Doomisiowe wygrane #4

Udostępnij ten post

Wczoraj dostałam przesyłkę, w której znajdowała się cudowna książka, a tydzień temu- również piękną paczuszkę, i obie mam zamiar Wam dzisiaj pokazać :)

 Pierwsza przesyłka jest od  Basi Pelc z Czytelni. Najbardziej to chyba zachwycam się tą zakładką. Jest śliczna ♥
A ta paczuszka przybyła do mnie wczoraj od p. Ireny Bujak. Już nie mogę się doczekać czytania ! :)

Raz jeszcze dziękuję serdecznie :)

W drodze do mnie jeszcze jedna przesyłka. Miałam na nią poczekać, ale nie mogłam się powstrzymać :))

Obecnie czytam "Ich pięcioro" -Susan Wiggs, i jestem oczarowana. Liczyłam na lekkie, krótkie romansidło, a dostałam coś o wiele lepszego. Jeśli ktoś czytał i zrecenzował, to podeślijcie mi proszę linki do Waszych opinii, z chęcią poczytam :))

Buziaki :*

EDIT: Przeczytałam właśnie bardzo smutny post na blogu klik. Poświęćcie minutkę swojego czasu, przeczytajcie o kucyku Beniu, i być może pomóżcie :) Mi samej aż się płakać zachciało :(

10 komentarzy :

  1. Mi się zawsze te kolorowe karteczki podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych i czekam na kolejne teksty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!
    Jejku, ale smutna historia. Już wysyłam smsa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że paczuszka doszła :) Super, że ci się podoba. Buziaczki kochana xx.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranych i życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych! ;)
    Pozdrawiam, Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczuszka na pewno poprawiła Ci humor :) wszystkiego dobrego. Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wygrane, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się, że książka już doszła, ale proszę, bez pani ;)

    OdpowiedzUsuń