Podsumowanie miesiąca- czerwiec 2014

Udostępnij ten post




Chyba stanie się to tradycją, jeśli przy każdym podsumowaniu będziemy pisać "jak ten czas szybko leci" ;)
Dopiero pisałam podsumowanie maja i przygotowywałam się do czerwca. A teraz koniec roku już za mną, pierwszy rok w technikum również, a ja stoję u progu lipca i nieśmiało pukam do jego drzwi.

Czerwiec zleciał mi beż żadnych ochów i achów, gdyż przeczytałam tylko 4 książki, ale za to jakie!

Lisa Kleypas- "Znajdź mnie"
Mirosław Tomaszewski- "Marynarka"
Marie Lu-"Rebeliant"
Nora Roberts-"Lasy w płomieniach"

3 zrecenzowałam, jedna czeka w kolejce i doczekać się nie może ;P
Poza tym w ubiegłym miesiącu więcej pojawiło się typowych zapychaczy, niż konkretnych postów. Wczoraj minął termin wysyłania paczek, a na zdjęcia czekam do 18 lipca. W konkursach wygrałam dwie książki: "Córka burzy" oraz "Delirium" :)

Niemniej jednak są dwie rzeczy, z których w tym miesiącu ucieszyłam się najbardziej ♥ Po pierwsze- rocznica bloga- o niej rozpisywałam się tutaj , więc chętnych, którzy jeszcze tego nie czytali to zapraszam.
Po drugie ( tutaj proszę o fanfary) nawiązałam współpracę z Wydawnictwem Colorful Media ! Cieszę się okropnie, ponieważ jest to pierwsza moja współpraca♥

PS W Biedronce kupiłam ostatnio "Zbuntowaną" za 24,99 ♥ Jeśli są jacyś chętni to rozglądnijcie się w Waszych Biedronkach :)


20 komentarzy :

  1. Oooo, a nie widziałaś może "Niezgodnej" tyle, że w normalnej niefilmowej okładce? Bo tylko jej brakuje mi do kolekcji i zależy mi bardzo na normalnej okładce, a nigdzie jej znaleźć nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nawiązanej współpracy! I życzę nawiązania nowych :)
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo wakacyjnego czytania! ;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę "Delirium" i oczywiście współpracy! Jak ja lubię to wydawnictwo... Powodzenia w lipcu!
    (eh, ID <3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się odczekać,aż zacznę czytać ^^
      ID ♥

      Usuń
  5. Gratuluję wyników! Oby lipiec był jeszcze lepszy :3 Pozdrawiam !! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników, a także nawiązania współpracy! :)
    Pozdrawiam, Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nawiązanej współpracy i życzę udanego wypoczynku:) "Delirium" to idealna książka na lato, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również w tym miesiącu nawiązałam swoją pierwszą współpracę. Gratuluję wyników i udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z powodu współpracy :) A "Delirium" polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też widziałam i gdy tylko ją zobaczyłam od razu znalazła się w moich rękach a ja przy kasie z mniejszy budżetem :) Rozglądam się teraz za Wierną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nawiązania współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyników i współpracy, 4 to dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa, uwielbiam "Delirium" i czuję, że Ci się spodoba:) Nie wiem czy wiesz, ale w sieci jest już pierwszy odcinek serialu, który nakręcono na podstawie książki. Chyba go nawet zaraz włączę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję wyników i współpracy życzę kolejnych.

    OdpowiedzUsuń