Wish lista, czyli subiektywna lista prezentów na Dzień Dziecka

Udostępnij ten post

Ostatnio natknęłam się na kilka postów, gdzie blogerki pokazują najfajniejsze prezenty na Dzień Dziecka.
Każdy zawsze lubi dostać prezent i ja nie jestem wyjątkiem :)  Postanowiłam więc stworzyć własną listę z takimi podarunkami.
Jest to lista czysto subiektywna i dotyczy tylko mnie i moich zachcianek :D
Kolejność przypadkowa:

1. Zegarek Geneva

W tych zegarkach zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Piękne kolory, piękne wykonanie i tak ładnie na ręce wyglądają. Są prześliczne. Moimi faworytami są biały i miętowy ♥
Można znaleźć:
Tutaj ( źródło zdjęcia)
Inne kolorki
SPEŁNIONE!

2. Broszka z Kosogłosem
Jako fanka "Igrzysk śmierci" marzę o posiadaniu takiej broszki :)
Oglądałam różne wzory, modele i kolory, ale to ta najbardziej przypadła mi do gustu ^^
Można  znaleźć:
Tutaj ( źródło zdjęcia)
SPEŁNIONE!
3.Okulary przeciwsłoneczne
Jako osoba z wadą wzroku, 6 lat nosiłam okulary. Jednak od kilku miesięcy zrobiłam mały krok i można mnie spotkać w soczewkach ( w okularach chodzę tylko w domu). A że nastało lato marzą mi się okulary przeciwsłoneczne. Tutaj podałam tylko przykładowe ( w takim kształcie wyglądam najlepiej) :))

Można znaleźć:
Tutaj ( źródło zdjęcia)
Oraz wszędzie indziej :))
SPEŁNIONE!
4. Krótkie granatowe conversy



Te buty to może niekoniecznie prezent akurat na Dzień Dziecka, ale kiedyś sobie takie kupię. Albo bordowe. Oba kolorki mi się podobają ^^

Można znaleźć:
tutaj

5. Spódnica długa do ziemi
Te spódnice podobają mi się odkąd w tamtym roku zobaczyłam jedną na wystawie sklepowej. Kiedyś sobie taką kupię ^^

Można znaleźć:
klik ( źródło zdjęcia)


6.. Książki



No bo książek zabraknąć tutaj nie mogło ^^

Tak prezentuje się moja wish lista. A teraz trzymajcie kciuki, żebym spełniła choć jedną zachciankę z tej listy ^^

Miłej niedzieli :))


20 komentarzy :

  1. Hmm sama chyba utworzę taką listę. Zawsze piszę rodzicom kartkę z tytułami książek, które chce dostać na Święta czy urodziny. Fajne spódnice :> i książki oczywiście ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka Kosogłosa jest cudowna, a z książek marzy mi się pozycja Greena. Nie pozostaję mi nic innego, jak tylko życzyć Tobie tych wszystkich rzeczy! Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zegarek. Może ja też naciągnę na taki rodziców. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna lista, może też taką stworze, szczególnie że niedługo urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się broszka. I oczywiście conversy (oba kolory ładne) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek w kolorze miętowym podoba mi się najbardziej. Te długie spódnice są wspaniałe, mi również takowa się marzy ;) Książki to chyba najlepszy prezent jaki może istnieć. Zazdroszczę wymianę okularów na soczewki. Ja swoje noszę już od chyba 11 lat i myślałam, żeby też zacząć nosić soczewki, ale trochę się obawiam, głównie nakładania i zdejmowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też muszę kupić sobie długą spódnicę ;) Na Dzień dziecka zażyczę sobie chyba torbę albo zegarek - jeszcze nie zdecydowałam :)
    P.S.: Na moim blogu jest już notka "Jakim jestem czytelnikiem?" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe rzeczy, przez Ciebie muszę mieć ten zegarek :D teraz mam taką pracę, że nie za bardzo mogę mieć przy sobie komórkę, gdzie zawsze sprawdzałam godzinę, więc już w tamtym tygodniu myślałam o zegarku :)))) biały jest śliczny i tani :) broszka też rewelacja :D conversy mam czarne i pluję sobie w brodę dlaczego kupiłam czarne, a nie białe?!? ;o pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam smaka na taką długą kolorową spódnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa lista :D ja swój prezent na Dzień Dziecka dostałam w połowie kwietnia, bo był to dość drogi podarunek, ale jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarek jest cudowny. Sama chętnie przyjęłabym taki w prezencie na Dzień Dziecka, gdyż mój obecny już się trochę zużył i wyblakł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do książek to się też zgodzę <3
    Chętnie tu zajrzę jeszcze :))
    Zapraszam do siebie, będzie mi miło :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama uwielbiam zegarki, więc też przydałby mi się taki cudny zegareczek, zwłaszcza ten biały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej przekonują te książki, podałaś ciekawe propozycje do czytania. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarki mi się podobają i oczywiście książki ;) Czytasz e-booki? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najbardziej bym się ucieszyła z książek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi to już chyba nie wypada tworzyć listy na dzień dziecka, ale Twoja jest genialna. Również podobają mi się zegarki i oczywiście książki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa lista, oczywiście swoją uwagę skupiłam na książkach. Ja już dnia dziecka nie obchodzę, ale Tobie życzę, by choć część z tej listy wpadła w Twoje ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zegarek jest świetny! Strasznie mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń