Doomisiowe wygrane #5 oraz pewna drobnostka :)

Udostępnij ten post

Musiałam coś tutaj dzisiaj napisać, po prostu musiałam. Bo wiecie, jestem maksymalnie podekscytowana.
Może dla niektórych to nic takiego, ale dla mnie wygranie "Obsydiana" to szczęście. Bo o to właśnie chodzi. "Obsydian" kusił mnie od czasu ujrzenia go w zapowiedziach, a może nawet jeszcze wcześniej. A tu nagle widzę konkurs- biorę udział to jasne. A gdy przychodzi mail z informacją o wygranej to szaleję z radości ♥ Ktoś tu chyba na ogromne szczęście ;D

Już zaczęłam czytać. Jest tak super, że ciężko było mi się oderwać ^^
Do książki dołączone były inne drobiazgi, które czytało mi się z przyjemnością ( nie to nie były żadne książki) ;). A to wszystko dostałam od http://paranormalbooks.pl/ . Kto nie zna ten wchodzi szybciutko ;D


A tak z innej beczki- na dworze około 30 stopni, nawet nie chce mi się na pole wychodzić ;( U Was tak samo?

Dziękuję za wszystkie zdjęcia paczek, które mi podsyłacie. Nie ma jeszcze wszystkich, ale ja i tak uwielbiam oglądać Wasze fotorelacje ;) Wyniknął co prawda drobny problem, ale mam nadzieję, że szybko uda mi się go rozwiązać ;)
Będąc przy temacie wymianki, wspomniałam już gdzieniegdzie o organizacji kolejnej. Z tą różnicą, że ma być ona tematyczna. Mam już kilka pomysłów, jednak chciałabym również takowe usłyszeć od Was! Jaki mógłby być temat przewodni wymianki? Wszystkie propozycje umieściłabym później w ankiecie ;) Czekam na propozycję każdej osóbki, która tutaj zagląda, nawet przypadkowo. Może to akurat Twój pomysł się Nam spodoba? Liczę na Was kochani :)
Buziaki :*


19 komentarzy :

  1. Świetna piosenka. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :D Zastanowię się nad tematem wymianki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm ja się nie dziwię, że się tak cieszysz, bo ja również marzę o tej książce :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej, książka podobno świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje to zawsze cieszy:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zazdroszczę Ci tej książki:) gratuluję! . Ja się dziś sama biorę za pisanie konkursowej wypowiedzi, choć myślę, że już dawno wyczerpałam swój limit szczęścia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, opinie z lubimy czytać się liczą, o ile dodałaś je od stycznia 2014 roku. Ten link co mi podałaś coś nie działa - pod twoją opinią o tej książce na LC powinno być - link do opinii - klikasz na to i podajesz mi ten link. Popraw to proszę, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki szalenie zazdroszczę!
    Co do wymianki, to ja chętnie bym wzięła udział, ale żaden ciekawy temat nie przychodzi mi do głowy :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już teraz zapraszam do udziału, a jak jakiś temat wpadnie Ci do głowy to pisz :) Zawsze można też zagłosować :)

      Usuń
  9. gratuluję, świetna piosenka :) Zazdroszczę książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję ,że książka Ci się spodoba , bo na mnie nie wywarła specjalnego wrażenia .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej :-) Co do wymianki to zawsze może być to wymianka kolorystyczna (np. książka z niebieska okładką i inne niebieskie dodatki) lub wymianka tematyczna: piraci, szkoci, szejkowie, kwiaty, woda, ameryka południowa, chiny, zwierzęta........... mam nadzieję że troszkę podpowiedziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o kolorystycznej ( nawet o niebieskiej) i brałam pod uwagę również kwiaty :) A za resztę propozycji dziękuję :D

      Usuń