Podsumowanie miesiąca- luty 2014

Udostępnij ten post

Nie mogę uwierzyć, że już minęło te 28 dni lutego! Dopiero żegnałam styczeń ( i moje ferie), i pisałam podsumowanie, a tutaj w moje okno zapukał marzec. I to nie byle jaki, bo od samego rana świeci słońce :))



Jestem zadowolona z lutego. Może czytelniczo nie był doskonały, nadrobiłam jednak zaległe styczniowe recenzje, dostałam 4 paczki, które to notabene rozpoczęły nowy cykl na blogu, zostałam kilka razy nominowana do LBA, napisałam setny post,liczba wyświetleń bloga przekroczyła 9000, powiększyło się grona moich obserwatorów (których serdecznie witam :D), oraz wystartował pierwszy na moim blogu konkurs :)
Tak więc nie narzekam. Nic tylko się cieszyć :D

Przeczytałam 3 książki:
Lauren Kate- "Łza"
Erica Spindler- "Ukarać zbrodnię"
Kami Garcia & Margaret Stohl- "Piękne istoty" ( które jak już wiecie, okazały się rozczarowaniem )

Wygrałam cudowne książki:
Brodi Ashton - "Podwieczność"
R.P.Evans- "Szukając Noel"
Brigitte Melzer- "Elyria. Polowanie na czarownice"
+ jeszcze dwie inne książki, które pokażę w Doomisiowych wygranych jeszcze dziś lub jutro :)

Liczba wyświetleń w lutym dobiła prawie do 2500! Przypuszczam, że to przede wszystkim wynik konkursu, który trwa do piątku (07.03) więc-jeśli są jeszcze jacyś chętni- to zapraszam :D

Obecnie piszę kolejną notkę LBA oraz zabieram się do napisania recenzji książki pani Spindler :)

KONKURS :)


2/12 roku już za mną. Co jeszcze mnie czeka?

10 komentarzy :

  1. Czeka Cię na pewno mnóstwo wspaniałych książek :D pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty masz szczęście do tych wygranych, farciara! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś wyszło :)
      Ale to by było za piękne, abym miała takie szczęście co miesiąc ;D

      Usuń
  3. Gratulacje
    http://krwawiecichozyjac14.blogspot.com/ Wpadniesz? Zaczynam od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również Piękne Istoty nie przypadły do gustu.
    A sienkujem sienkujem :D ja również witam xD

    OdpowiedzUsuń