Liebster Blog Award

Udostępnij ten post

Na dziś miałam zaplanowane skończyć recenzję "Czerwieni rubinu", ale...- no właśnie ale. Zostałam nominowana do LBA i wiecie- tak jakoś samo wyszło :)))

Nominacja przywędrowała do mnie od dziewczyn z http://wonderlandof-books.blogspot.com/ . Jest mi niezmiernie miło, że chociaż niekoniecznie zawsze się udzielam, komentuję to i tak zawsze ktoś o mnie pamięta :) Dziękuję :)





1. Wymyśl, krótką historyjkę, w której każde słowo będzie zaczynało się na literę "P"
Pewnego, pięknego, październikowego poranka pani Paulina pobiegła po panią Patrycję. Pani Patrycja przewróciła pojemnik pomidorów, próbując przeskoczyć przeogromną przeszkodę. KONIEC :))

2.Który bohater/bohaterka nie przypadła Ci do gustu? Dlaczego?
I w takim momentach, wszyscy tacy bohaterowie wylatują mi z głowy -,-

3.Myszka Minnie czy Daisy?
Żadnej z nich nigdy nie darzyłam szczególną sympatią, lecz jednak stawiam na Minnie.

4. Napisz , krótką przemowę na wypadek, gdybyś dostała Oscara.
Ohoho, już Oscary chcą mi wręczać ^^ Ja wiem, że wypadki chodzą po ludziach, ale jak na razie nie zapowiada się u mnie wieczór ze sławnymi i bogatymi. Z pewnością podziękowałabym tym osobom, które mnie wspierały i zobaczyły w mojej pracy ( jaka by ona nie była) coś więcej niż ja jestem w stanie ujrzeć.

5.Najdziwniejszy przedmiot w Twoim domu?
Na chwilę obecną przypomniał mi się taki śmieszny przyrząd do nabierania makaronu ^^

6.Co Cię motywuje do działania np. do pisania bloga?
Często ciężko jest mi się zmotywować do zrobienia czegokolwiek, czy to napisanie czegoś na bloga, czy odrobienie zadania, czy nawet wstanie rano z łóżka. Ale powtarzam sobie, że jeśli coś zrobię to osiągnę satysfakcję. Jak widzę nowo napisaną notkę na blogu, to jestem z siebie dumna. I to praktycznie za każdym razem :)

7. Dlaczego (Twoim zdaniem) Kaczor Donald chodził bez spodni?
Może taka moda była :D

8. Znajdź minusy swojej ulubionej serii.
Nie mam jednej ulubionej serii. Jeśli już miałabym szukać czegokolwiek w którejkolwiek to mogłyby być to chwilowe, irytujące zachowania bohaterów,albo niesatysfakcjonujące mnie zakończenia :)

9.Jak myślisz co znaczy po polsku HEARTBURN? (nie patrz do słownika)
Zgodnie z poleceniem nie patrzę i stawiam, że to coś palącego z sercem związanego :D

10.Kiedy jesteś w domu bez głowy?
Ha! Znam na to odpowiedź :D Wtedy kiedy wyglądam przez okno :D

11.Ile najdłużej czytałaś książkę, i co to była za książka?
Ojj nie pamiętam. Często tak mam, że jak nie mogę czytać jakiejś książki, zaczynam kolejną. I takim sposobem, tej pierwszej zazwyczaj nie kończę. Tak było w przypadku "Jutra". Ale nie potrafię teraz wskazać konkretnego tytułu :)




10 komentarzy :

  1. :) jakie fajne pytanka :) zabawne :) i odpowiedzi świetne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pytania, a odpowiedzi też niczego sobie - od razu uśmiech od ucha do ucha! Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj najpierw kończę jedną książkę, zanim zacznę kolejną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze do niedawna też tak robiłam, ale czasem czytanie kilku książek naraz jest przyjemniejsze niż męczenie jednej :)

      Usuń
  4. Dziękujemy za taką szybką odpowiedź. Lepszej historyjki nie wymyśliłabym. Odpowiedź na pytanie 9 to zgaga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą lepsze, ale do mojej nie mam zastrzeżeń :P
      A z tą zgagą to już sprawdziłam, zaraz po tym jak opublikowałam tą notkę. Byłam ogromnie ciekawa :D
      Ale praktycznie zgadłam 50 % :D

      Usuń
  5. Świetne pytanie (na które też wkrótce odpowiem ;) ) oraz odpowiedzi :)

    Zapraszam serdecznie do udziału w moich dwóch konkursach: na blogu i na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zaproszenie do konkursu :))

      Usuń