Liebster Blog Award

Udostępnij ten post



Po raz kolejny zostałam nominowana, i po raz kolejny dziękuję :) Tym razem zostałam wyróżniona przez bloga: http://zpiorem.blogspot.com/ . Zapraszam do czytania :)

1. Którą książkę - mogą być pojedyncze jak i całe sagi - chciałbyś/abyś, aby ktoś przerzucił na wielki ekran kina?
Moim marzeniem jest ujrzeć na wielkim ekranie całą serię "Szeptem". Oczywiście z odpowiednio dobranymi aktorami ^^ Słyszałam pogłoski, że ktoś ma się tym zająć- ale na ile jest to prawdą- to nie mam pojęcia :)

2. Gdybyś mógł/mogła wydać książkę i byłaby pewność, że zostanie ona tak czy siak przyjęta świetnie przez czytelników, to jakim gatunkiem literackim by była?

Romans z dodatkiem kryminału, lub kryminał z dodatkiem romansu. Jak kto woli :D

3. Gdybyś był/a pisarzem/pisarką to wolałbyś/abyś, aby Twoje książki były nielubiane, ale przynosiły Ci zysk, czy aby ludzie je kochali, jednak je kopiowali, ściągali z internetu i robili wszystko, by przeczytać, ale Ty byś został/a bez pieniędzy?

Pieniądze są ważne, lecz satysfakcja że ktoś kocha to co robisz- również. Ciężko odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie :)

4. Podaj trzy rzeczy (wartości, emocje, uczucia etc.), które umieściłbyś/umieściłabyś na samym szczycie Twojej piramidy priorytetów życiowych.

1. Rodzina i przyjaciele
2.Zdrowie
3. Szczęście

5. Wolisz słodkie kłamstwa czy gorzką prawdę?
Zdecydowanie gorzką prawdę.

6. Co byś zmienił/a w Twoim miejscu zamieszkania (mieście lub dzielnicy jeśli jest to duże miasto)?

Za dużo, żeby wymieniać :) Przede wszystkim postawiłabym na dobre, naprawdę dobre kino, bo do najbliższego ( takiego naprawdę naj) trzeba jechać, aż do Rzeszowa :(

7. Dlaczego według Ciebie warto czytać książki?

Bo książki poszerzają horyzonty. Zmieniają sposób myślenia i postrzegania świata. Dzięki książkom stajemy się dojrzalsi i inaczej patrzymy na różne sprawy niż reszta. Bo dzięki książkom mogę przeżyć tysiące żyć, a nie zamykać się tylko w jednym, moim, rzeczywistym ( przekręciłam jakiś cytat- nie mam pojęcia jaki on był dokładnie- wie ktoś? :D)

8. Czy istnieje konkretny gatunek literacki, którego nie trawisz?

Nie potrafię  przekonać się do książek o tematyce wojennej, historycznej. Są wyjątki, ale to naprawdę nieliczne ( podręcznika do historii nie liczę :P)

9. Ekranizację jakiej książki uważasz za najlepiej wykonaną?

"Igrzyska śmierci"

10. W jaki sposób gospodarujesz swój czas na czytanie książek?

Ohohoho, to jest trudne pytanie, bo tak naprawdę ciężko jest mi tak się zorganizować czas, aby doba starczyła na wszystko co sobie zaplanuję :D Najczęściej czytam wieczorami lub nocą, kiedy nie jestem na tyle zmęczona, aby klapnąć na łóżko i iść spać :)) Zdarza mi się również powiedzieć sobie, że na następny dzień nie ma znowu tak strasznie dużo nauki i mogę spokojnie poczytać :) Czasem też biorę ze sobą książkę  na przystanek. Nienawidzę jednak czytania w autobusach.

Dziękuję raz jeszcze za nominację i za możliwość odpowiedzenia na te pytania :)
Ja nie nominuję, jednak jeśli jest ktoś kto chciałby wziąć udział w tej zabawie- to śmiało- zapraszam ;)
Z pewnością wymyślę jakieś pytanka :))

PS Tak Wam powiem, że powoli zbliżamy się do magicznej liczby 10000 wyświetleń ! Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy i jak bardzo jestem z tego dumna :D

6 komentarzy :

  1. Wiesz, że ja zawsze i wszędzie :D
    Ale to jak Ci się już chce :D
    Ja właśnie poprawiam swoje opowiadanie, ale w wolnej chwili w razie co mogłabym napisać to i owo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zdecydowanie wolę usłyszeć prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda jest dobra, choć czasem łamie serce... Ale lepsze to, niż kłamstwa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Także chciałabym zobaczyć ekranizację "Szeptem" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham "Lśnienie" Kubricka - ekranizacja Kinga. Jejku, Jack jest niezrównany.

    OdpowiedzUsuń