Pierwsza wymiana wakacyjna ! Zapraszam :))

Udostępnij ten post

Myślałam i dumałam co by tutaj wymyślić w ramach konkursu na rocznicę mojego bloga. Miałam kilka propozycji zarówno nagród jak i zadań do wykonania, ale to jeszcze nie było to.
I pewnego dnia ( tak tak wiem jak głupio to teraz zabrzmiało:D) wpadłam na pomysł, żeby może zorganizować wymiankę. Pomysł krążył i krążył i nagle przyjął pewien kształt. Zebrałam się w sobie,uwierzyłam w siebie ( jak mi to napisała pewna dobra duszyczka :D) i tak powstała moja pierwsza wymiana :))
Dlatego, że organizuję wymianę, konkursu rocznicowego nie będzie, ale ale- spodziewajcie się czegoś w późniejszym czasie :)) Uważam, że jest to fajny i ciekawy pomysł, i ma on szansę powodzenia, bo oglądałam inne takie akcje.
Na czym w ogóle polega wymiana książkowa?
Zobowiązujesz się do przygotowania i wysłania paczki określonej osobie, a w zamian za to sam też dostajesz taki prezencik. Łatwe? No pewnie, że tak ! :))




13 ZŁOTYCH ZASAD:

1.Zapisy do pierwszej wymianki książkowej trwają od 4 maja do 30 maja 2014 roku.

2. Wymiana przeznaczona jest tylko dla osób prowadzących bloga. Dlaczego? A dlatego, że jak dostaniemy paczkę, należy zrobić jej sesję fotograficzną i zdjęcia wstawić na swojego bloga wraz z dopiskiem od kogo otrzymaliśmy przesyłkę. Potem link do tej fotorelacji wrzucić na mojego bloga pod właściwy post ( on się dopiero pojawi, poinformuję Was o tym ), a ja zrobię coś podobnego do fotogalerii :))

3.Losowanie par wymiankowych odbędzie się 1 czerwca 2014 roku. Tego samego dnia, roześlę też wiadomości z informacjami o osobie, która jest naszą wymiankową parą.

4. Przesyłka MUSI być wysłana z potwierdzeniem nadania na własny koszt!

5. Do zabawy zapraszam osoby, które ukończyły 13 rok życia!
Od każdej zasady są wyjątki, więc jeśli masz mniej niż 13 lat i chcesz wziąć udział w zabawie- napisz, a ja  poczytam Twojego bloga i wtedy zadecyduję czy weźmiesz udział w wymianie czy też nie.

6. Po otrzymaniu przesyłki dobrze byłoby poinformować naszego darczyńcę o tym fakcie. Niech się nie zamartwia :)

7. Przesyłkę wysyłamy do dnia 30 czerwca 2014 roku!

8. Aby wymiana się odbyła musi zgłosić się co najmniej 9 osób.

9. W paczce powinny znaleźć się:

  • Książka- nie musi być nowa, ważne by nie była zniszczona*. Tematyka?- Staramy się trafić w gust osoby, którą obdarowujemy. Pomogą nam w tym konta na różnych portalach, blogi, czy indywidualne rozmowy*. Książka może wystąpić w liczbie pojedynczej jak i mnogiej. To ile książek znajdzie się w paczce zależy od naszej wymiankowej pary.
  • Pocztówka* lub zakładka do książki
  • Tzw. umilacze, czyli coś do picia i na słodko, co uprzyjemni nam czas podczas czytania :)
  • Ewentualnie list- Ważne jest, by osoba obdarowana wiedziała od kogo otrzymała prezent. W liście można zawrzeć swoje imię, nick z blogosfery, może adres bloga. Po prostu coś po czym zidentyfikujemy adresata.
10. Bawimy się tylko na terenie Polski, tzn. że aby wziąć udział w wymiance, musisz mieć adres korespondencyjny w Polsce.

11.Pamiętajmy o tym, że wymiana ma być przede wszystkim dobrą zabawą, a nie rywalizacją czy postępowaniem typu "chcę dostać, ale nie wyślę".

12. Wasze adresy będą mi potrzebne tylko po to, aby przesłać je Waszej parce wymiankowej. Nie wykorzystam ich w żadnym innym celu.

