentz.

3. Wyobraź sobie, wyprzedaż w księgarni – 90% na wszystko, możesz niestety kupić jedynie 5 książek. Jakie byłyby to pozycje?
Tammara Webber-"Tak blisko"
Lauren Barnholdt-"Nie mogę powiedzieć Ci prawdy"
Agnieszka Lingas-Łoniewska- "Zakład o miłość"
Colleen Hoover-"Hopeless"
Crownover Jay- "Buntownik"

4. Czy istnienie książka, przez którą trudno było Ci zasnąć?
Na pewno było takich kilka, jednak w tym momencie, trudno jest mi sobie przypomnieć jakąkolwiek.

5. Czy za każdym razem wyznajesz zasadę -  najpierw książka, potem film?
Nie, ale staram się.  Jednak w przypadku filmów na podstawie książek Sparksa, nie mam wyrzutów sumienia, bo jakoś nie trawię tego pisarza i wolę oglądnąć film, zamiast męczyć się przy książce.

6. Gdzie najczęściej kupujesz książki? Księgarnie miejscowe, antykwariaty, czy może portale internetowe?
W zasadzie więcej wypożyczam, niż kupuję, jednak jeśli już to księgarnie miejscowe. Niestety chyba muszę przestać, bo ceny są za wysokie. Wiadomo, że zawsze lepiej kupić dwie książki na promocji niż jedną bez niej :P

7. Oprócz czytania książek w wolnej chwili uwielbiasz ...
Malować paznokcie, chodzić na spacery, układać puzzelki, rozmawiać z przyjaciółką.

8. Czy bierzesz udział w wyzwaniach książkowych? Jeśli tak, wymień kilka.
Czytam opasłe tomiska
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu
Czytamy polecane książki
Wyzwanie biblioteczne
Czytam literaturę amerykańską
Więcej wyzwań znajdziesz u góry w zakładce: wyzwania :)

9. Czy istnieje książka, którą czytałeś więcej, niż 2 razy? Jaka była to pozycja?
Na pewno moja kochana Jeanette Rallison i jej książki, kilka powieści od Nory Roberts oraz "Dzieci z Bullerbyn" :)

10. Czy śledzisz działalność polskich booktuberów? Kogo oglądasz najczęściej?
Nie śledzę ich namiętnie, jednak oglądam gdy coś mnie zainteresuje :)
Kinga
Daria
Agata
Marta

11. Z którym bohaterem literackim utożsamiasz się najbardziej? Dlaczego wybrałeś tę postać?
Ostatnio poznałam najbardziej bliską mi postać, a mianowicie Katy z "Obsydiana".

Dziękuję Wam dziewczyny za nominacje ;D

Ogłoszenia:
1. Dziękuję wszystkim osobom, które pokusiły się o dodanie fotorelacji, bądź wysłały mi zdjęcia z wymiany. Niestety nie wszystkim się to udało. Ja zabieram się za robienie mini fotogalerii, lecz jeśli ktoś jest jeszcze chętny na dodanie zdjęcia- to już naprawdę ostatni dzwonek. Nie będę do nikogo pisać, i do niczego zmuszać. Na przyszłość będę pamiętać, żeby nie stawiać tego jako punktu obowiązkowego, a dla chętnych.

2. W tą niedzielę wyjeżdżam i nie będzie mnie przez tydzień. Choć w miejscu mojego wyjazdu internet powinien być, to jednak wątpię, abym mogła coś napisać. A biorąc pod uwagę moje nieudane próby ustawienia automatycznych postów- raczej niczego się na blogu nie spodziewajcie. Przepraszam :)

3. Ostatnio nabrałam ochoty na buszowanie w kioskach i w międzyczasie odkryłam fajną stronkę- http://dodatkiwkiosku.blogspot.com/ . Znajdziemy tam najnowsze informacje o dodatkach do gazet. Ja sama nabyłam dwie gazetki:
kosmetycznie- żel pod prysznic za 2,49 z gazetką :)


książkowo- wydanie magazynu Magnolia, wraz z jakimś romansem za 7,99! Nie miałam za dużo czasu, ale niedługo popatrzę za innymi książkami. Do wyboru były m.in Diana Palmer, Debbie Macomber oraz Susan Wiggs :)
A z boku leży kupiona Nora Roberts. Było -50% :D

4. Czy tylko u mnie nie mogę dostać magazynu Vita z książką "Jesteś cudem" za 9,99?

Buziaki :*


14 komentarzy :

  1. Muszę zacząć odwiedzać kioski :) same perełki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz tym kioskiem oj kusisz. Ciekawe odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama odwiedziłam już jedne kiosk, ale niczego ciekawego nie znalazłam:) Na kolejne łowy wyruszę początkiem przyszłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to w ogóle nie mogę nigdy utrafić gazety z książką, bo albo nie ma już nic, albo są takie co mnie nie interesują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam z magazynem Vita i dołączoną do niego "Jesteś cudem". Jak już jest to albo bez prezentu, albo z "Prawdą", która mnie akurat nie interesuje :(

      Usuń
  5. Ja nigdy nie miałam cierpliwości do puzzli- w ogóle nie jestem cierpliwa.
    Miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem często niecierpliwa-ale do puzzli mam nerwy ;P No i jak pięknie wyglądają po ułożeniu :))

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;D A w kiosku można znaleźć niekiedy bardzo ciekawe książki wraz z gazetą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Żebyś wiedział, nic tylko kioski odwiedzać :P

      Usuń
  7. Byłam w Irlandii Północnej - było pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiało :) Kiedyś też tam pojadę :D

      Usuń