Wiosenno-kwietniowy stosik #7

Udostępnij ten post

Jak to się mówi? Święta, święta i po świętach :) Każde kolejne mijają szybciej, czy tylko ja odnoszę takie wrażenie? :)
Było radośnie, było wesoło, czyli tak jak jest najlepiej .
A dzisiaj pojawiam się z nowym stosikiem.


1. Nora Roberts- "Czarne wzgórza" & "Lasy w płomieniach"- Tak to jest puścić Dominikę na biedronkowy kiermasz książek. Miałam w planach kupienie "Błękitnego dymu" pani Roberts oraz "Sekretny język kwiatów". A wyszło  jak wyszło  :D
2. Suzanne Collins- "Kosogłos"- ehh, trzecia i zarazem ostatnia część trylogii. Tak bardzo chcę przeczytać i tak bardzo nie chcę znać zakończenia. Dziękuję Dario :*
3,4,5 .Kerstin Gier- Trylogia Czasu- Tutaj chcę podziękować Sylwii, która udostępniła mi te trzy książki :))
Jestem w trakcie ( a właściwie za niedługo skończę) "Czerwień rubinu", i kurczę zaczynam być na siebie zła, za to, że najpierw obejrzałam film. Ale o tym opowiem Wam kiedy indziej :)

Tak prezentuje się mój stosik. W sumie obie Nory Roberts do stosiku się nie zaliczają,raczej do nabytków, bo czuję, że na razie ich nie przeczytam, ale co tam :)

Przypominam jeszcze, że mam na wymianę książkę Cathy Glass- "Run, Mummy, Run" w wersji po angielsku.

Dzisiejszy dzień, w ogóle jakoś tak pozytywnie nastraja. Nareszcie ładna, kwietniowa ( być może nawet majowa) pogoda i chce się żyć! :) Minusem jest jednak fakt, że jutro trzeba iść do szkoły :( I to jeszcze środa! Zdecydowanie nie lubię środy.

PS Tych, którzy jeszcze  nie czytali o kucyku Beniu, zapraszam do poświęcenia chwilki swojego czasu i przeczytania.

46 komentarzy :

  1. Ładny stosik:) Czytałam trylogię czasu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam sobie poczytać Twoje zdanie na temat Trylogii, ale nie mogę znaleźć :( Nie pisałaś czy ja po prostu nie widzę? :D

      Usuń
  2. Od dawna mam ochotę na książki Kerstin Gier, ale jakoś nie mogę ich dorwać:) życzę miłej lektury i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ten problem, ale koleżanka mi pomogła i się rozwiązał :)) Także życzę Ci, żebyś przeczytała :))

      Usuń
  3. Oj tak, Biedronka okropnie kusi swoimi książkowymi propozycjami i niskimi cenami:) Życzę udanego powrotu do szkoły:) Ja mam więcej szczęścia, bo na uczelnię frunę dopiero w poniedziałek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara ;) Ale ja w sumie nie mam co narzekać, bo za niedługo mam kolejne dni wolne, bo święta majowe no i matury ^^

      Usuń
  4. Dokładnie,też wydaje mi się, że z każdym rokiem czas świąteczny jest coraz krótszy.
    Też muszę w końcu przeczytać ostatnią część ,,Igrzysk śmierci" (ale bardzo boję się zakończenia, mój biedny, kochany Finnick)
    Pogoda prześliczna, a ja do szkoły jutro nie idę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę miłego czytania :) Czekam na trylogię czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosogłosa czytałam ponad rok temu, Trylogia Czasu zaś nie podobała mi się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że Trylogię polubię :D

      Usuń
  7. Za Norę Roberts raczej się nie wezmę, ale z Trylogii czasu została mi tylko Zieleń szmaragdu do czytnięcia :) Udanego czytania. Igrzyska też uwielbiam, ale Kosogłos nie był dla mnie najlepszą częścią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już lecę poczytać sobie Twoją opinię na temat "Czerwieni rubinu" i "Błękitu szafiru" :D
      A dlaczego "Kosogłos" Cię zawiódł?