13.Osoby zainteresowane pomysłem wymiany, proszone są o:

  • Zostawienie komentarza pod tym postem. Powinno to być coś typu "zgłaszam się", "z chęcią dołączę do zabawy" etc.
  • Umieszczenie banerka akcji na swoim blogu*
  • Przesłanie na adres wymiana.wakacyjna@onet.pl  uzupełnionego formularza, który znajduje się poniżej; w temacie maila wpisać:

"Wakacyjna wymiana książkowa u Doomisi"- [ swój nick]
Proszę Was żebyście w temacie maila wpisali ten sam nick, z którego zgłosiliście się w komentarzu, tak żebym nie miała problemu z rozpoznawaniem Was :)

Krótki formularz zgłoszeniowy:
1.Imię i nazwisko
2.Adres korespondencyjny
3.Co czytam? Czyli opisz mi jakie gatunki książkowe lubisz, a czego nie. Co cenisz w powieści, a co napawa Cię przerażeniem? Może ulubionych autorów. Tę informację wysyłam osobie, która szykuje dla Ciebie paczkę.
4. Adres bloga oraz link do jakiegokolwiek konta np. lubimyczytać.pl, granice.pl, nakanapie.pl
5.Opcjonalnie- napisz coś od siebie. Cokolwiek, co chciałbyś żeby ta druga osoba  przeczytała :)
6. Wyrażam zgodę na przesłanie mojego adresu mojej parce wymiankowej. ( Ta informacja jest tylko dla mnie, tak abym nie miała żadnych wątpliwości)


Wysłanie maila jest jednoznaczne z przystąpieniem do wymianki, nie można się już wypisać, także proszę o dokładne przemyślenie swojej decyzji.
Każda osoba, która chce wziąć udział w wymianie zobowiązuje się do wysłania paczki w określonym przeze mnie terminie tj. do 30 czerwca 2014 roku. Powinna też przeczytać obowiązujące ją zasady oraz je stosować.
Nie jest obowiązkiem obserwowanie mojego bloga, jednak to tutaj będę na bieżąco publikowała wszystko co będzie dotyczyło wymiany, więc lepiej, żeby czegoś nie pominąć :))


*Pod pojęciem niezniszczona rozumiem: brak plam, brak zagiętych rogów,brak podartych kartek, brak zaznaczeń długopisami etc.
*Indywidualne rozmowy, czyli możesz skontaktować się z Twoją parą wymiankową i popytać ją o to co lubi czytać czy co ją interesuje, żeby jak najlepiej trafić z prezentem.
*Do paczki może być dołączona pocztówka. Chodzi mi o pocztówkę z miasta, w którym mieszkasz, ale i niekoniecznie. Może to być również karta, z jakimś fajnym motywem.
*Umieszczenie banerka akcji na swoim blogu nie jest obowiązkowe, aczkolwiek byłoby mi bardzo miło :)




Ufff! Trochę dużo czytania, jednak zrozumcie- pierwsza moja wymiana- chciałabym wszystko jak najlepiej i najdokładniej objaśnić. W razie pytań-piszcie :))

Lista uczestników:
1. alinka malinka
2. Katarzyna K
3. Alicja Dominika
4. FunVirtualnaJa
5. recenzje ami.
6. madziusia
7. Gabriela Hanna
8. szczęśliwy zakątek
9. Marta Dzwonkowska
10. MadeleineHandMade
11. świat marity
12. Asikowy Kącik
13.justyna9ewa

44 komentarze :

  1. Brzmi ciekawie, ale jeszcze się zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam i ciekawe :) też się zastanowię, jednej rzeczy nie rozumiem, ale zmęczona jestem i może nie doczytałam dokładnie, przeczytam więc jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o co konkretnie chodzi? Ja mogę pomóc :))

      Usuń
    2. Już wszystko wiem;* świetnie wyjaśniłaś tylko ja mam ostatnio problem z czytaniem ze zrozumieniem :D taki chaos chodzący jestem :D chodziło mi o to skąd mam wiedzieć komu ja kupuję, a przecież pisze jak wół :D

      Usuń
    3. A no to jak wszystko jasno wyjaśniłam to się cieszę :))

      Usuń
  3. Brzmi nieźle, ale jeszcze się nad udziałem zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, jednak muszę się jeszcze zastanowić. Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zgłaszam! Maila wyślę w przeciągu 30 minut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mamy już pierwszą uczestniczkę :D

      Usuń
  6. Super pomysł! Myślę, że się sprawdzi :) Niestety, ja nie mogę wziąć udziału - moje półki wypełniają tylko książki ulubione lub jeszcze nieczytane. Ale może jak zdecydujesz się na drugą edycję coś się uzbiera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga edycja powstanie tylko wtedy, kiedy pierwsza nie okaże się niewypałem :D

