Zapowiedzi- czerwiec 2014 #1

Udostępnij ten post

Tak jak pisałam w podsumowaniu, chciałabym rozpocząć na blogu nowy cykl postów. Nie jest to nic wyszukanego i nowego, bo tak jak zauważyliście w tytule- mam na myśli zapowiedzi książkowe. Nie mam zielonego pojęcia, ile uda mi się wytrzymać i jak sobie z tym poradzę, ale na początek przedstawiam kilka pozycji, które mnie zainteresowały. Wróć. Takie, które MUSZĘ przeczytać. Zapewne nie od razu, ale kiedyś tam w przyszłości :))


Oni nie są tacy jak my…
Kiedy przeprowadziliśmy się do Zachodniej Wirginii, zanim zaczęłam mój ostatni rok w szkole, musiałam przyzwyczaić się do dziwacznego akcentu, rwącego się łącza internetowego i całego morza otaczającej mnie nudy... Aż do momentu, kiedy spotkałam mojego nowego, wysokiego sąsiada o niesamowitych, zielonych oczach. Wtedy sprawy zaczęły obierać zupełnie inny kierunek... 
Ale kiedy zaczęłam z nim rozmawiać zrozumiałam, że Daemon jest wyniosły, arogancki i doprowadza mnie do szału. Zupełnie nam nie po drodze. Zupełnie. Jednak kiedy prawie nie zginęłam, a Daemon dosłownie zamroził czas, cóż... stało się coś zupełnie niespodziewanego…
Wpadłam w kłopoty, groziło mi śmiertelne niebezpieczeństwo. Jedyną szansą, żebym wyszła z tego cało, było trzymanie się blisko Daemona, aż przygaśnie blask…Jeśli oczywiście sama go wcześniej nie zabiję. 

"Obsydian" kusił mnie, odkąd się tylko dowiedziałam się o czym będzie. Jak tylko znajdę czas przeczytam fragment, a potem pewnie zakupię książkę ^^



Autor: Armentrout Jennifer L.
Tytuł: "Obsydian"
Wydawnictwo: Filia
Data premiery: 04.06.2014 r.


Kilka lat temu życie dwudziestojednoletniej Kacey Cleary rozpadło się na kawałki. Wraz z młodszą siostrą Livie, z biletami autobusowymi w kieszeni, wyruszają do Miami.
Goniąc za marzeniami i uciekając przed koszmarem, dziewczyny trafiają do apartamentowca niedaleko plaży. Rozpoczynają nowe życie. 
I wszystko przebiegałoby zgodnie z planem, gdyby Kacey nie spotkała Trenta Emersona z mieszkania 1D. 
Zamknięta w sobie Kacey nie chce niczego czuć. Tak jest bezpieczniej. Dla wszystkich. Jednak w końcu ulega, otwiera serce i zaczyna wierzyć, że może pozostawić za sobą koszmarną przeszłość, by zacząć od nowa. Niestety okazuje się, że nie tylko Kacey kryje tajemnicę. Pozornie perfekcyjny mężczyzna ukrywa prawdę o wydarzeniach, których nie da się wybaczyć. Odkryta przeszłość Trenta sprawi, że Kacey powróci w przerażający mrok i samotność. 
Piękna powieść o bliznach, o których nie można zapomnieć, o winie, której nie da się odkupić i o światełku w tunelu, które sprawia, że nawet najbardziej poraniony człowiek szuka w sobie siły, która pozwoli mu wykonać dziesięć płytkich oddechów…

Ta okładka jest po prostu bajeczna ♥

Autor: K.A. Tucker
Tytuł: "Dziesięć płytkich oddechów"
Wydawnictwo: Filia
Data premiery: 18.06.2014 r.



Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa.

To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. Chłopak dorównuje jej złą reputacją i wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. W jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ożywają wspomnienia, o których wolałaby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać się na dystans – wie, że Holder oznacza jedno: kłopoty. On natomiast chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky bezpowrotnie się zmienia.

Naczytałam się tyle rewelacyjnych opinii na temat tej książki, że nie ma zlituj :))


Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "Hopeless"
Wydawnictwo: Otwarte
Data premiery: 18.06.2014 r.

Zapowiedzi miały ukazać się już wczoraj, ale taka zakręcona chodzę, że nie mam na nic czasu :((
Jeszcze jutro i cały następny tydzień i wreszcie będę mieć święty spokój (no przynajmniej na czas wakacji).

Opisy i zdjęcia okładek pochodzą ze strony wydawnictw.



Miłego popołudnia ! :)
PS Jak Wam idzie przygotowywanie paczek na wymiankę? :D

15 komentarzy :

  1. Obsydian może mnie zainteresuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hopeless będzie moje, podobnie jak te płytkie oddechy ;) Och, ach w ogóle ten czerwiec to same cudowności! :)
    A wymianka się organizuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie pierwsze powieści już za mną i bardzo je sobie chwalę. Teraz zaś czekam na Hopeless.

    OdpowiedzUsuń
  4. O "Obsydianie" już słyszałam i bardzo mnie zainteresowała ta pozycja. Z resztą średnio, ale może kiedyś z ciekawości którąś z nich przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę by poznać bliżej Obsydiana :)) To coś dla mnie :))

    Pozdrawiam Ciepło :*:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie "Obsydian", muszę mieć tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hopeless wydaje się ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych propozycji wybieram Dziesięć płytkich oddechów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym przeczytać Hopeless :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszysko okaże sie w tak zwanym praniu, czkam na recki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna okładka tych "dziesięciu płytkich oddechów"...

    OdpowiedzUsuń
  12. "Hopeless" to książka, którą z pewnością przeczytam. Tyle się naczytałam pochlebnych opinii na jej temat, że aż muszę ją mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń