Podsumowanie miesiąca- marzec 2014

Udostępnij ten post

Marzec to miesiąc, który dał mi energię do roboty. Więcej czytałam, więcej pisałam na blogu, więcej czasu zajęła mi nauka. Jestem z tego miesiąca, zdecydowanie zadowolona :D

A wyglądał on tak:
  • 8 przeczytanych książek: 
"Dom luster"
"Bez mojej zgody"
"Królowie lata"
weheartit.com


Oprócz tego, miałam ( i chyba nie tylko ja) problem z dodaniem do obserwowanych. Utrzymywało się to przez jakieś dwa tygodnie. Po prostu wchodziłam na czyjegoś bloga, chciałam dodać go do obserwowanych i wyskakiwał komunikat: "Realizacja Twojego żądania jest niemożliwa. Spróbuj ponownie później" ( czy jakoś tak). Nie wiem czy na moim blogu był taki problem, jednak dodałam gadżet "Obserwuj przez GFC". Jest on zaraz pod obserwatorami :D



3/12 roku za mną. Oby tak dalej! ;)

21 komentarzy :

  1. Gratuluję wyników (których bardzo zazdroszczę).
    Też miałam ten sam problem, ale teraz dział bez zarzutów (przynajmniej u mnie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi od dzisiaj niby zaczęło działać sprawnie, jednak kto wie co jeszcze wymyślą :D
      i dziękuję ;)

      Usuń
  2. Gratuluję wyników, choć nie liczby są najważniejsze, a przyjemność z czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się całkowicie, ale tak jakoś miło się patrzy na takie statystyki :))

      Usuń
  3. Łał! Tyle książek przeczytanych w jeden m-ąc?! Ja nie dałabym rady czasowo na przeczytanie tyyylu książek. Aż zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się sobie dziwię :)) Ale nie narzekam :)

      Usuń
  4. super podsumowanie;) lecę nadrabiać zaległości - muszę poczytać o Akademii i Rywalkach!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, miłego dalszego czytania AW, bo mam nadzieję masz w planie, ja polecam ! :D też mam problem z dodawaniem obserwowanych osób i ogólnie częste problemy z tym bloggerem :( teraz ręcznie dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach, mam. Tyle, że ilekroć zawitam do biblioteki, to są wypożyczone :((
      Ja mam nadzieję, że problem już nie wróci :D

      Usuń
  6. Pięknie, pięknie, zwłaszcza ilość książek. :) Te wyświetlenia to rozumiem tylko z marca? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak :D Ahh, żeby tak co miesiąc chciało być :))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Doomisiu wygrałaś w marcowym podsumowaniu wyzwania CLA (Czytam Lit. Ameryk):
      http://basiapelc.blogspot.com/2014/04/podsumowanie-marca-wyzwanie-czytam.html
      wybierz sobie nagrodę (wpisz w komentarzach tutaj):
      http://basiapelc.blogspot.com/2014/04/nagrody-dla-zwyciezcow.html
      Mam nadzieję, że znajdziesz tam coś dla siebie - lista będzie się co jakiś czas zmieniać. Pozdrawiam i gratuluję. Jak wybierzesz nagrodę (wpisz mi w komentarzach), to następnie podaj mi adres do wysyłki: pelc.barbara@wp.pl, pozdrawiam.

      Usuń
    2. Jestem totalnie zaskoczona, ale mile :D Dziękuję bardzo :)

      Usuń