      Usuń
  7. Good idea! Pewnie się zgłoszę, chociaż muszę to jeszcze porządnie przemyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zapraszam zapraszam :D

      Usuń
    2. dobra, to chętnie dołączę :D Formularz już wysłałam, mam nadzieje, że dojdzie, bo mam dziś jakieś problemy z internetem ;/

      Usuń
  8. Chętnie się zgłoszę :) Sama kiedyś myślałam o stworzeniu takiej wymiankowej akcji, dlatego służę Ci również pomocą w organizacji zabawy. Za chwilkę wyślę swój e-mail.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dołączenie, i za samą propozycję pomocy :) Jeśli nie będę czegoś wiedziała to już wiem, do kogo się zgłoszę :D

      Usuń
  9. Genialna akcja, ale jeszcze muszę się zastanowić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł. Niestety nie mam za dużo książek, którymi mogłabym się podzielić :-( No, ale może w kolejnych edycjach wezmę udział :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli rozpatrzałabym pomysł kolejnej edycji, to ta pierwsza musiałaby wypalić :))
      Mimo wszystko dalej zachęcam :))

      Usuń
  11. Co do wymiany to nie jestem jak na razie zdecydowana, ale jeszcze to przemyślę.
    Tak poza tym to chciałabym zaprosić Cię do akcji "Jakim jestem czytelnikiem?". Więcej szczegółów u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę pomyśleć, bo co jeśli osoba, do której wysyłam paczkę, ma zupełnie inne gusta literackie i nie będę miała jej nic do zaoferowania jeśli chodzi o książki? ;)
    Ale pomysł bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się, że uwierzyłaś w siebie i że zorganizowałaś ten projekt! :)
    obiecałam, że się zgłoszę i się zgłaszam ;)
    maila z formularzem wyślę jak tylko będę miała więcej czasu ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam innych do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :) Mam mnóstwo książek na wymianę :)
    Zaraz wyślę e-mail :P

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się zgłaszam:) Będzie to mój pierwszy udział w tego typu akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! Jestem strasznie ciekawa :) Świetny pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja mam pytanko! Jakimi książkami się wymieniamy? Czy takimi o tematyce wakacyjnej, czyli podróże itp. ?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako, że to moja pierwsza wymiana książkowa, chciałam dać temat uniwersalny, niekoniecznie ściśle określony jakimś hasłem. Tematyka książek ma być taka, aby jak najdokładniej wpasować się w sytuację osoby przez nas obdarowywanej. Czyli najprościej mówiąc- wczuwamy się w sytuację osoby, której paczkę przygotowujemy, oglądamy jej bloga, profil na lc, i wysyłamy to co naszym zdaniem sprawi jej największą radość :D

      Usuń
  18. Chętnie przyłączę się do zabawy:)Pomysł bardzo mi się spodobał:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym :) uwielbiam takie akcje, ale w moim przypadku nie byłoby ekonomicznie ze względu na koszty wysyłki, więc Wam życzę miłej wymiany i oczywiście czytania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się, chętnie wezmę udział w wymiance i odpocznę od robótek ;-) Zaraz wyślę Ci mail.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, mam nadzieję, że trafię w gusta mojej wylosowanki, ale nie powinien to być problem skoro każdy swoje gusta wypisuje w mailu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, chociaż nie wiem czy się kwalifikuję, gdyż nie mam konta na żadnym "czytelniczym" portalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic nie szkodzi, najwyżej osoba, która będzie Ci szykować paczkę będzie miała ciut trudniejsze wyzwanie. Zawsze możesz podać w mailu dokładniejsze wskazówki na temat tego, co czytasz :)))

      Usuń
  23. Bardzo fajny pomysł i bez większego zastanawiania się zgłaszam. Banerek znajdziesz tutaj:
    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/

    Fajnie było by zrobić taką listę w poście ile osób już się "zakwalifikowało" do wymianki:).
    A formularz zaraz wysyłam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, dziękuję za radę :)) Postaram się to jak najszybciej uzupełnić :)))

      Usuń
  24. Zgłaszam się! :) Mail już poszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam :) Zapraszam do siebie na różaną wymiankę:
      http://www.somepartfrommyart.blogspot.com/2014/05/rozana-wymianka.html
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Super pomysł :) Oczywiście zgłaszam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeśli jeszcze zdążyłam to zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że również zdążyłam i oczywiście się zgłaszam!
    Zaraz prześlę maila ;)

    OdpowiedzUsuń