Wyniki konkursu

Udostępnij ten post

I to dzisiaj nadszedł ten dzień, kiedy chciałabym ogłosić wyniki konkursu :)
Przypomnę, że do wygrania była książka Richarda Paula Evansa - "Zimowe sny"
W konkursie udział wzięło 78 osób.  Nawet w marzeniach nie śniłam o takiej frekwencji ♥
Najczęściej typowanymi przez Was filmami były: "Hobbit", Kosogłos" oraz "Gwiazd naszych wina".  Pojawiło się też wiele takich, o których nigdy wcześniej nie słyszałam, ale z opisu są ciekawe ( bądź też mniej :D).
Losowanko:

A szczęśliwą zwyciężczynią jest :





Gratuluję :)
Zaraz napiszę do Ciebie maila. Czekam na odpowiedź przez 7 dni. Jeśli w tym czasie niczego nie otrzymam- nastąpi wylosowanie innego zwycięzcy.
PS Również czekam z niecierpliwością na "Akademię wampirów" :D



Wiecie- czułam się jak Effie Trinket kiedy losowałam zwycięzcę. Miłe uczucie :)))
To był pierwszy konkurs, ale z pewnością nie ostatni. Zdradzę Wam, że szykuję coś na rocznicę mojego bloga, która już w czerwcu.
A skoro już jesteśmy w tym temacie- chciałabym Wam powiedzieć, że dzisiaj jest 9.03. 2014- co oznacza, że bloguję już dobre 9 miesięcy. Nie sądziłam, że wytrzymam tutaj tak długo, a to przede wszystkim zasługa Was- moich czytelników, którzy mają czas i ochotę, aby czytać moje bazgrołki :)) Dziękuję :)
I akurat dzisiaj stuknęło 10000 wyświetleń bloga♥ Nie udało mi się złapać okrągłej liczby, jednak mam to:



♥♥

Dziękuję wszystkim osobom za udział w konkursie :)
I pamiętajcie- Niech los zawsze Wam sprzyja :D

22 komentarze :

  1. Gratuluję serdecznie. Śmieszny paznokieć ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo! Nagle ta niedziela stała się o wiele przyjemniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam się do tego przyczynić :))

      Usuń
  4. Gratki :)
    tak przy okazji. Wyrazy współczucia za wybór technikum. Znam ten ból bycia ekonomistą... :D do dziś nie wiem co mnie podkusiło :D
    LBA będzie jutro o godzinie 14:16 bodajże...
    Już mam napisane, ale z racji, że może dziś dam radę zakończyć Córkę Czarownicy i napisać jej opinię to LBA przechodzi na dzień jutrzejszy. O wszelkich zmianach poinformuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrazy współczucia? No tutaj mnie zagięłaś :) Ja jak na razie nie narzekam, jest trudno, jednak uważam że jakbym poszła gdzie indziej, to byłoby trudno na swój sposób :D
      Zobaczymy co bedę myśleć za 3 lata :P

      Usuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni!
    /jakie fajne paznokietki! ;p

    OdpowiedzUsuń