Podsumowanie miesiąca- styczeń 2014

Udostępnij ten post

Jak już wspominałam, w komentarzu na czyimś blogu, dopiero pisałam podsumowanie grudnia, a tutaj już styczeń za nami i kolejne podsumowanie :) Szok ;)
Styczeń jak dla mnie okazał się może niezbyt obfity czytelniczo, bo przeczytałam tylko/ aż sześć książek, z czego tylko trzy z nich zrecenzowałam na blogu- reszta czeka w kolejce. Ale mimo wszystko jestem zadowolona :)

Becca Fitzpatrick- "Cisza"
Amanda Scott- "Niebezpieczne złudzenia"
Jayne Ann Krentz- "Tak zwani wspólnicy"
Agatha Christie- "Entliczek pentliczek"
Aghata Christie-" Trzynaście zagadek"
Nora Roberts- "Czarne wzgórza"

Filmowo, wypadam całkiem nieźle, zważywszy na to, że nie tego oczekiwałam :))

Sherlock Holmes: Gra cieni
Keith
Zaginiona walentynka
Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia

Jak na mnie 4 filmy to i tak całkiem dużo, więc mam się z czego cieszyć ^^
Inna sprawa, że coś o nich wypadałoby napisać :)

W styczniu powiększyło się również moje grono obserwatorów, których serdecznie witam :))

Zostałam także nominowana do Liebster Blog Award za co serdecznie dziękuję :))

A na koniec mini-stosik, czyli coś co planuję czytać w lutym. Oczywiście to nie wszystko, mogę się założyć, że jeszcze trochę tego będzie :))
Chociażby dlatego, że już jako tako obczaiłam jakie możliwości daje moja nowa karta biblioteczna klik :))


Agata Christie- "Rendez-vous ze śmiercią"
Melissa Marr- "Królowa lata"
Richelle Mead-"Akademia wampirów"


                    Zrobiłam sobie przerwę od czytania notatek z prawa, i czytam "Łzę" Lauren Kate :))



Jak widzicie, odkryłam dobrodziejstwa programu do przeróbki zdjęć :) Dopiero raczkuję, więc spodziewajcie się efektów moich próbowań przez najbliższych kilka postów :DD

                                    Obecnie jest to piosenka, którą słucham nałogowo wręcz ^^

21 komentarzy :

  1. Poluję na serię Melissy Marr od dawna, przepiękne są wg mnie okładki no i tresć też wydaje mi się intrygująca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z podobnych powodów wypożyczyłam ją z biblioteki :P

      Usuń
  2. Niedawno skończyłam "Łzę" i muszę powiedzieć, że książka jest niesamowita. Książki Lauren Kate bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Łza" to moje pierwsze spotkanie z panią Lauren Kate i jestem zadowolona :))

      Usuń
  3. mam ochotę na Łzę - 6 książek dobry wynik :) ja ostatnio nie robię podsumowań, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie korciło, żeby Łzę kupić w biedrze o ile dobrze pamiętam, i cudem się powstrzymałam. Królowa lata jakoś nie zbytnio przypadła mi do gustu, ale mam nadzieję, że Tobie się spodoba. Moim "zapętleniem utworu" obecnie są dwie piosenki z Hobbita :D Pieśń krasnoludów z 1 części filmu i "I see fire" z 2 części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, ja nie mam takiej silnej woli :) Też ją wypatrzyłam w Biedronce ^^
      A tych utworów nie znam, bo i Hobbita nie oglądałam, ale przesłuchać można :P

      Usuń
    2. ooo chyba się zakochałam w piosence "I see fire" ♥
      Nie wiedziałam, że to Ed Sheeran śpiewa ^^

      Usuń
  5. Cudowne książki i ciekawy sposób na podsumowanie miesiąca. Również o tym myślałam, ale jakoś na razie nie wiem jak za to się zabrać : ) Czekam na wenę twórczą hih :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, Akademia Wampirów :) Zdecydowanie polecam - czyta się naprawdę przyjemnie. Ciekawa jestem również tej książki Christie - więc czekam na recenzję ;) No i Łzę oczywiście też chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Akademię wampirów" wypożyczyłam głównie ze względu na film, który chcę obejrzeć :))
      Co do Christie- zdecydowanie się polubiłyśmy :)
      A "Łza" jest niesamowita :D

      Usuń
  7. Widzę, że poczytałaś sobie trochę Christie w tym miesiącu ;)
    Gratuluję wyników i zazdroszczę "Łzy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dwie, ale za to nabrałam ochoty na więcej :))

      Usuń
  8. Akademia Wampirów uwielbiam <3 Mam nadzieje, że ci się spodoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. niezłe wyniki :) narobiłaś mi ochoty na Łzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :)
      Co do "Łzy"- cieszę się i mam nadzieję, że kiedyś u Ciebie o niej przeczytam :P

      Usuń