Doomisiowe wygrane #3

Udostępnij ten post

Tak jak wczoraj wspominałam w podsumowaniu, chciałabym pokazać Wam ostatnie dwie książki, które trafiły do mnie w lutym. Jak to w komentarzach zauważyła ami. mam szczęście do tych wygranych ^^
Jednak to byłoby za piękne, aby trwało przez cały czas ^^ Tak więc przechodząc do sedna, oto moje ostatnie wygrane:


Na książkę Liz Fielding miałam ochotę od dłuższego czasu ( no dobra od roku, kiedy to zobaczyłam ją w zapowiedziach na harlequinie ^^), ale zawsze wynikały ważniejsze zakupy. Szczęście jednak się do mnie uśmiechnęło i jestem szczęśliwą posiadaczką "Wszystkich chwytów dozwolonych" ^^

Na półce czeka wypożyczona z biblioteki pierwsza część "Jutra". Przeczytam ją w marcu, bo akurat pasuje mi do marcowego hasła w wyzwaniu Grunt to okładka :)) Wypożyczę dwójkę z biblioteki, i mogę zabierać się za trójkę :D


Buziaki :*

EDIT: Malutkie uzupełnienie: Obie książki udało mi się wygrać na blogu http://naczytane.blog.pl/ ;))

28 komentarzy :

  1. Super :) wyobrażam sobie jak taka wygrana cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjne uczucie, gdy przychodzę zmęczona do domu,a tu taka niespodzianka ;))

      Usuń
  2. Widzę, że szczęście Ci dopisuje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu wygrałaś. Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciał mieć takiego nosa do wygranych. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę zacząć brać udział w tych wyzwaniach bo wydają się być ciekawe. Jesli masz namiary na jakieś fajne wyzwania to będę wdzięczna jak zapodasz czy to u mnie na blogu czy na stronie w fb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, zaraz coś u Ciebie napiszę ;D

      Usuń
  6. Farciaro Ty! :) Gratuluję, nic tak nie cieszy, jak wygrana książka w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Jak dostanę jakąś fajną książkę w prezencie, to też się cieszę ;))
      Czy jak wracam z biblioteki obładowana ciekawymi książkami ;) W ogóle wszystko co wiąże się z książkami, sprawia radość ;D

      Usuń
  7. Gratuluję!!! Ja mam wygrane "Jutro" pierwszą część :))) Potem się wymienimy ;D;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DD
      Za chwilkę wyślę do Ciebie maila, dotyczącego mojego Weekendu w Czytelni :D

      Usuń
  8. Gratuluję! Ty to masz szczęście w wygrywaniu konkursów! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Serię ,,Jutro'' czytałam do piątego tomu. Jest świetna. Tej drugiej książki nie znam, więc czekam na twoje wrażenia z owej lektury.
    Gratuluje świetnych nagród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie, nie mogę się doczekać, aż zacznę ją czytać ;))
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Gratuluję, gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki takich pięknych wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Seria Jutro jest świetna moim zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję szczęściaro! Ale nie pochwaliłaś się, gdzie wygrałaś te cuda ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku faktycznie ! Wiedziałam, że czegoś mi brakuje ;) Już uzupełniam, dzięki za przypomnienie ;DD

      Usuń
  14. Gratuluję wygranych :) Oby dobra passa utrzymała się jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję a "Jutro" jest świetne, nie byłam do niego przekonana bo nie lubię młodzieżowych książek jeszcze w dodatku wojennych ale zakochałam się w całej serii. Powodzenia dalej

    OdpowiedzUsuń