      Usuń
    2. Czegoś mi w nim zabrakło. Najbardziej spodobała mi się druga część trylogii, była niesamowita. Ale do Kosogłosa z chęcią wrócę jeszcze przed premierą...

      Usuń
    3. I miło mi, że chciało Ci się kopać żeby znaleźć recki książek Gier ;) I jeszcze komentnąć. A ja nie mogę się doczekać, aż zabiorę się za Zieleń szmaragdu <3

      Usuń
    4. Zdania, które słyszałam na temat "Kosogłosa" są strasznie podzielone :)
      Jedni- że ich zawiodła, a drudzy- że była najlepsza :))
      A do recenzji książek Gier się dokopałam, bo chciałam sobie poczytać co inni na jej temat sądzą :))

      Usuń
  8. Tę z numerem jeden chcę przeczytać. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Trylogii czasu przeczytałam jak na razie pierwszy tom, ale właśnie się wymieniłam za całość, więc nareszcie będę mogła czytać dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałabym książki Nory Roberts <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Trylogia czasu świetna <3 Co do Nory Roberts to nawet ostatnio miałam ochote kupić kilka jej książek, ale wyszło na to, że kupiłam coś zupełnie innego. Choć za tę autorkę też mam zamiar się w końcu wziąć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz mi jeśli się mylę, ale to chyba ty napisałaś mi kiedyś, że nawet jak mi się Trylogia nie spodoba, to przynajmniej ładnie na półce wygląda:) I masz całkowitą rację :)) Wyglądają bosko, szkoda tylko, że jak na razie nie mam ich na własność :(
      Dalej nie jestem pewna czy to twoje słowa, ale wiem, że ktoś mi tak kiedyś napisał :D
      A co do Nory Roberts- wiem jak to jest. Kilka razy już wchodziłam do księgarni, czy biblioteki z zamiarem poznania nowego autora, a wychodziłam z tym co znam :D

      Usuń
  12. Jestem wielką fankom 'Igrzysk Śmierci', a mnie osobiście zakończenie serii bardzo zasmuciło i zaskoczyło, udanej lektury i czekam na recke!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę "Trylogii Czasu".
    Igrzyska uwielbiam, więc polecam 'Kosogłosa' z całego serca.
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Pozazdrościć zawsze można :P
      Do niedawna ilekroć ja widziałam Trylogię w stosikach na blogach, to byłam chora na jej punkcie :) Więc myślę, że Ty też kiedyś ją przeczytasz :))

      Usuń
  15. Świetny stosik, prócz Nory Robert czytałam wszystkie pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja zazdroszczę tym, którzy mają Trylogię Czasu przed sobą ;)
    Mnie osobiście Kosogłos okropnie zawiódł... Moim zdaniem to była najgorsza część.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinie, które słyszałam na temat "Kosogłosa" są naprawdę podzielone. Jedni uważają, że to najgorsza część, a drudzy czytali już kilkakrotnie :)
      Nie pozostaje mi nic innego, tylko się przekonać samej :D

      Usuń
  17. Cudowny stosik - tym bardziej, że znajduje się w nim moja najukochańsza seria! ♥ Życzę w takim razie miłej lektury i mile spędzonego Dnia książki! :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że chodzi o "Trylogię czasu" :))
      Dziękuję bardzo ! :)

      Usuń
  18. O, u Ciebie też stosik !;P Piękny! :)

    Chętnie przeczytałabym książki Nory Roberts :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię panią Roberts, choć ostatnio jakoś po nią nie sięgam. "Kosogłosa" i Trylogię czasu czytałam, bardzo polecam. No, cóż, życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same dobre opinie na temat Trylogii czasu :))
      dziękuję :)

      Usuń
  20. Fajny stosik ;) Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  21. Trylogia Czasu podobno dobra, ale nie wiem czy chciałbym ją przeczytać. Natomiast Kosogłos... Mijają już dwa lata, od kiedy go przeczytałem, jest cudowny! Czekam teraz na ekranizację :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna ocena na plus dla "Kosogłosa" :D Mam nadzieję, że mnie również nie zawiedzie :))

      Usuń