Stosik #8

Udostępnij ten post

Ostatnio na blogu pojawia się więcej "zapychaczy" niż bym chciała, jednak tak rekompensuję Wam moją chwilową nieobecność. Już myślałam, że dzisiaj to będzie koniec, będę mogła z czystym sumieniem powiedzieć, że mam wakacje, a tu niespodzianka- jeszcze jutro i mam nadzieję, że to będzie koniec :))


Od dołu:

"Dżentelmen nie w każdym calu"- Mary Jo Putney- bo mam słabość do romansów :))
"Kochanek doskonały"- Madeline Hunter - j.w
"Zamieniona"- Amanda Hocking- jedno zdanie. Jedno zdanie przekonało mnie, aby ją wypożyczyć ^^
"Druga szansa"-Katarzyna Berenika Miszczuk- a  tutaj to nawet nie wiem dlaczego ją mam. O autorce słyszałam, o książce też. No cóż- zobaczymy :D
"Baśniarz"-Antonia Michaelis- Wszyscy w blogosferze zachwalają "Baśniarza", mam i ja :) Och przepraszam- ami. jest chyba tą książką zawiedziona :D
"Rebeliant"-Marie Lu- Ostatnio nabrałam ogromnej ochoty, aby zaglądnąć do "Rebelianta" :)
"Papierowe miasta"-John Green- wreszcie! Nie jest to co prawda GNW, od których chciałam zacząć przygodę z autorem, ale to to za bardzo zachwalany w blogosferze autor, żeby nic nie znać :)

I tak prezentuje się mój stosik na czerwiec no i pewnie lipiec. Tym bardziej, że czytam teraz "Marynarkę" oraz dwie inne książki i nie mam na nic czasu :(  I jeszcze do czytania książki z poprzedniego stosiku. Ehh, kiedy ja to nadrobię?

Dziękuję za wszystkie komentarze pod tym postem, gdzie życzyliście mi, aby moje życzenia się spełniły. I tak oto dwa z nich mogę "odhaczyć" :)
Pierwsze z nich to okulary. Niestety nie zrobiłam zdjęcia, ale są rewelacyjne ! :P
A drugie życzenie to to:

( bo tło musi być ^^)

Broszka to prezent od najlepszych dziewczyn na świecie, które postanowiły zrobić mi niespodziankę z okazji roczka bloga ^^ Wiecie, że jesteście niesamowite prawda? :D


36 komentarzy :

  1. Chętnie przygarnęłabym Baśniarza :) Mam na tę książkę ochotę od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko Ty masz słabość do romansów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A no jestem! Jestem zawiedziona Baśniarzem i aż zdrętwiałam jak go u Ciebie ujrzałam! ;p Ale to Ty się teraz będziesz z nim męczyć, pamiętaj tylko że Cie ostrzegałam ;p haha ;) wpadnę zobaczyć efekty oczywiście :)
    Drugą szanse Ci polecam, miałam co prawda pewne zastrzeżenia, ale myślę, że Ci się spodoba :)
    No i cieszę się razem z Tobą okularami, Kosogłosem i broszką
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać, oj będę :) Wiesz jak mi się nie spodoba, będziemy mogły razem pogadać, jaki ten "Baśniarz" jest paskudny :D
      Cieszę się, że cieszysz się wraz ze mną ^^ A "Kosogłos" niestety nie mój, ale pasował mi jako tło :D

      Usuń
  4. fajny prezent :) sama bym przygarnęła taką broszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm..świetny stos!!! Miłego czytania! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. A wiesz jakie było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłam Greena w mojej bibliotece? Totalnie się tego nie spodziewałam :) Szok ogromny ^^

      Usuń
  7. Z twojego stosiku tylko ,,Baśniarza'' znam i czytałam. Natomiast chciałbym poznać książkę Greena.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny stosik! I broszka, chciałabym taką *.*
    Życzę miłej lektury i gorąco pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają ^^
      dzięki :)

      Usuń
  9. O MOJ BOZE! Wiesz moze gdzie mozna kupic taka broszke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem skąd dostałam swoją, jednak widziałam takie o tutaj:
      http://kinkykiki.pl/index.php?p1990,broszka-kosoglos-stare-zloto

      Usuń
  10. Ta broszka jest extra :) a ja dalej myślę o tym białym zegarku, ale nie mogę go kupić, bo mam uczulenie na metal, musiałby być antyalergiczny :((((( stosik fajny, Greena sama muszę zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! Już kilku osobom spodobały się te zegarki ♥
      I nie zazdroszczę. Ja mogę kupować co chcę nie martwiąc się tym czy mnie uczuli czy nie :)

      Usuń
  11. Widzę same wspaniałości na tym stosiku ^-^

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny stosik!
    "Rebeliant" jest świetny, podobnie jak "Zamieniona". "Papierowe miasta" są genialne!
    Chętnie podkradłabym " Drugą szansę" oraz "Baśniarza". :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne koleżanki, broszki zazdroszczę *.* no i piękny stosik, też mam w planach Papierowe Miasta! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jasne, że rewelacyjne♥ A ja nie mogę już doczekać się czytania :))

      Usuń
    2. Nominowałyśmy Cię do kolejnej zabawy, dość ciekawa, więc mam nadzieje, że się skusisz :)) http://literary-land.blogspot.com/2014/06/wymarzone-czytadeko.html

      Usuń
  14. sporo pozycji masz Kochana, które z chęcią bym przeczytała!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam Baśniarza, świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prezenty:)
    U nas konferencja w środę.
    Masz śliczny stosik, którego bardzo zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a u nas w poniedziałek ( ten 23. 06) :) Ale teraz to już prawie-że-oficjalnie mamy wakacje ^^

      Usuń
  17. "Papierowe miasta" i "Rebeliant" - genialne! "Druga Szansa" - taka średnia, a "Baśniarza" bym podebrała :D Zazdroszczę pięknej broszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszyscy kusicie, że nie wiem od czego mam zacząć :P

      Usuń
  18. "Baśniarz" od miesięcy tkwi na na mojej Książkowej Liście Marzeń :) Jestem bardzo ciekawa jakie zrobi na Tobie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny stosik. O Baśniarzu tyle dobrego się naczytałam, że chętnie tę książkę z Twojego stosiku przygarnęła bym do siebie ;) Ciekawe czy Ty również będziesz nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stosik. Ukradłabym Baśniarza, Papierowe Miasta i Rebelianta...
    Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń