Nietypowy zestaw pytań od Kamila ;)

Udostępnij ten post

Dokładnie miesiąc temu zostałam zaproszona do Nietypowego Liebstera u Kamila . Początkowo plany były inne, miałam nie brać w tym udziału, gdyż w pytaniach przewijają się postacie, których nie znam, a czasem to nawet nie kojarzę O.o
Nie mniej jednak udział biorę. Zobaczcie jak sobie poradziłam:

1.Jeśli chciałbyś/abyś zrobić na złość Wiedźminowi Geraltowi to w realia jakiej książki przeniósłbyś/abyś jego postać i dlaczego?
Pierwsze pytanie i już poległam. Nie wiem co ma m tutaj napisać, więc uznajmy, że-tutaj-pisze-coś-mądrego-i-kreatywnego :P

2.Gdzie wolałbyś/abyś spędzić sobotni wieczór-spotkanie towarzyskie u Voldemorta czy ognista kolacja u Saurona? Why? 
Z tej dwójki przynajmniej Voldemorta kojarzę więc niech będzie on. Ale tylko dlatego, że wiem jak on wygląda ;) Ale i tak zdecydowanie bardziej w sobotni wieczór wolałabym urządzić sobie wieczór domowego spa czy coś ;D

3.Gdybyś mógł/a posiąść jedną kompletnie bezużyteczną supermoc to jaka by ona była?
Ehh miałam ochotę napisać tutaj, że zostałabym syrenką z H2O i mogłabym zamrażać wodę czy coś. Ale nie było by to bezużyteczne. Dlatego chciałabym umieć zamieniać przedmioty w kolory. Nie wiem jak wyglądałoby to w praktyce, ale to nie szkodzi.

4."Korzeni nie widziało niczyje oko
a przecież to coś sięga bardzo wysoko
od drzew wybujało wspanialej,
chociaż nie rośnie wcale"
O czym mowa?
Zgodnie z poleceniem nie zaglądałam do tych internetów i nie mam pojęcia o czym mowa ;)

5.Wymyśl najlepszy komplement, jaki mogłabyś powiedzieć Gollumowi.
"Ładne masz oczęta skarbie (tutaj ma być jeszcze mrugnięcie)". To tyle. Nie umiem mówić komplementów.

6.Trafiasz ciemną nocą w gęstą dżunglę. Nie wiesz gdzie jesteś, nie masz żadnych niezbędnych rzeczy by przetrwać, nie wiesz co czai się w mrocznej głuszy. Możesz natomiast przywołać jednego z literackich bohaterów, który będzie Ci towarzyszył. Kogo wybierzesz?
Tutaj już na samym początku wiedziałam kogo wybiorę. Oczywiście Katniss. Ona by mi pomogła ;)

7.W jakich zajęciach Hogwartu/wykładanych na Hogwarcie chciałabyś uczestniczyć i dlaczego?
Wybaczcie wierni fani HP, ale ja jestem totalną ignorantką, jeśli chodzi o tego bohatera. Nie czytałam książek, nie oglądałam filmów- nie wiem kompletnie nic!

8.Pojedynek detektywów: Herklues Poirot czy Sherlock Holmes?
Tego pierwszego znam wyłącznie w wersji książkowej, drugiego zaś tylko w tej filmowej. Pozostanę jednak wierna literaturze i wybieram Poirota.

9.Książka, która wywarła na Tobie największe wrażenie i na zawsze pozostanie w Twej pamięci to...?
Myślę, że najbardziej adekwatną odpowiedzią są "Igrzyska śmierci".

10.W jaki sposób wykorzystałbyś/abyś książki do obrony w trakcie apokalipsy zombie?
Zrobiłabym to samo co zwykle robią Kudłaty i Scooby, gdy uciekają przez jakimś potworem. Oni zajmują jego uwagę, czymś kompletnie rozbrajającym i w zasadzie niemożliwym. Ja natomiast dałabym takiemu zombiakowi książkę do ręki i zaczęła uczyć go czytać. Nie mam pojęcia, czy pomogłoby to mi w czymś, niemniej jednak uczymy się na błędach ;D

11.Jak często czytasz na wc-ecie?
No Kamil tu mnie masz! Zdarzyło się kilka(naście)(dziesiąt)(set) razy ;P

Traktujcie niektóre moje odpowiedzi z lekkim przymrużeniem oka. Mam dziś zdecydowanie dobry dzień i troszkę głupawka mnie dopadła ,a i wspaniały humor nie opuszcza ;D 




9 komentarzy :

  1. Rzeczywiście nietypowe te pytania. Piosenka genialna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jednak zdecydowałaś się odpowiedzieć na pytania. : Bardzo miło się czytało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, pierwsza osoba , która wybrała Poirota! Dzięki za odpowiedzi! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe i nietypowe pytania. Z zaciekawieniem czytałam odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na tak dobrany zestaw pytań poradziłaś sobie super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytania ciekawe, odpowiedzi również - czytało się bardzo przyjemnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwne te pytania :)

    Zapraszam do siebie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń