Podsumowanie miesiąca- maj 2014

Udostępnij ten post


weheartit.com


Chcąc nie chcąc, maj za nami, a mi zostały praktycznie dwa ostatnie tygodnie intensywnej nauki. A zamiast uczyć się na edb, siedzę tutaj i piszę posta ^^ Narzekać będę juto :D
Maj wypadł super. Udało mi się przeczytać 9 książek, zorganizować wymiankę książkową, opublikować wish listę, a przy okazji dowiedzieliście się kilku faktów z mojego czytelniczego życia.

Wybaczcie, ale nie mam już siły linkować każdej przeczytanej książki, jeśli ktoś były zainteresowany, wystarczy kliknąć na "maj" w prawym bocznym pasku bloga :)

W maju stuknęło 3 426 wyświetleń (!). Jestem dumna ^^ 

Hmm, co jeszcze? Mówi się, że jak się dużo rzeczy planuje to w końcu nic z tego nie wychodzi. Ja jednak wierzę, że w tym przypadku się to nie sprawdzi, ponieważ mam mnóstwo planów na czerwiec. 
Już jutro lub pojutrze nowa seria postów, za tydzień pojawi się długi ( bądź i nie ) post na temat tego co udało mi się osiągnąć i jak się zmieniłam po roku blogowania, wszak już 9 czerwca rocznica bloga ^^ Jak już wspominałam nic na tę okazję nie szykuję, ponieważ pojawiła się wymianka i to ona jest swego rodzaju prezentem rocznicowym :)) Jednak obiecuję, że jakiś konkurs potem się pojawi :) 
Co więcej? Zobaczymy :D

A teraz gorąco Was żegnam i zabieram się do nauki edb :(
Zostawiam Was z miłym akcentem:




8 komentarzy :

  1. Oby Czerwiec był jeszcze lepszy!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci pomyślnej i szybkiej nauki, żebyś prędko do nas wróciła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że pracowity maj. Dla mnie niestety mniej aktywny w strefie blogowej i czytelniczej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanego czerwca..
    Ej, ja też powinnam się uczyć na EDB... ?
    Czekam na nowe posty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na egzaminach. Za mnie też trzymaj kciuki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, gratuluję roczku, jeszcze kilka dni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. już niedługo roczek bloga! gratulacje i życzę powodzenia! Poza tym zgłaszaj się u mnie w czerwcu w konkursie, może to ten miesiąc będzie Twoim szczęśliwym;P

    OdpowiedzUsuń