Moja wymiankowa paczka plus garść innych informacji

Udostępnij ten post

Hej, hej :d
Jak może zauważyliście, chwilę mnie tutaj nie było, a to dlatego, że miałam drobne problemy z komputerem, ale jak na razie jest w porządku, więc powróciłam ;D
Obecnie czytam 3 książki jednocześnie, ale jakoś żadnej nie potrafię dokończyć. Mam nadzieję, że jest to tylko chwilowe i z czasem będzie lepiej.
Oficjalnie zaczęłam już wakacjowanie, więc pozostaje nic tylko się cieszyć ^^
W tym tygodniu otrzymałam dwie paczki. Jedna wymiankowa, druga zaś zalicza się do Doomisiowych wygranych.

Książkę wygrałam u Patrycji za co raz jeszcze  dziękuję ^^

A tutaj widzicie moją paczkę z wymianki, którą przygotowała dla mnie Monika . Znalazłam tutaj i książkę, pocztówkę oraz mnóstwo słodyczy( w tym moje ulubione żelki♥) ! ♥ Dziękuję !


I moje 4 ostatnie zdobycze:


  •  pewien tajemniczy zeszyt, który jak kiedyś tam się zapełni, będzie miał swoją premierę na blogu
  • śliczny lakier do paznokci ze złotymi drobinkami
  • oraz kolejne dwa marzenia z mojej wish listy, czyli śliczne zegarki Geneva ♥
Ze wszystkiego jestem  niezmiernie zadowolona i szczęśliwa ;))

Nie chcę wyjść na zrzędę, ale zostały dwa dni do wysyłki paczek wymiankowych, a ja jak na razie prawie wcale nie dostałam informacji o ich stanie- czy zostały wysłane, czy dotarły. Umówmy się więc, że zdjęcia dodajemy do 18 lipca okej? :)

10 komentarzy :

  1. Cieszę że paczka dotarła bez problemu :-) Jeszcze raz miłej lektury i smacznego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wymiankowa paczuszka doszła, fajne prezenty:)
    Tak to niestety jest, ze niektórym za ciężko napisać, że wysłali/doszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zegarki i ciekawa paczka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczka wymiankowa :) Ja już chyba pisałam, że swoją wysłałam. Nawet napisałam maila do Oli, czy paczuszka dotarła i dotarła. Ale fotorelacji jeszcze nie ma :c
    Czekam na swoją z niecierpliwością :3
    Pozdrawiam gorąco w ten paskudny, deszczowo-burzowy dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam małą obsesję na punkcie zesytów ale tylko do czasu póki są puste :D i muszą miec ładną okładkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję Córki Burzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj super że masz Córkę Burzy. Znam autorkę i wiem, że fajnie pisze ;))
    Pozdrawiam,
    Natalia :3

    OdpowiedzUsuń