Podsumowanie miesiąca- kwiecień 2014 + Doomisiowe wygrane #5

Udostępnij ten post


weheartit.com

Pod ilościowym względem książkowym, kwiecień okazał się gorszy niż marzec. Jednak jeśli przełożyć to na jakość, jestem bardzo zadowolona. Poznałam naprawdę świetne lektury.

  • Przeczytałam 4 książki:

"Niezgodna"
"Toksyna"
"Ich pięcioro"
"Czerwień rubinu" (recenzja jutro lub pojutrze)

  • Na blogu pojawiło się 11 postów
  • Stuknęło 2283 wyświetleń
  • Obejrzałam 3 filmy:
Niezgodna ♥

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna
Królewna Śnieżka ( czeka w kolejce do opisania)

  • Pojawił się stosik, który na chwilę obecną powiększył się już o 6 książek (!). Także mam co czytać :)
  • Nawiązując do drugiej części tematu posta- oto co przywędrowało do mnie w tym tygodniu:

Wygrana u http://miye.eu/

Majówka zapowiada się całkiem ciekawie, tym bardziej, że moja przedłuża się, aż do 7 maja włącznie ♥ Wiecie- matury :))
Także pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego odpoczywania :))

8 komentarzy :

  1. Ha! gratuluję i oby tak dalej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tej długiej przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też zazdroszczę:)
      Miłej lektury i czekam na Twoją opinię na temat Czerwień rubinu.

      Usuń
    2. :D
      A opinia pojawi się na dniach :))

      Usuń
  3. Czytałam ,,Czerwień rubinu" i bardzo mi się spodobała, wiec czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobała :)) Jak już pisałam- opinia pojawi się za niedługo :D

      Usuń
  4. Gratulacje :) miłego długaśnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń